Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä mallinen vatsa sulla on?

Vierailija
21.09.2016 |

http://positivemed.com/wp-content/uploads/2014/06/tummy-types.jpg

Mulla on tuo ensimmäinen, eli spare tire. Navan alapuolella on iso rengas ja yläpuolella hieman pienempi rengas. Tuntuu että useimmilla on sellainen tasainen vatsa. Onko muilla samanlaisia kuin mulla? Onko tän mallinen jotenkin harvinainen?

Aina puhutaan vartalotyypeistä mutta mä en löydä itselleni sopivaa vaihtoehtoa sieltä, varsinkaan ton vatsan kohdalla.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla että jollain muullakin on samanlainen vatsa kuin mulla, eli kaks selkeää makkaraa. :D Kaikissa kuvissa on aina vain sellainen tasainen vatsa, on kyseessä sitten hoikka tai lihavampi ihminen.

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pooch. Alavatsakumpu.

Ollut niin kauan kuin muistan. Niin kuin olisin ollut raskaana, mutta en ole.

Vierailija
24/34 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

stress

Vierailija
25/34 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäis olevan kivan pyöreä,joskus hieman oudon mallinen ja liikkuvainen

Vierailija
26/34 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo stress varmaan. Hyvä massu .

Vierailija
27/34 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litteä ja kaunis. Ei pyykkilauta kuitenkaan... Ollaan tässä treenattukin..

Vierailija
28/34 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä toi spare tire johtuu? en pidä omastani, usealla siskollani normi vaikka yhtä pullea niin meitsillä kaksosainen..en oo pitäny kireitä housuja tms

Vierailija
29/34 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mistä toi spare tire johtuu? en pidä omastani, usealla siskollani normi vaikka yhtä pullea niin meitsillä kaksosainen..en oo pitäny kireitä housuja tms

En tiedä mistä johtuu. Tuntuu että tällaisia vatsoja ei ole paljoakaan. :D Multa löytyy mahasta kyllä jonkun verran ylimääräistä, ja oonkin miettinyt että muuttuuko vatsan muoto jos laihtuu.. Olen pienestä pitäen ollut hieman pyöreämpi, mutten kuitenkaan ylipainoinen joten vatsani on aina ollut tällainen.

ap

Vierailija
30/34 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spare tire ehdottomasti. Äidillä samanlainen, mummolla kans! Nyt toki iso mommy belly kun rv 37. Nautin suunnattomasti siitä kun vatsa alkoi pyöristyä ja tuo spare tire sileentyi. En tykkää vatsastani koska tuollainen kaksiosainen pömppis ei näytä koskaan, minkään kanssa hyvältä.

Vierailija
31/34 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spare tire. Ylipainoinen en ole, mutta olen elänyt aika pellossa muutaman vuoden elli lihaksia on olemattomasti ja vararavintoa taas enemmän. No, nyt oon jo reilun kuukauden jaksanut järkevämpää syöntiä ja liikuntaa (yllättävän helposti) joten toivottavasti tilanne ja maha tuosta tasoittuu.

Vierailija
32/34 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spare tire ehdottomasti. Äidillä samanlainen, mummolla kans! Nyt toki iso mommy belly kun rv 37. Nautin suunnattomasti siitä kun vatsa alkoi pyöristyä ja tuo spare tire sileentyi. En tykkää vatsastani koska tuollainen kaksiosainen pömppis ei näytä koskaan, minkään kanssa hyvältä.

Jep. Mä en voisi kuvitellakkaan laittavani mitään yhtään tiukempaa mekkoa päälleni. Olis kamalan näköinen kun vatsan kohdalla kaks uimarengasta. :D Sellaisen tasaisen vatsan kanssa tyköistyvammatkin mekot näyttää ihan kivalta vaikka mahaa oliskin jonkun verran!

ap

Vierailija
33/34 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans toi eka 41

Vierailija
34/34 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pooch. 3 lapsen jälkeen, ikää 45. Ihan hyvä mulle.