Miksi miehet ei tajua, että on sopimatonta tehdä aloite seksiin pian tapailun/suhteen alussa?
Vaan että jos halutaan edetä nopeasti aloitteen/täysin selkeän vihjeen seksihaluista tulisi aina tulla naiselta? Siis nyt puhun varsinkin niistä miehistä, jotka mielellään puhuvat naisen kunniasta? Miksi ihmeessä menette tyrkyttämään kullianne jos kaipaatte naisilta kunniallisuutta?? Nainen luulee, että haluatte horon.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelle Hermanni tekee tempun kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan että jos halutaan edetä nopeasti aloitteen/täysin selkeän vihjeen seksihaluista tulisi aina tulla naiselta? Siis nyt puhun varsinkin niistä miehistä, jotka mielellään puhuvat naisen kunniasta? Miksi ihmeessä menette tyrkyttämään kullianne jos kaipaatte naisilta kunniallisuutta?? Nainen luulee, että haluatte horon.
Voi helvetti. .. ja paljastuisikin että seksi ei oo sen naisen juttu eikä se halua että sitä naidaan
Maksumieheksi ja elättäjiksi kyllä kelpaisi .
Päänsärkyä 24/7 ×365 mutta silti voi toista rakastaa. . No ei voi .. tässä syy.
Golddigger naiset kyllä paljastuu melko nopeasti.
Nyt eletään vuotta 2016 se on heti seksiä tai ei ollenkaan .. en aio odotella skippaan .. Ne on toiset miehet jotka odottelevat, en minä .
On paljon naisia jotka eivät ole seksuaalisesti aktiivisia ja halukkaita se heidän kannattaisi kertoa ihan suoraan niin ei kumpikaan osapuoli joudu pettymään tai tuhlaa aikaa turhaan.
Säälin kyllä tosiaan naista joka sun kanssas päätyy yhteen. Mahtaa olla mahtavat seksitaidot...not.
apIhan ok kuulemma kun on uudelleenkin pyydetty :D
Ulkonäkö, urheilullisuus, pitkä, ja vahva tumma tukka & huumorintaju ilmeisesti viehättääNiin no en mä nyt sitä epäile. Mutta seksisuhde, joka kestää avioliitossa hyvänä vuodesta toiseen onkin itsellä tavoitteena.
ap
Koska se on sinulla tavoitteena, se on tavoitteena kaikilla naisilla? Ja nyt levität tätä oman pään pyhää totuutta, kuten evankeliumia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelle Hermanni tekee tempun kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi helvetti. .. ja paljastuisikin että seksi ei oo sen naisen juttu eikä se halua että sitä naidaan
Maksumieheksi ja elättäjiksi kyllä kelpaisi .
Päänsärkyä 24/7 ×365 mutta silti voi toista rakastaa. . No ei voi .. tässä syy.
Golddigger naiset kyllä paljastuu melko nopeasti.
Nyt eletään vuotta 2016 se on heti seksiä tai ei ollenkaan .. en aio odotella skippaan .. Ne on toiset miehet jotka odottelevat, en minä .
On paljon naisia jotka eivät ole seksuaalisesti aktiivisia ja halukkaita se heidän kannattaisi kertoa ihan suoraan niin ei kumpikaan osapuoli joudu pettymään tai tuhlaa aikaa turhaan.
Säälin kyllä tosiaan naista joka sun kanssas päätyy yhteen. Mahtaa olla mahtavat seksitaidot...not.
apIhan ok kuulemma kun on uudelleenkin pyydetty :D
Ulkonäkö, urheilullisuus, pitkä, ja vahva tumma tukka & huumorintaju ilmeisesti viehättääNiin no en mä nyt sitä epäile. Mutta seksisuhde, joka kestää avioliitossa hyvänä vuodesta toiseen onkin itsellä tavoitteena.
apKoska se on sinulla tavoitteena, se on tavoitteena kaikilla naisilla? Ja nyt levität tätä oman pään pyhää totuutta, kuten evankeliumia?
En sanonut, että on. Niitä naisia varten, joilla on muut tavoitteet on sellainen ratkaisu, että nainen itse on aloitteellinen seksin suhteen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tässä nyt on oikein puhe?! Ymmärtääkö aloittaja tahallaan kaiken väärin? Onko tänne nyt tullut joku uudenaallon femakko kertomaan miehille mitä kaikki naisen haluaa vain mistä hitosta on kyse?!
Puhe oli eniten suunnattu miehille, jotka valittaa siitä, ettei naiset ole niin siveitä ja luotettavia kuin ennen, mutta samaan aikaan itse vaativat naiselta seksiä ennen kuin on kunnolla ehditty tutustuakaan.
ap
Kuka mies valittaa naisten siveydestä tai luotettavuudesta?
Ja korjaantuuko tämä harhainen käsitys sillä, että pihtaa seksiä useamman kuukauden?
Vierailija kirjoitti:
On ihanaa olla
Pitkä
Harteikas
Lihaksikas
Vahva tummatukkainen
Alle 40vPubeissa ja yökerhoissa naiset hakeutuvat seuraani automaattisesti ja tuskin se pelkästään johtuu huumorintajustani ja varsinkin kun en ole vielä ehtinyt sanoa sanaakaan , vai mitä arvelet ?
Joo tiedän että olen ehkä vähän valikoiva ja ylimielinen mutta voin olla .
Kun katselen ympärilleni esim yökerhoissa näen pieniä yli rumia kaljupäisiä äijiä .
Joten en ihmettele.
Nautin germaanisista geeneistäni ja tuntuisivat molelle kelpaavan :)
Silloin kun tietää olevansa komea ja hyvännäköinen ei tarvitse olla vaatimaton tai nöyrä !
Jos menisot iskemään naisia sänkyyn ja samalla valittaisit naisten löyhästä moraalista asia olisi ongelma ja käytöksessäsi naisen kunnioituksen puutetta, mutta noin päin asia ei vaivaa minua pätkääkään :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tässä nyt on oikein puhe?! Ymmärtääkö aloittaja tahallaan kaiken väärin? Onko tänne nyt tullut joku uudenaallon femakko kertomaan miehille mitä kaikki naisen haluaa vain mistä hitosta on kyse?!
Puhe oli eniten suunnattu miehille, jotka valittaa siitä, ettei naiset ole niin siveitä ja luotettavia kuin ennen, mutta samaan aikaan itse vaativat naiselta seksiä ennen kuin on kunnolla ehditty tutustuakaan.
apKuka mies valittaa naisten siveydestä tai luotettavuudesta?
Ja korjaantuuko tämä harhainen käsitys sillä, että pihtaa seksiä useamman kuukauden?
No miehet. Ja ei tarttisi pihdata jos nainen ehdottaisi :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Miehet jakaa naiset kahteen "kastiin". Toisessa kastissa on, joilta ei vaadita oikeistaan mitään. Toisessa kastissa on ne siveät, Jos nainen ei ole ns. vaimo materiaalia niin sitten vaaditaan sitä seksiä.
Omien kokemusten perusteella tällaiset miehet ovat olleet lapsellisia ja itsekkäitä. Heitä ei ole parisuhde kiinnostanut (ainakaan minun kanssa), vaikka toki annettu ymmärtää muuta. Nykyinen avopuoliso ei ehdotellut yhtään mitään, ei lääppinyt tai käyttäytynyt muutenkaan ikävästi ollessamme treffeillä. Jälkikäteen sanoi, että halusi minulla olevan hyvä olo hänen kanssaan. Tällaista miestä kannatti odottaa ne muutamat yksinäiset sinkkuvuodet :)
Vierailija kirjoitti:
Mä annoin ekoilla trefeillä neljä tuntia tapaamisesta. Ei jäänyt suhde pelkäksi yhden yön jutuksi kun ollaan oltu jo 11v yhdessä ja perhekkin on perustettu.
Väärin perustettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apMiehet jakaa naiset kahteen "kastiin". Toisessa kastissa on, joilta ei vaadita oikeistaan mitään. Toisessa kastissa on ne siveät, Jos nainen ei ole ns. vaimo materiaalia niin sitten vaaditaan sitä seksiä.
Saahan sitä mies vaatia. Mistä alkaen se on tarkoittanut vaatimusten noudattamista?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apMiehet jakaa naiset kahteen "kastiin". Toisessa kastissa on, joilta ei vaadita oikeistaan mitään. Toisessa kastissa on ne siveät, Jos nainen ei ole ns. vaimo materiaalia niin sitten vaaditaan sitä seksiä.
Saahan sitä mies vaatia. Mistä alkaen se on tarkoittanut vaatimusten noudattamista?
ap
kerroppa se...toistin vain sanojasi joilla itse asian ilmaisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Eli nainen saa ehdottaa, mutta mies ei? Nainen on siis siveä jos ehdottelee, mutta ei ole enää siveä jos mies ehdottaa?
Olen hämmentynyt.
Kun siis ongelma on se, että miehet ehdottelee täysin kiinnostumattomillekin henkilöille seksiä. Että miten ei viitsitä sen vertaa olla fiksuja, että odoteltaisiin, että nähdään jotain merkkejä, joista oikeasti voi ajatella, että naista kiinnostaa seksi? Ja jos niitä ei näy, niin ei sitten ehdoteltaisi mitään.
Minusta on inhottavaa kun ei saa edes rauhassa tutustua.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kun siis ongelma on se, että miehet ehdottelee täysin kiinnostumattomillekin henkilöille seksiä. Että miten ei viitsitä sen vertaa olla fiksuja, että odoteltaisiin, että nähdään jotain merkkejä, joista oikeasti voi ajatella, että naista kiinnostaa seksi? Ja jos niitä ei näy, niin ei sitten ehdoteltaisi mitään.
ap
Eli et ole vaimomatskua.
Vierailija kirjoitti:
ap
Siksi se seksi onkin hyvä hoitaa alta pois niin pääseen rauhassa tutustumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apEli nainen saa ehdottaa, mutta mies ei? Nainen on siis siveä jos ehdottelee, mutta ei ole enää siveä jos mies ehdottaa?
Olen hämmentynyt.
No ei siinä itseään kovin siveäksi tunne. Haluat tutustua ja vaikuttaakin sille, että ainoa mikä kiinnostaa on pillu.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apSiksi se seksi onkin hyvä hoitaa alta pois niin pääseen rauhassa tutustumaan.
Ja sitten ihmetellään, kun miehet haukkuu naisia horoiksi?
ap
Olen pannut 58 naista. Useimmiten ensitreffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apEli nainen saa ehdottaa, mutta mies ei? Nainen on siis siveä jos ehdottelee, mutta ei ole enää siveä jos mies ehdottaa?
Olen hämmentynyt.
No ei siinä itseään kovin siveäksi tunne. Haluat tutustua ja vaikuttaakin sille, että ainoa mikä kiinnostaa on pillu.
ap
Pitäisikö sitten olla kiinostunut yhteisistä lainoista, lapsista ja yhteisestä hautapaikasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihanaa olla
Pitkä
Harteikas
Lihaksikas
Vahva tummatukkainen
Alle 40vPubeissa ja yökerhoissa naiset hakeutuvat seuraani automaattisesti ja tuskin se pelkästään johtuu huumorintajustani ja varsinkin kun en ole vielä ehtinyt sanoa sanaakaan , vai mitä arvelet ?
Kun katselen ympärilleni esim yökerhoissa näen pieniä yli rumia kaljupäisiä äijiä .
Joten en ihmettele.
Silloin kun tietää olevansa komea ja hyvännäköinen ei tarvitse olla vaatimaton tai nöyrä !Jos menisot iskemään naisia sänkyyn ja samalla valittaisit naisten löyhästä moraalista asia olisi ongelma ja käytöksessäsi naisen kunnioituksen puutetta, mutta noin päin asia ei vaivaa minua pätkääkään :)
ap
No joko aloitetaan se s-suhde ?
Huomaan että selvästi haluaisit maata miehen kanssa jolla kroppa kuin Ivan Drago / Achilles ja mutta tummat hiukset. Rocky 4 ja troija .. voit googlata miltä vartaloni näyttää.
Eikä lärvikään ole paskempi ..On vähän ranskalaismiehen ja italialaismiehen näköä ja tiheä matala tumma parransänki kruunaa sen
On ihanaa olla
Pitkä
Harteikas
Lihaksikas
Vahva tummatukkainen
Alle 40v
Pubeissa ja yökerhoissa naiset hakeutuvat seuraani automaattisesti ja tuskin se pelkästään johtuu huumorintajustani ja varsinkin kun en ole vielä ehtinyt sanoa sanaakaan , vai mitä arvelet ?
Joten en ihmettele.
Silloin kun tietää olevansa komea ja hyvännäköinen ei tarvitse olla vaatimaton tai nöyrä !