Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KESÄKERTUT maanantaita!

06.03.2006 |

Huomenta!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä miten sun lapsen kaverin äiti oli aatellu, mutta kuulosti et kaveri synttäreit olisivat alkuun, eli vain lapsi. Voithan toki kysyä synttärisankarin äidiltä jos et halua yksin lastasi jättää et menisit mukaan?

Mut uskon et kyl 3,5 v pärjää jo hyvin mukana ilman äitiäkin. JA ujoja lapset on harvoin lastenseurassa, vieras aikuinen sitte voi ujoutta aiheuttaa, mutta synttärihulinassa ne yleensä unohtuvat nekin.

Muistelin et samassa iässä meidänkin esikoinen alkoi menemään kaverisynttäreille ekoja kertoja ilman minua, ja hyvin ne siitä suttaantui. Kyllä sankarin äiti yleensä katsoo muiden lapsien perään hienosti jne.

Vierailija
22/23 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille pitkästä aikaa!

Eipä taida kukaan enää muistaakaan.

En oo ehtinyt kirjoittelemaan kun on ollut niin paljon kaikenlaista

Me erottiin miehen kanssa, oli muuttuo yms.

Taidankin olla ainoa kesäkerttu, joka on yksinhuoltaja.Esikoinen täyttää tällä viikolla 2v.

LA mulla on siis 26.6, äitiysloma mulla alkaa huhtikuun lopulla. Nyt oon ollut jo kuukauden sairaslomalla supistusten takia ja lisää sairaslomaa sain äitiysloman alkuun asti et vois sanoo että jo tässä äippälomalla ollaan. :)

Joku muukin kirjoitti supistuksista. Mä oon yhden yön ollut tiputuksessa synnärillä, kun supistukset oli niin kovia.Nyt on ollut onneksi parempana. Esikoista odottaessa mulla ei supistuksia ollut ollenkaan, vasta kun synnytys käynnistyi.

Pelottaa todella tuo synnytys, kun esikoinen syntyi hätäsektiolla ja nyt kun pitää vielä yksin mennä synnyttämään niin saas nähdä mitä siitä tulee. Synnytystapa-arvio mulla on toukokuussa, toivon kyllä et alakautta tulis.

Täällä vauva on tosi kova potkimaan ja potkut tuntuu TODELLA alhaalla !Sais kyllä jo alkaa kääntymään perätilasta pois, olo on jo sen verran tukala kun jatkuvasti pitää vessassa ravata.

Mulla on hemppa ollut ihan hyvissä lukemissa eikä oo rautatabletteja tarvinnut alkaa popsimaan. Verenpaine sen sijaan on melko alhainen ja se aiheuttaa huimausta. Onko muita joilla alhainen verenpaine?

Mulla ei oo ennen ollut verenpaine alhaalla, peremminkin liian korkeella..

Painostakin täällä oli keskustelua ja mulla koko raskauden aikana on painoa lähtenyt -5kg. Keskiviikkona on neuvola ja sitten näkee josko se nyt olis lähtenyt nousuun.Luulen kyllä et nyt on jo noussut, kun maha ainakin on kasvanut ihan älyttömästi viimeisen viikon aikana, välillä tuntuu et mahasta nahka repee kun on maha niin pinkeenä. :D

mutta nyt takaisin siivoamaan.

-Neela- ja esikko 2v sekä masukki 24+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näköjään roikun täällä sit koko päivän jos kerrankin tänne tulen...sit voi taas olla pitkäkin tauko :).

Neela, voi surku kun on ero tullut, ei ole varmaan helppoa raskausaikana erota. Toivottavasti saat tarvittaessa apuvoimia esikoisen hoidon kanssa, etenkin jos sulla on suppareitakin noin hurjasti jo ollut!! Tsemppiä.

Onkos muilla ollut outoja unia? Täällä kun yks sun toinenkin tuntuu olevan nyt vähän alamaissa niin tuli vaan mieleen mites teidän unet? Aiemmissa raskauksissa muistan nähneeni jatkuvasti unia vauvasta, synnytyksestä, sekä siitä että mies ottaa ja pettää!

No, nyt on sit ihan eri ääni kellossa, moisia unia en olekaan nähnyt juuri yhtään mutta mä näen painajaisia tosi usein. Kuljen miltei joka yö sen mun kuolleen mummon ruumiin kanssa (huh!), ja yritän päästä hautaamaan sitä mutta aina myöhästyn jostain tai en vain pääse perille. Toissa yönä juutuin kauheeseen tulvaan mummon ruumiin kanssa jota siis retuutin ihan kainalossa. Kammottavaa, se oli ihan sellainen kova tönkkö ruumis. Viime yönä sitten olin hautausmaalla johon mummoni oli jo saatu haudattua niin yritin kovasti kaivaa sitä hautaa auki ja sainkin sen auki mutta mummon sijasta sieltä löytyi -77 syntynyt mies ja -17 syntynyt mummeli, luurankoina siis! Sit kun mä herään yöllä noihin uniin niin oon ihan sekaisin, ja oikeasti pelottaa. Pitää aina kömpiä miehen kainaloon ja sit ei uni tule enää millään!!

En ole aiemmin nähnyt toistuvia painajaisia joten mulle nämän on ihan uusia juttuja. Tosi ahdistavaa jo illalla käydä nukkumaan kun " tietää" että kohta taas kuljen pitkin ties mitä hulluuden rajamaita...toivottavasti nämä menevät ohi ja pian!

Gabrielalle mäkin sanoisin että ne synttärit on kyllä varmaan tarkoitettu iha lapsille, mutta kun on noin pienistä kyse niin tuskinpa äiti pahastuu jos jäätkin hetkeksi jos lapsesi ei esim. heti uskaltaudu jäämään yksin sinne. Kysyitköhän vielä lahjasta? No jos kysyit niin mun mielestä 5-10 eur on ihan riittävä summa laittaa, meillä ainakin 10 eur on katto kun lapset menevät kaverille synttäreille. Kouluikäisillä kun ainakin noita kutsuja on jo aika usein niin eipä ole enempää rahaa laittaa niihin.

Lytte (?) mahdoitkohan olla sinä kun puhuit myös pesänrakenusvimmasta että et ole siivoillut kun supistelee...mullahan oli kans reilun kuukauden ajan hurjasti supisteluja ja makasin vain. Nyt kun on kaksi viikkoa mennyt yllättävän hyvin, ei siis supistele oikeastaan yhtään niin oon ihan hullun tarmolla ryhtynyt siivouspuuhiin, kait taka-alalla pelko että jos supistelut alkaa taas ja en saakaan mitään sitten laitettua...Ja tämä tarmo tulee kyllä jostain ihan syvältä, on kertakaikkiaan PAKKO luututa ja järjestellä joka ikinen nurkka, vaikka kerkeehän tämä huusholli mennä vielä monet kerrat sekaisin.

t. m edelleen