Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun kävin digilääkärissä

Vierailija
21.09.2016 |

Onneton menin varaamaan ajan digilääkäriin, eli puhelinmen välistyksellä tapahtui vastaanotto.
Lääkäri keskustelu chatissa kanssani.
Jouduin maksamaan täyden hinnan, enkä tullut hullua hurskaammaksi vaan juoudun varamaan ajan lääkäriin kuintenkin.
Se siitä etälääkäristä.
Eli maksoin digilääkärin hinnan ja vielä uudelleen lääkärin vastaanoton hinnan.
En sentään mennyt samaan puljuun jossa digilääkäri huiputti minulta ensin rahaat pois keskustelemalla vaivasti ja kehoitti sitten oikeaan lääkäriin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas erittäin hyvä kokemus MeeDocista. Sai hyvin uusittua lääkärikammoisen miehen unilääkkeet, ja kyseltyä rauhassa kaikki vaihtoehdot ja muut läpi. Ei jäänyt semmoinen olo, että en ehtinyt kysyä kaikkea tarvittavaa.

Kyllä ihan maalaisjärjellä voi ajatella, että sopisiko tämä minun vaivani etävastaanotolle vai ei.

Vierailija
22/26 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

digilääkäri  täyttä huijausta   rahankerruuta.  on vain kallis seurustelu kaveri

ei ne saa kirjoittaa antibiootteja taí muutakaan näkemättä ja tutkimatta potilasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D "Joo ehkä parasta että käyt lääkärissä" sanoo digilääkäri ja kitchinnnnn

Vierailija
24/26 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaako reseptin kirjotus digiklinikalla, ku muuten julkisesti oli chatti ilmainen?

Vierailija
25/26 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sain digilääkäriltä avun joulun pyhinä, kun selkään ilmestyi ihottuma jota epäilin vyöruusuksi. Chat yhteys lääkäriin, kuva ja diagnoosi, resepti lääkkeeseen ja apteekkiin. Lääkätikäynnistä selvisin alle vartissa ja alle 40e. Joihinkin vaivoihin kyllä oikein hyvä!

Vierailija
26/26 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt paljon digilääkäriä ja olen tyytyväinen asiakas. Toki vaivani on sellainen, että digilääkäri sopii. Lähetteet labroihin ym. ihan normaalisti ja kasvotusten jutellaan videopuhelun välityksellä. On hyvä, että on mahdollisuus myös etäasiointiin. Tietysti on paljon vaivoja, jotka vaativat fyysisen käynnin mutta silloin kun etälääkäri on mahdollinen, niin helpottaa asiointia paljob. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi