Mies suuttui kun ajoin sen partahöylällä sääret
Omani oli niin tylsä ettei enää leikannut, joten lainasin miehen höylää. Ei ois kuulemma saanut, vaikka pesin sen käytön jälkeen. Eihän säärissä oo mitään ällöä, en tajua miestä.
Kommentit (13)
Verikontakti. Jos miehellä tai sulla on hepatiitti tai sitä vakavampaa, niin kohta se on molemmilla. Itse en jakaisi edes lasteni kanssa, mistä sitä tietää mitä mulla on.
Roskiin menee terä ja ukkosi joutuu desinfioimaan höylän esim keittämällä, tai muuten saa kulkea naama punaisena tulehduksista. Kas kun et alapäätäsi sillä ajellut ja vielä jättänyt kertomatta...
Mä olen taas ajanut partani emännän persehöylällä. Globaalisti ajatellen puntit ovat nyt tasan.
Mä luovutin oman Mach3 höylän vaimolle kokeilun jälkeen pysyvästi. On kuulemma niiiiiin paljon parempi säärikarvojen ajossa kuin mikään leidisheiveri.
On iso riski saada erittäin vakava ja nopeasti etenevä tulehdus,kun lainaa toisen höylää ja jos tulee verikontakti ajaessa.
Säkö et suuttuis jos miehes nyppis sun kulma pinseteillä munakarvoja tai taivuttais su n ripsentaivuttimilla niitä ☺☺
Vierailija kirjoitti:
On iso riski saada erittäin vakava ja nopeasti etenevä tulehdus,kun lainaa toisen höylää ja jos tulee verikontakti ajaessa.
Ihan kuten seksi eli kenen tahansa höylää ei lainata.
Tykkäisitkö, jos se lainais sun höylää?
Aloittajakaan ei tietenkään pahastuisi, jos mies ajelisi persekarvansa aloittajan höylällä?
Mä en ole tuota edes koskaan ajatellut noin. Ristiin rastiin me käytetään höylää miehen kanssa. Tosin hän ei naamaansa ajele. Höylä putsataan käytön jälkeen.
pesen vaimon hammasharjalla WC-pöntöt aina, ihme muija, otti hirveet raivarit kun huomasi, mutta olen aina pessyt pytyn näin ja mitään se ei ole koskaan valittanut...päinvastoin...nyt vain sattu tulee vessaan samaan aikaan....ajamaan sääriään
Vittu ukkosi naama tulehtuu kyllä ämmät on tyhmiä !