Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun kävin digilääkärissä
Onneton menin varaamaan ajan digilääkäriin, eli puhelinmen välistyksellä tapahtui vastaanotto.
Lääkäri keskustelu chatissa kanssani.
Jouduin maksamaan täyden hinnan, enkä tullut hullua hurskaammaksi vaan juoudun varamaan ajan lääkäriin kuintenkin.
Se siitä etälääkäristä.
Eli maksoin digilääkärin hinnan ja vielä uudelleen lääkärin vastaanoton hinnan.
En sentään mennyt samaan puljuun jossa digilääkäri huiputti minulta ensin rahaat pois keskustelemalla vaivasti ja kehoitti sitten oikeaan lääkäriin.
Kommentit (26)
digilääkäri täyttä huijausta rahankerruuta. on vain kallis seurustelu kaveri
ei ne saa kirjoittaa antibiootteja taí muutakaan näkemättä ja tutkimatta potilasta
:D "Joo ehkä parasta että käyt lääkärissä" sanoo digilääkäri ja kitchinnnnn
Maksaako reseptin kirjotus digiklinikalla, ku muuten julkisesti oli chatti ilmainen?
Kerran sain digilääkäriltä avun joulun pyhinä, kun selkään ilmestyi ihottuma jota epäilin vyöruusuksi. Chat yhteys lääkäriin, kuva ja diagnoosi, resepti lääkkeeseen ja apteekkiin. Lääkätikäynnistä selvisin alle vartissa ja alle 40e. Joihinkin vaivoihin kyllä oikein hyvä!
Olen käyttänyt paljon digilääkäriä ja olen tyytyväinen asiakas. Toki vaivani on sellainen, että digilääkäri sopii. Lähetteet labroihin ym. ihan normaalisti ja kasvotusten jutellaan videopuhelun välityksellä. On hyvä, että on mahdollisuus myös etäasiointiin. Tietysti on paljon vaivoja, jotka vaativat fyysisen käynnin mutta silloin kun etälääkäri on mahdollinen, niin helpottaa asiointia paljob.
Minulla taas erittäin hyvä kokemus MeeDocista. Sai hyvin uusittua lääkärikammoisen miehen unilääkkeet, ja kyseltyä rauhassa kaikki vaihtoehdot ja muut läpi. Ei jäänyt semmoinen olo, että en ehtinyt kysyä kaikkea tarvittavaa.
Kyllä ihan maalaisjärjellä voi ajatella, että sopisiko tämä minun vaivani etävastaanotolle vai ei.