Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUHTImurmelit uuteen viikkoon

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsin vitsi, 37. viikko pamahtaa käyntiin! Jippii, pääsee tositoimiin oikeesti pian!!! Alkaa tosissaan kyllästyttää tää paksukaisen rooli pulkkamäessä ja ihan missä vaan. Helpottaa jo muutaman viikon

päästä kun pääsee edes kyykkyyn ja kenkiä pukeen, puhumattakaan noista lapsosista. 2 ja 4 vuotiaat osaa pukea kyllä, JOS haluaa. Usein ei halua tai se kestää ja kestää. Ihanaa kun aurinkokin paistaa ja saadaan mammat ulkoilla paljon ja hoitaa meidän nyyttejä. Ihana vauvan tuoksu on nenässäni jo nyt!! Siitä ei haluaisi luopua koskaan. Harmi kun kasvavat niin nopeasti. 3 kuinen vauva on jo iso ja meillä lapset kontanneet puoli vuotiaina. Nopeesti menee. Tälläsia mä jo suren..

Kyllä nää liitoskivut kuuluu jo 24/7 elämään. Aamulla lenkiteltiin vaunuilla hakeen isoveli kerhosta. Sitten päälle siellä pulkkamäessä, että niitä liitoskipuja on tienattu taas sekä suppareita täks päiväks. Lähen töihinkin vielä vähän illemmasta. Mukavaa palata taas vähän ihmistenilmoille vaikkei tässä kotsas olemisessa mitään vikaa olekaan. Unta ei meinaa öisin riittää millään joka tunnille. Kumma kun pitää köhmytä siellä turhan päiten. Nytkin kun ois fiksu painelis puoleksi tunniksi soffalle, kun lapsetkin nukkuu. Noh, reipasta maanantaita murmeleille, taidan koittaa vaakasuoraa tähän kohtaan..

Lumo 36+

Vierailija
22/23 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas mielenkiintoinen ilta. Innostuin eilen hieman siivoamaan ja koko päivä meni jaloilla ollen enkä juurikaan levännyt. Illalla sitten esikoista nukuttaessa alkoikin ekan kerran KIPEÄT supistukset. Oli koko alamaha ja selkä aivan tulessa, mietin jo kuuman kauratyynyn hakemista lievittämäään kipua. Tuli 8-10 min. välein, mutta onneksi lakkasivat tunnissa ja sain sitten nukuttua ilman kipeitä suppareita loppuyön. Enpäs muistanutkaan miltä supistukset tuntuvat, ja nuo nyt eivät varmasti olleet kuin esimakua tulevata...

Mies sitten aamulla kommentoi että ' mä kyllä arvasin että rupee supistelemaan kun touhusit niin paljon' . ARGH! Oli kyllä ihan hiljaa sitten kun tiuskaisin takaisin että olisi sitten auttanut siivoamaan!

Mulla meinaa oikeesti välillä mennä totaalisesti hermot miehen kanssa, sillä on ihme on/off -asenne kaikkeen kotiin liittyvään. Siis joko tekee tosi paljon ja on paljon esikoisen kanssa, tai sitten on tuollaisia päiviä kuin eilen, että nukkuu pitkään, lukee lehden, ja PELAA X-BOXILLA KOKO PÄIVÄN! (Siis oikeesti, mies täyttää 32 tänä vuonna!!! Ihme Peter Pan...) No, ihan hyvä mies se on, mutta välillä rasittaa.

Sellaista. Tänään olen taas ihan varma että vauva on perätilassa, musta mun terveydenhoitaja suhtautuu aika välinpitämättömästi tähän asento-asiaan, viimeksikin antoi vaan opiskelijan tutkia, vaikka kohta tarttisin jo lähetteen äitipolille jos asento ei olekaan raivotarjonta. NO, perjantaina selviää kumpi meistä on oikeassa;) Toivottavasti terveydenhoitaja!

Mulla on myös esikoisen vanha 60cm toppahaalari jota aion käyttää vauvalla jos ilma on vielä huhtikuussa kovin kylmä. Muuten ajattelin selvitä äitiyspakkauksen kevyttoppapuvulla ja villapuvulla siellä alla. Esikoinen kun syntyi marraskuussa, niin mulle lämpimästi pukeminen on tutumpaa, kun se, mitä kesähelteillä (jos sellaisia vaikka ensi kesänä tulisi) puetaan!

Eipä muuta. Esikoinen on päiväunilla joten taidan lukea lehden kun on aikaa.

Lala76 34+2

P.S: Ponnari, meillä taitaa olla sama laskettu aika. Mihin olitkaan menossa synnyttämään (jos haluat kertoa)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää nyt välillä ihan tulla täälläkin käymään, kun oli pikkuveljet kylässä viikonlopun niin en päässyt koneelle... vaikka onkin meidän :)

Mutta eipä tässä mitään uutta ole tapahtunut, paikat ehkä avautuu tuntemuksista päätellen lisää, mutta vielö ei ole sellainen olo että mihinkään pitäisi lähteä. Tosin lääkäri on vasta parin viikon päästä. Neuvola onkin sitten huomenna, joten voi olla jotain kerrottavaakin. Mutta yksiöasukki on vihdoin tajunnut jäädä " oikeinpäin" , ainakin liikkeistä päätellen... tosin muljahteluista päätellen voi olla, että kääntyilee. Mutta pääasiassa potkut tuntuu kylkiluiden välissä ja muutenkin ylhäällä.

Onkohan viikonlopun aikana ollut mitään galluppeja... olis voinut käydä lukemassa :)

Sairaalakassi on melkein pakattu, hammasharja yms. tarvikkeet on vielä pakkaamatta. Mutta ne on äkkiä kassiin laitettu, sitten kun tarvii. Täällä sataa vain lunta ja pakkasta pitelee korkealla. Voisi olla odotettavissa lämmin ja aurinkoinen kesä, ainakin edellisten kesien perusteella.

Tämmöistä tällä kertaa :)

-viivi_84 ja maha- asukki 34+2