Yli 35 v. miehet on jo rumia, vaikka olis alunperin komeitakin
Itse asiassa alun perin komeita ei juuri Suomessa ole. Suomalaiset miehet on rumia siannaamasia hinureita. Mutta huomaa myös että kyllä ne miehet alkaa jo 40 vuotiaina olemaan aika ikäloppuja, kankeita, kaljuuntuvia ja kaljamahat hölskyy kävellessä. Kaiken huipuksi kai luulevat olevansa vetreitä ja pala taivaasta. Hehheh. Onko tuonikäsissä mitään hyvää enää näin naisen näkökulmasta? Niin ei tule mieleen.
Kommentit (21)
Mieheni vai komistuu ja miehistyy iän myötä. Hänellä on jo hurmaavan hopeanharmaata ohimoilla, kroppa kunnossa ja kasvot miehekkään ilmeikkät.
Suomalaiset on keskimäärin aika rumia. Yli 35-vuotiaissa kaunis tai komea yksilö on jo harvinaisempi. Toki niitä nuoremmissa vielä on, mutta sitten tapahtuu jotakin.
Mut sehän on hyvä, ettei naisia tarvitse miellyttää 20 vuotta kauempaa (15-35). Jää elämää muuhunkin.
Ja aloittaja on suorastaan jumalatar? Eikö niin?
Suomalainen mies saa yleensä puolet geeneistään teiltä kaunottarilta.
Vierailija kirjoitti:
Palstalla ei ole miesvihaa?
Mikä tuossa on miesvihaa?
Suomalaiset miehet ja naiset tuhoavat ulkonäkönsä ja aivonsa liiallisella päihteiden käytöllä. Miehillä tämä itsensä tuhoaminen on vielä yleisempää kuin naisilla. Suomalaiset miehet tuhoavat aivoistaankin jo melkoisen paljon 25v ikävuoteen mennessä koska eivät viitsi elää terveellisesti ja ilman päihteitä. Mitä miehet oikein luulevat olevansa haukkumaan naisten ulkonäköä, erityisesti kun miehet eivät itsekään välitä huolehtia itsestään?
Pitääkö tästä jauhaa joka päivä? :D Toinen on kaunis/ komea kaiken ikää, yksi rupsahtaa, joku on nuorena ruma mutta kaunistuu vanhetessaan. Ihmiset on erilaisia ja se fakta ei mollaamalla muutu.
Itse ainakin olen komeampi nyt 40+ kuin olin parikymppisenä.
-mryouth75
Minua inhottaa vain se lösähtäminen, mikä miehille(kin) tapahtuu iän myötä. Jos ei tuollaista ole tapahtunut niin ei se ulkonäkö niin äkkiä pelkkään vanhenemiseen pilaannu.
AjebdiH kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-mryouth75
Omasta mielestäs ehkä. Meidän nuorten naisten silmissä olet rupsahtanut vanha setä. Suoraan sanottuna olet ruma kuin mikä.
Tällä kertaa et käskenyt miehiä tappamaan itseään?
no onhan heillä omaisuutta ja ura jota naiset toivovat, mutta omasta mielestäni olisi hyvä jos naiset inhoaisi yli 30 vuotiaita miehiä ja rakastelisi meitä 16 vuotiaita poikia. näin naiset saisivat komean pojan ja meidän ei tarvitsisi turhautua.
t: kaikki nuoret miehet
ps. miksi pidätte vanhoista äijistä?
AjebdiH kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AjebdiH kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-mryouth75
Omasta mielestäs ehkä. Meidän nuorten naisten silmissä olet rupsahtanut vanha setä. Suoraan sanottuna olet ruma kuin mikä.
Mrgeriatric75 ja muut kaltaisensa nuoria naisia ahdistelevat limaisia juttuja heittelevät ikäloput saavat puolestani tappaa itsensä. Edelleenkään mulla ei ole mitään normaaleja hyväkäytöksisiä vanhempia miehiä vastaan.
Pyydän ylläpitoa poistamaan profiilisi. Hanki apua miesvihaasi. Olet sairas. Ja juttusi ovat muutoinkin todella sairaita.
AjebdiH kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AjebdiH kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AjebdiH kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-mryouth75
Mrgeriatric75 ja muut kaltaisensa nuoria naisia ahdistelevat limaisia juttuja heittelevät ikäloput saavat puolestani tappaa itsensä. Edelleenkään mulla ei ole mitään normaaleja hyväkäytöksisiä vanhempia miehiä vastaan.
Pyydän ylläpitoa poistamaan profiilisi. Hanki apua miesvihaasi. Olet sairas. Ja juttusi ovat muutoinkin todella sairaita.
En minä vihaa miehiä. Rakastan montaakin miestä ja miesten kanssa on ihanaa harrastaa seksiä ja suurin osa ystävistäni on miehiä. Mrgeriatric75 ja kaltaisensa eivät ole miehiä, vaan kuvottavia runkkareita, joiden elämän ainoa sisältö on ahdistella vähintään puolta nuorempia naisia.
Pyysin jo nimimerkkisi poistamista. Hakeudu hoitoon. Oletko muuten joku mamuhihhuli?
AjebdiH kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AjebdiH kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AjebdiH kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AjebdiH kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-mryouth75
En minä vihaa miehiä. Rakastan montaakin miestä ja miesten kanssa on ihanaa harrastaa seksiä ja suurin osa ystävistäni on miehiä. Mrgeriatric75 ja kaltaisensa eivät ole miehiä, vaan kuvottavia runkkareita, joiden elämän ainoa sisältö on ahdistella vähintään puolta nuorempia naisia.
Pyysin jo nimimerkkisi poistamista. Hakeudu hoitoon. Oletko muuten joku mamuhihhuli?
En ole mamuhihhuli. Eikä mulla ole mitään hoidettavaa. Tai no. Voisin hoitaa mrgeriatric75:n päiviltä ja myös seuraavan minua ahdistelevan ikälopun ja sitä seuraavan.
Jään odottamaan nimimerkkisi poistoa moderattorien toimesta. Hyvästi.
Jotenkin vaan tuntuu, että minä olen se jota kohtaan käyttäydytään huonosti. Ja sitä paitsi olen nuorekas. Pukeutumistyylini henkii nuorekkuutta. Voisin olla tyylini perusteella eturivin suomiräppäri. Iästäni huolimatta.
-mryouth75
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin vaan tuntuu, että minä olen se jota kohtaan käyttäydytään huonosti. Ja sitä paitsi olen nuorekas. Pukeutumistyylini henkii nuorekkuutta. Voisin olla tyylini perusteella eturivin suomiräppäri. Iästäni huolimatta.
-mryouth75
Ei jumalauta. Nuorten kuteisiin pukeutuva vanha ukko on säälittävintä ikinä. Eikö sulla oikeesti raksuta, että sun parhaat päivät meni jo? Teit aloituksen jossa marmatit siitä, kun parikymppiset kassatytöt ei flirttaile sulle enää vaikka 20 vuotta sitten vielä flirttailivat, eikö tullut mieleen, että silloin olit itsekin nuori ja enemmän nuorten naisten mieleen. Nyt olet nuorten naisten silmissä säälittävä vanha runkku.
Yli 25-vuotiaat naiset on jo rumia vaikka olisivat alunperin olleet ihan sieviä. Kauniita naisia ei juuri suomalaisista siiderivalaista löydy, transuilta enemmänkin näyttävät.
AjebdiH kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-mryouth75
Miksi kuvittelet että teidän nuorten naisten mielipiteet olisi jotenkin valideja vanhemmille miehille?
Mun mies täyttää 40 v eikä sillä ole kaljamahaa.