Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ei tajua, että on sopimatonta tehdä aloite seksiin pian tapailun/suhteen alussa?

Vierailija
22.09.2016 |

Vaan että jos halutaan edetä nopeasti aloitteen/täysin selkeän vihjeen seksihaluista tulisi aina tulla naiselta? Siis nyt puhun varsinkin niistä miehistä, jotka mielellään puhuvat naisen kunniasta? Miksi ihmeessä menette tyrkyttämään kullianne jos kaipaatte naisilta kunniallisuutta?? Nainen luulee, että haluatte horon.

Kommentit (107)

Vierailija
81/107 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet valittaa, että naisiin ei voi enää luottaa. En minä sitä ole keksinyt.

ap

Missä, ketkä, jne?! Lähiöbaarin tiskillä puol neljältä?!

Ihan täällä palstalla.

ap

Kuulutko sinäkin heihin, jotka tätä itsetarkoituksellista provokaatiota harrastavat tällä palstalla? 

Pakko se on vähän herätellä uinuvaa sakkia.

ap

Vierailija
82/107 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ihan täällä palstalla.

ap

Olenko minä nyt tuhlannut aikaani keskustelemalla palsta"miesten" käytöksestä? Lainausmerkit on siksi, että kovin moni noista miehistä ei miehiä ole vaan ihan provoilevia naisia.

Onko sinun näkemyksessäsi yhtään todellista kokemuspohjaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ihan täällä palstalla.

ap

Kuulutko sinäkin heihin, jotka tätä itsetarkoituksellista provokaatiota harrastavat tällä palstalla? 

ap

Herätellä mihin? Puhumaan paskaa? Hyökkäämään saatanallisesti syyllistäen miehiä vastaan? Mikä on motivaatiosi?

Vierailija
84/107 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ihan täällä palstalla.

ap

Olenko minä nyt tuhlannut aikaani keskustelemalla palsta"miesten" käytöksestä? Lainausmerkit on siksi, että kovin moni noista miehistä ei miehiä ole vaan ihan provoilevia naisia.

Ehkä lähimpänä kokemuksissani ovat se mies, joka kehui, että hän on mies joka panee naista ja se on naiselle riittänyt. Hän myös haluaa päättää milloin tämä paneminen tapahtuu. Kun itse ajattelisin, että kyseessä on tilanne, että mies kuuntelisi naisen toiveita. Itsensä tyrkyttäminen ei sitä ole.

ap

Vierailija
85/107 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ihan täällä palstalla.

ap

ap

Herätellä mihin? Puhumaan paskaa? Hyökkäämään saatanallisesti syyllistäen miehiä vastaan? Mikä on motivaatiosi?

Saada miehet tajuamaan, että jos haluaa puhtoisen naisen on sopimatonta tehdä aloite seksiin kovin pian.

ap

Vierailija
86/107 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ok, jos ensitreffeillä heti tapaamisen ja halaamisen jälkeen kysyy, että lähdetäänkö meille naimaan? Tuntuu kokemuksesta, että aika moni nainen  hämmentyy ja normi jutustelu on sen jälkeen nihkeää.

Onneksi miesten kanssa voi jättää väliin ne kukkapuskat, suklaalevyt, höpinät hyvältä tuosuvista silkkisistä hiukista ja jättää treffit kokonaan väliin. Eipä tarvitse miestenkään edetä epärehellisesti saadakseen seksiä, jos vaan sen perässä ovat.

En ymmärrä miksi miehen pitäisi ikinä edetä epärehellisesti saadakseen seksiä, siis naistenkaan kanssa?

ap

Koska muuten se ei saisi seksiä ikinä.

Treffit, kukkapuskat ja muut on vain sitä varten että mies pääsisi panemaan

Ällöttävän epärehellistä. Ansaitsette jokaisen torjunnan, naurun ja pilkan minkä mahdollisesti kohtaatte. Tai oharit, sekä sen ettei ehkä seiso.

ap

Ketkä ansaitsee? 

Sitoutumishalujaan kukkapuskilla esittävät. Koska ei mitään kukkia tarvita, jos nainen haluaa seksiä ilmankin sitoutumista.

ap

Tuohon voit vastata omakohtaisesti vain, jos on kokemusta muustakin. Jos olet aina ollut nainen, sinulla ei ole vertailupohjaa  mitä kaikkea miehen pitää tehdä toisin saadakseen seksiä. Nainen, kun ehdottaa seksiä ilman sitoutumishaluja hän on rohkea itsenäinen nainen, mutta mies on auttamatta se sika.

Vierailija
87/107 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ihan täällä palstalla.

ap

ap

Saada miehet tajuamaan, että jos haluaa puhtoisen naisen on sopimatonta tehdä aloite seksiin kovin pian.

ap

Kuinka monen miehen sinä luulet osallistuvan tähän keskusteluun?

Vierailija
88/107 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ihan täällä palstalla.

ap

Ehkä lähimpänä kokemuksissani ovat se mies, joka kehui, että hän on mies joka panee naista ja se on naiselle riittänyt. Hän myös haluaa päättää milloin tämä paneminen tapahtuu. Kun itse ajattelisin, että kyseessä on tilanne, että mies kuuntelisi naisen toiveita. Itsensä tyrkyttäminen ei sitä ole.

ap

Ja tämä kaikki tapahtui palstalla?

Vierailija
89/107 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelle Hermanni tekee tempun kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan että jos halutaan edetä nopeasti aloitteen/täysin selkeän vihjeen seksihaluista tulisi aina tulla naiselta? Siis nyt puhun varsinkin niistä miehistä, jotka mielellään puhuvat naisen kunniasta? Miksi ihmeessä menette tyrkyttämään kullianne jos kaipaatte naisilta kunniallisuutta?? Nainen luulee, että haluatte horon.

Voi helvetti. .. ja paljastuisikin että seksi ei oo sen naisen juttu eikä se halua että sitä naidaan

Maksumieheksi ja elättäjiksi kyllä kelpaisi .

Päänsärkyä 24/7 ×365 mutta silti voi toista rakastaa. . No ei voi .. tässä syy.

Golddigger naiset kyllä paljastuu melko nopeasti.

Nyt eletään vuotta 2016 se on heti seksiä tai ei ollenkaan .. en aio odotella skippaan .. Ne on toiset miehet jotka odottelevat, en minä .

On paljon naisia jotka eivät ole seksuaalisesti aktiivisia ja halukkaita se heidän kannattaisi kertoa ihan suoraan niin ei kumpikaan osapuoli joudu pettymään tai tuhlaa aikaa turhaan.

Sama koskee miehiä. Suorastaan v*tuttaa, kuulla "en mä tarvii niin usein"

Vierailija
90/107 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ihan täällä palstalla.

ap

ap

ap

Kuinka monen miehen sinä luulet osallistuvan tähän keskusteluun?

Niin no, sitä en voi hallita.

ap

Vierailija
91/107 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ihan täällä palstalla.

ap

ap

Siis kokemukseni ovat ihan elävästä elämästä. Mutta tässä ketjussa oli yksi sen tyyppinen mies. Ettei halua toimia seksissä yhdessä, vaan ajattelee naisille riittävän, että hän panee naista omilla ehdoillaan.

ap

Vierailija
92/107 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelle Hermanni tekee tempun kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi helvetti. .. ja paljastuisikin että seksi ei oo sen naisen juttu eikä se halua että sitä naidaan

Maksumieheksi ja elättäjiksi kyllä kelpaisi .

Päänsärkyä 24/7 ×365 mutta silti voi toista rakastaa. . No ei voi .. tässä syy.

Golddigger naiset kyllä paljastuu melko nopeasti.

Nyt eletään vuotta 2016 se on heti seksiä tai ei ollenkaan .. en aio odotella skippaan .. Ne on toiset miehet jotka odottelevat, en minä .

On paljon naisia jotka eivät ole seksuaalisesti aktiivisia ja halukkaita se heidän kannattaisi kertoa ihan suoraan niin ei kumpikaan osapuoli joudu pettymään tai tuhlaa aikaa turhaan.

Säälin kyllä tosiaan naista joka sun kanssas päätyy yhteen. Mahtaa olla mahtavat seksitaidot...not.

ap

AP:n kannattaa laittaa uusi dildosetti tilaukseen. Nuttarakin löystyy, kun paketti saapuu. Miestä ei tule saamaan.

On ollut neljä eri miestä. Ihan sopiva määrä. Miehille kelpaa kyllä "saada naida naista". Mutta eri asia on, mitä nainen siitä saa.

ap

Minä ainakin tasan tarkaan pidän itse huolen siitä, että saan sen mitä halusinkin. Ei se sen vaikeampaa ole. Lisäksi hyvin suurella todennäköisyydellä, kukaan ei automaattiseti tiedä mitä pitäis tehdä ja näin ollen jäät kylmäksi. Huolehdi itse! Olethan aikuinen :) 

Vierailija
93/107 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku määritellä "huonon seksin"? Ja kuinka paljon laitetaan sen piikkiin, että ensimmäinen kerta uuden kumppanin kanssa?

Vierailija
94/107 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

syvä huokaus kirjoitti:

Miehet ei osaa lukea ajatuksia.

Monesti saa lukea sellaistakin että nainen on tuntenut itsensä epäviehättäväksi koska mies ei ole tehnyt aloitetta seksiin..

Haluatko niin huonoitsetuntoisen kumppanin?

ap

Ei. Haluan ja toivon empaattisen kumppanin. Sellaisen, joka arvostaa minua miehenä ja ihmisenä. Turhan itseriittoiset älkööt vaivautuko. Mieluummin hieman huono itsetunto...ja voi olla muualla hyvä itsetunto...ei se ole kaikkialla osa-alueista sama.

Vierailija
95/107 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä paskaa. Jos tapailen miestä niin sen on perusteltua odottaa että tunnen sitä kohtaan seksuaalista mielenkiintoa (jos en niin olisin varmaan vaan kaveri tai en missään tekemisissä) ja sama toisin päin joten ehdottelu on ok ja jopa toivottavaa. (Jos toista ei just nyt kiinnosta niin asiasta ei tosin sitten tarvitse jankuttaakaan.)

Toinen asia on sitten se, että jos mies jakaa naiset seksikäyttäytymisen perusteella "kunniallisiin" ja "horoihin" niin sillä on jotain kipeitä ja omituisia sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyviä patoutumia joitten kanssa en halua olla missään tekemisissä.

Vierailija
96/107 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ihan täällä palstalla.

ap

ap

Siis kokemukseni ovat ihan elävästä elämästä. Mutta tässä ketjussa oli yksi sen tyyppinen mies. Ettei halua toimia seksissä yhdessä, vaan ajattelee naisille riittävän, että hän panee naista omilla ehdoillaan.

ap

Ja vastaavasti naiset kuvittelevat, että miehen pitää hoitaa kaikki.  Tasoissa ollaan?

Vierailija
97/107 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillain miehillä nyt muutenkin viiraa päässä. Pysy kaukana niistä!

Miehillä viiraa?  Toki toki.

Tottakai. Siellä päässä pitää ensinnäkin olla jotain, että voi viirata.

Vierailija
98/107 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykypäivän achilles mutta tummat hiukset kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykypäivän Achilles, mutta tummat hiukset kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihanaa olla

Pitkä

Harteikas

Lihaksikas

Vahva tummatukkainen

Alle 40v

Pubeissa ja yökerhoissa naiset hakeutuvat seuraani automaattisesti ja tuskin se pelkästään johtuu huumorintajustani ja varsinkin kun en ole vielä ehtinyt sanoa sanaakaan , vai mitä arvelet ?

Joo tiedän että olen ehkä vähän valikoiva ja ylimielinen mutta voin olla .

Kun katselen ympärilleni esim yökerhoissa näen pieniä yli rumia kaljupäisiä äijiä .

Joten en ihmettele.

Nautin germaanisista geeneistäni ja tuntuisivat molelle kelpaavan :)

Silloin kun tietää olevansa komea ja hyvännäköinen ei tarvitse olla vaatimaton tai nöyrä !

Jos menisot iskemään naisia sänkyyn ja samalla valittaisit naisten löyhästä moraalista asia olisi ongelma ja käytöksessäsi naisen kunnioituksen puutetta, mutta noin päin asia ei vaivaa minua pätkääkään :)

ap

No joko aloitetaan se s-suhde ?

Huomaan että selvästi haluaisit maata miehen kanssa jolla kroppa kuin Ivan Drago / Achilles ja mutta tummat hiukset. Rocky 4 ja troija .. voit googlata miltä vartaloni näyttää.

Eikä lärvikään ole paskempi ..On vähän ranskalaismiehen ja italialaismiehen näköä ja tiheä matala tumma parransänki kruunaa sen

Jos puhuttaisiin suhteesta tai vakavasta tapailusta (josta ketjussa puhun) niin et kiinnostaisi minua. En usko, että pysyisit uskollisena.

ap

Mutta haittaisiko se sinua ? Jos sinulla olisi se sama mahdollisuus naisena ? Ja tilastollisesti mies jopa komea sellainen häviää sen kilpailun lähes aina . Melko reilu sopimus miehen puolelta eikö ? Ei pidä olla liian mustasukkainen vaikka kun todella hyvää saa maistaa se kuulemma vähän koukuttaa ja voi mennä jopa tunteisiin .

"Mahdollisuus samaan naisena"? En näe tuolla mahdollisuudella mitään ihmeempää arvoa sitoutuneeseen suhteeseen verrattuna.

ap

Sääli , no ei se mitään.

Olisin odottanut sinun vastaavan jotain muuta.

Maailma on mun

Vierailija
99/107 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittu mitä paskaa. Jos tapailen miestä niin sen on perusteltua odottaa että tunnen sitä kohtaan seksuaalista mielenkiintoa (jos en niin olisin varmaan vaan kaveri tai en missään tekemisissä) ja sama toisin päin joten ehdottelu on ok ja jopa toivottavaa. (Jos toista ei just nyt kiinnosta niin asiasta ei tosin sitten tarvitse jankuttaakaan.)

Toinen asia on sitten se, että jos mies jakaa naiset seksikäyttäytymisen perusteella "kunniallisiin" ja "horoihin" niin sillä on jotain kipeitä ja omituisia sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyviä patoutumia joitten kanssa en halua olla missään tekemisissä.

Mutta on vaikea naisenakaan ajatella miehestä, joka pyörittää useita naisia tapailumielessä, että häntä kiinnostaa uskollisuus ja parisuhde, vaikka mies kerran pari niin vakuttaisikin. Että mitähän siellä taka-ajatuksena oikeasti on? Että pystyykö vaikka halua on, tunteeko itsensä kunnolla, sitoutumaan?

En ihmettelisi, jos miehet miettii samaa naisista.

ap

Vierailija
100/107 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ihan täällä palstalla.

ap

ap

ap

Ja vastaavasti naiset kuvittelevat, että miehen pitää hoitaa kaikki.  Tasoissa ollaan?

Seurausta siitä, kun mies ei osoita naisen toiveille mielenkiintoa? Esim. tuo, joka halusi heikkoitsetuntoisen palvelijan, joka ei tykännyt itseriittoisuudesta naisessa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi