Miksi miehet ei tajua, että on sopimatonta tehdä aloite seksiin pian tapailun/suhteen alussa?
Vaan että jos halutaan edetä nopeasti aloitteen/täysin selkeän vihjeen seksihaluista tulisi aina tulla naiselta? Siis nyt puhun varsinkin niistä miehistä, jotka mielellään puhuvat naisen kunniasta? Miksi ihmeessä menette tyrkyttämään kullianne jos kaipaatte naisilta kunniallisuutta?? Nainen luulee, että haluatte horon.
Kommentit (107)
Joillain miehillä nyt muutenkin viiraa päässä. Pysy kaukana niistä!
syvä huokaus kirjoitti:
Miehet ei osaa lukea ajatuksia.
Monesti saa lukea sellaistakin että nainen on tuntenut itsensä epäviehättäväksi koska mies ei ole tehnyt aloitetta seksiin..
Haluatko niin huonoitsetuntoisen kumppanin?
ap
Tottakai täytyy nopeesti tehdä aloite seksiin, täytyyhän se toinen koeajaa ennen ku pidemmälle päästään. Mitä järkeä treffailla ensin monta kuukautta ja sitten huomataan että seksi onkin ihan kamalaa. Outoja on mun mielestä ne miehet jotka aloitetta ei tee.
t. Nainen
No kyllä se riippuu tosi paljon siitä, miten se aloitteen tekee. Rivpoilla puheilla/viesteillä tai joillain munakuvilla se on ehdoton turn-off. Mutta jos osaa antaa hienovaraisesti ymmärtää, että pitää toista fyysisesti(kin) viehättävänä, on ok. Parhaimmillaan tämä lisää keskinäistävetovoimaa. Taitolaji, valitettavasti...
Minä en halua leikkiä mitään neitsyt maria leikkejä. En halua ihastua ja todeta seksin olevan paskaa vaan haluan hoitaa sen heti pois alta. Jos mies siihen vielä jää niin samoilla linjoilla ollaan siitä, että aikuisen naisen ei tarvitse leikkiä mitään estotonta pikkutyttöä.
Huono provo. Jos mies odottaa naisen päätöstä niin mies kuolee vanhuuteen.
Sama kuin sanoisit että miksi miehet iskee naisia? Kun aloitteen pitäisi aina tulla naiselta.
Eipä olisi montaakaan suhdetta tässä maassa jos noin olisi
Miehen pitää tehdä aloite / miehen ei pidä tehdä aloitetta.
Miehen pitää lukea naisen ajatukset sopivasta etenemisestä / miehen pitää heti osoittaa halukkuutensa.
Jepjep. Oma käsi on paras ratkaisu, ja prinsessaharhailijat jatkakoon prinsessaharhailujaan.
Vierailija kirjoitti:
Joillain miehillä nyt muutenkin viiraa päässä. Pysy kaukana niistä!
Miehillä viiraa? Toki toki.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai täytyy nopeesti tehdä aloite seksiin, täytyyhän se toinen koeajaa ennen ku pidemmälle päästään. Mitä järkeä treffailla ensin monta kuukautta ja sitten huomataan että seksi onkin ihan kamalaa. Outoja on mun mielestä ne miehet jotka aloitetta ei tee.
t. Nainen
Miksi miehen pitää tehdä aloite?
Vierailija kirjoitti:
t. Nainen
Mikset voi tehdä itse, jos tuota mieltä olet?
ap
Vierailija kirjoitti:
syvä huokaus kirjoitti:
Monesti saa lukea sellaistakin että nainen on tuntenut itsensä epäviehättäväksi koska mies ei ole tehnyt aloitetta seksiin..
ap
No suurin osa naisista on tuollaisia. Joten aika hemmetin ison määrän naisia joutuu heittämään pois jos noi ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Nainen
Miksi miehen pitää tehdä aloite?
Kansalaisaloitteella voi vaikuttaa lainsäädäntöön
Äänioikeutettu Suomen kansalainen voi tehdä kansalaisaloitteen. Kansalaisaloitteella
ehdotetaan uutta lakia
muutosta olemassaolevaan lakiin tai
olemassaolevan kumoamista
Eli SIKSI!
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua leikkiä mitään neitsyt maria leikkejä. En halua ihastua ja todeta seksin olevan paskaa vaan haluan hoitaa sen heti pois alta. Jos mies siihen vielä jää niin samoilla linjoilla ollaan siitä, että aikuisen naisen ei tarvitse leikkiä mitään estotonta pikkutyttöä.
Mutta pystyisitkö sä edes ihastumaan ennen kuin pääset sänkyyn? Ja jos et, niin kai voit tehdä itse aloitteen?
Toisaalta jos pystyt ihastumaan, niin miten voit olla niin kylmä ja laskelmoiva, että huono seksi saa sinut hylkäämään toisen? Ja toisaalta jos huono seksi saisi tunteesi laantumaan, niin missä olisi vahinko, jonka kärsit?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
syvä huokaus kirjoitti:
apNo suurin osa naisista on tuollaisia. Joten aika hemmetin ison määrän naisia joutuu heittämään pois jos noi ei kelpaa.
En tajua, miksi joustaa tässä, kun tiedät, että siitä seuraa ongelmia myöhemmin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Nainen
ap
Eikö tässä nyt puhuttukkaan siitä että miehet tekee aloitteen seksiin liian aikaisessa vaiheessa? Itse en ole koskaan ehtinyt tehdä aloitetta, kun mies on jo sen tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vaan että jos halutaan edetä nopeasti aloitteen/täysin selkeän vihjeen seksihaluista tulisi aina tulla naiselta? Siis nyt puhun varsinkin niistä miehistä, jotka mielellään puhuvat naisen kunniasta? Miksi ihmeessä menette tyrkyttämään kullianne jos kaipaatte naisilta kunniallisuutta?? Nainen luulee, että haluatte horon.
Voi helvetti. .. ja paljastuisikin että seksi ei oo sen naisen juttu eikä se halua että sitä naidaan
Maksumieheksi ja elättäjiksi kyllä kelpaisi .
Päänsärkyä 24/7 ×365 mutta silti voi toista rakastaa. . No ei voi .. tässä syy.
Golddigger naiset kyllä paljastuu melko nopeasti.
Nyt eletään vuotta 2016 se on heti seksiä tai ei ollenkaan .. en aio odotella skippaan .. Ne on toiset miehet jotka odottelevat, en minä .
On paljon naisia jotka eivät ole seksuaalisesti aktiivisia ja halukkaita se heidän kannattaisi kertoa ihan suoraan niin ei kumpikaan osapuoli joudu pettymään tai tuhlaa aikaa turhaan.
Onko ok, jos ensitreffeillä heti tapaamisen ja halaamisen jälkeen kysyy, että lähdetäänkö meille naimaan? Tuntuu kokemuksesta, että aika moni nainen hämmentyy ja normi jutustelu on sen jälkeen nihkeää.
Mä annoin ekoilla trefeillä neljä tuntia tapaamisesta. Ei jäänyt suhde pelkäksi yhden yön jutuksi kun ollaan oltu jo 11v yhdessä ja perhekkin on perustettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Nainen
apEikö tässä nyt puhuttukkaan siitä että miehet tekee aloitteen seksiin liian aikaisessa vaiheessa? Itse en ole koskaan ehtinyt tehdä aloitetta, kun mies on jo sen tehnyt.
Miehet tekevät aloitteen liian aikaisin ja samaan aikaan valittavat naisten siveyden puutteesta. Eikö tässä ole ihan hemmetinmoinen ristiriita?
Asia kuitenkin ratkeaisi sillä, että mies tekee aloitteen myöhemmin ja naisen ei tarvitse ajatella sitä ongelmana, (jos siis haluaa seksiä pian), koska nainen voi tehdä sen aloitteen. Koska naiset harvemmin valittavat ettei miehet ole tarpeeksi siveitä, niin miehellä ei ole mitään riskiä suostua.
ap