Joko odotatte joulua? <3<3<3<3
Itse korkkasin just kivan mustikkaglögin ja pieni joulunodotus asettui sydänalaan.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Totisesti odotan. Joulu on parasta.
No ei todellakaan ole, sinä olet säälittävä kapitalismin uhri >.<
Vierailija kirjoitti:
Odotan! Ihanaa, kun aamut on jo viileitä ja illat pimenee. Kynttilöitä ja (joulu)valoja jo viritelty ympäri asuntoa :D
Paitsi että vuodesta riippuen jo pari, kolme päivää ennen joulua, alkaa päivät pitenemään kohti kesää. :)
Vierailija kirjoitti:
Enpä juuri. Lapseni kuoli viime vuonna ennen joulua. Ei taida tämän jouluihmisen lempipyhä enää ikinä tuntua lämpöiseltä ja pörröiseltä.
Osanotto. Niin pliisulta kuin tuo kuulostaakin, olen todella pahoillani puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinulle eikapitalismin uhrille on parasta?
Kyllä, koska ensimmäisen lapeni ensimmäinen joulu, tai no toinen, kun syntyi viime vuoden joulukuussa :)
Alkaa kadonnut joulumieli taas löytyä <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinulle eikapitalismin uhrille on parasta?
Oikee elämä ilman kapitalismipaskaa
Joulu on taas! Joulu on taas! Kattilat täynnä puuroo!
Nyt sitä saa! Nyt sitä saa! Mahansa täyteen puuroo!
Odotan joulua ja lahjoja. Suklaata ja kakkuja ja kinkkua ja pipareita ja maustekakkua.
JOulu on taas, joulu on taas
porvari siitä tykkää
joulu on taas joulu on taas
porvarin perse levii
nyt sitä saa nyt sitä saa
köyhältä viime lantit
nyt sitä saa nyt sitä saa
kun ne kaikki rahansa porvareille uhraa
Vierailija kirjoitti:
Mä odotan vaan ensi kesää... joka toivottavasti on parempi kuin tän vuotinen
Mikäli isoihin maailmanlaajuisiin sääkuvioihin ja niiden kehittymiseen on uskominen, on ensi kesä helteisempi, ehkä selvästikin helteisempi ja varsinkin poutaisempi ja vähäsateisempi, kuin tämän vuoden kesä.
Sitä ei kukaan pysty tässä vaiheessa ennustamaan, että minä päivinä on ensi kesänä poutaa ja helteitä, mutta siitä voi tehdä arvausta paremman ennusteen, että kuinka paljon ensi kesänä on poutaa ja helteitäkin. Isot, maailmanlaajuiset sää- ja ilmastokuviot ovat nyt vain luontaisessa kierrossaan vähitellen siirtymässä siihen vaiheeseen, että jo 2-3 vuotta jatkunut länsivoittoinen säätyyppi alkaa vähitellen hiipua. Tietää helteisempien kesien ja paria-kolmea viime talvea kylmempien talvien palaamista, sademäärien vähenemistä ja poutasäiden lisääntymistä.
Muutos on maailmalla jo selvästi tapahtumassa, mutta se ei ehdi vaikuttaa Suomeen kun kenties vasta kuukausien viiveellä. Siksi se ei vielä ensi talven säässä välttämättä näy, kevään säässä jo paremmat mahdollisuudet näkyä, kesän säässä vielä paremmat mahdollisuudet näkyä.
Mä odotan vaan ensi kesää... joka toivottavasti on parempi kuin tän vuotinen