Ärsyttää kaikenmaailman ''kovikset''
Nyt vasta kun olen täyttänyt 20, olen hiljattain tajunnut että ''jännämiehet'' ja ''kovat mimmit'' ovat monesti vain säälittäviä esittäjiä. Ainoat kovikset tässä maailmassa ovat ne jotka ovat tehneet työtä saavuttakseen jotain suurta tai uhrannut jotain todella arvokasta jonkun toisen puolesta, esim. sotaveteraanit, ne ovat aidosti kovia tyyppejä, vaikka hyvin nöyriä sekä hyväkäytöksisiä monesti ovatkin. Jos olet esimerkiksi menestynyt yrittäjä joka on rakentanut itsensä ryysyistä rikkauksiin kovalla työllä ja tahdonvoimalla, olet ansainnut kunnioitukseni ja olet mielestäni kovis.
Nykyään näkee nuoria miehiä ja naisia, jotka käyttäytyvät tökerösti, kiusaavat muita ihmisiä ja väittävät aidosti että ovat kovia tyyppejä kun esimerkiksi ''eivät välitä muitten mielipiteistä''(mikä 90% ajasta ei ole totta oikeasti), juovat viinapullon humaltumatta tai pokaavat eniten naisia/miehiä, ja ovat muka vahvoja koska eivät suostu nöyrtymään ja kuuntelemaan kumppaninsa selitykset väärinkäsityksestä.
Jos haluat olla kovis, pysy nöyränä ja tähtää unelmiisi.
Kommentit (2)
Mun mielestä kovimman arvostuksen on ansainnut heikossa asemassa olevien puolustajat, kuten naisten oikeuksien tienraivaajat.
Olet täysin oikeassa.