Pettävä mies : Ruiskitko spermasi vieraan naisen sisälle?
Kommentit (204)
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävän kiihottava ketju.
Kerro, mitä haluaisit juuri nyt sitten tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Nieletkö?
Minä nielen. Luonnollisesti. Kiihotun kaikesta, mikä kiihottaa partnerianikin.
Tykkään olla kontillani miehen seistessä edessäni ja lutkuttaa kasseja ja munaa! Nautin kiimassa, jos mies tarttuu vielä kauniisiin hiuksiini, rajustikin, ja määrää tahdin ja syvyyden!! Otan kiihottuneena vastaan lasti, jonka mies ruikkii nieluuni!
Vierailija kirjoitti:
miehen tehtävä on jakaa siementään, mahdollisimman paljon eri puolille. minulla on lukuisia avioliiton ulkopuolisia lapsia. tuo ei ole ongelma, kun on varakas. ei ole mitään ongelmia maksaa elatusmaksuja. vaimon kanssa olen hankkinut ainoastaan yhden lapsen. en halua pilata hänen vartaloaan useammilla raskauksilla.
Vaikka mitä luultavimmin olet provo, niin kysäisenpä, että eikö sinua yhtään vaivaa ne isättömät lapsesi? Entä jos joku päivä tulevat porukalla koputtelemaan ovellesi, että tässä ollaan, tutustututaanko? Entä, puuttuisitko asiaan, jos se virallinen lapsesi joku päivä rakastuisi puolisisareensa/-veljeensä? Jotta, saahan sitä kuvitella vaikka millaisia irstailuja, mutta kyllä siihen on ihan hyvät ja perustellut syynsä, miksi tuollainen holtiton ruiskiminen ei ole yleisesti hyväksyttyä käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miehen tehtävä on jakaa siementään, mahdollisimman paljon eri puolille. minulla on lukuisia avioliiton ulkopuolisia lapsia. tuo ei ole ongelma, kun on varakas. ei ole mitään ongelmia maksaa elatusmaksuja. vaimon kanssa olen hankkinut ainoastaan yhden lapsen. en halua pilata hänen vartaloaan useammilla raskauksilla.
Vaikka mitä luultavimmin olet provo, niin kysäisenpä, että eikö sinua yhtään vaivaa ne isättömät lapsesi? Entä jos joku päivä tulevat porukalla koputtelemaan ovellesi, että tässä ollaan, tutustututaanko? Entä, puuttuisitko asiaan, jos se virallinen lapsesi joku päivä rakastuisi puolisisareensa/-veljeensä? Jotta, saahan sitä kuvitella vaikka millaisia irstailuja, mutta kyllä siihen on ihan hyvät ja perustellut syynsä, miksi tuollainen holtiton ruiskiminen ei ole yleisesti hyväksyttyä käytöstä.
Ruiskiminen on ihan luonnollista!
Molemmat kantavat vastuun seuraamuksista.
En ruiski spermaani geneettisesti virheellisen biomateriaalin sisään.
Vierailija kirjoitti:
Luonto keskeyttää luonnonvastaisen, elinkelvottoman raskauden.
Siittäminen pitäisi suorittaa mahdollisimman usein ja voimalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonto keskeyttää luonnonvastaisen, elinkelvottoman raskauden.
Siittäminen pitäisi suorittaa mahdollisimman usein ja voimalla.
Suurin osa raskauksista on kelvotonta materiaalia. Lapsen kantti testataan sähköpiiskalla.
22v salapanoa aina lopuksi paljaalla perseeseen, pilluun kumilla. Tunnin parin suuseksisession ja pillupanon jälkeen peppuun sykkii uskomattoman isot spermalastit. Kruunaa aina koko session. Ja nainen nimenomaan haluaa ne lähes aina sinne. M41
Up