Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu mennä töihin iloisena siitä että saa tehdä sitä mistä tykkää?

Vierailija
21.09.2016 |

Millä alalla näin voi tuntea?
Ettei valmiiksi jo työmatkalla ärsytä tuleva työpäivä....
Alaa tarttis vaihtaa joo, en vain keksi mikä musta voisi tulla.
Kertokaa te jotka viihdytte hyvin töissä mitä te teette, millaisia työaikoja, koulutus ja palkka.
Kiitos =)

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanalta. Rankastakin työpäivästä saa hurjasti energiaa ja huonosta aamusta tulee heti hyvä kun astuu työpaikan ovesta sisälle.

Koko loppupäivän on sitten positiivisella mielellä.

Olen kiertävä visualisti. Mitään muuta työtä en haluaisi tehdä.

Vierailija
2/32 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta. Ja saan tehdä sitä joka työpäivä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiertävä visualisti.

mmmiiiitä? :D siis oot joku ikkunashoppailija? saispa siitäkin rahaa

Vierailija
4/32 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokonenörtti, FM, työaika 37.5h/vk vapaasti valittuina aikoina, etätyömahdollisuus. Liksa 4500e/kk. Olen viihtynyt.

Vierailija
5/32 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mukavaa. Sunnuntaina ei ärsytä kun tietää että maanantaina saa nähdä työkavereita ja tehdä sitä mistä tykkää.

Vierailija
6/32 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan pienvarastossa. Meitä on alle 10 siellä töissä. Homma on keräämistä ja pakkaamista mutta työporukkahan se on mikä ratkaisee sen, että on ilo mennä töihin joka arkipäivä ja vkl vapaat.

Vierailija
7/32 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle hoitoala on se paikka. Nykyisessä työssäni pelastuslaitoksella viihdyn hyvin ja vaikkei aina ehkä hymyilytä töihin mennessä eikä riemunkiljahduksia pääse vuoron alkaessa, mutta kaipaa muuallekaan. Töissä on huippu porukka ja koen saavani tehdä asioita, joissa olen hyvä ja vahvuuteni tulevat esille. Siksi töissä on useimmiten mukavaa, niinäkin päivinä, kun aamulla ennemmin jatkaisi unia kun heräisi ja lähtisi polkemaan työpaikalle.

Olen käynyt pohjalle sekä lähihoitajatutkinnon että lukenut ensihoitajaksi amk:ssa. Tällä hetkellä teen pääasiassa 24h vuoroja (väliin tarpeen vaatiessa lyhyempääkin) ja vaikka siinä on omat varjopuolensakin, niin tähänastisten työvuosien myötä tuohon rytmiin on jo hyvin sopeutunut. Josko vielä jossain kohtaa pääsisi suorittamaan ylemmän amk-tutkinnon ja sen mukana vielä jotain urakehitystä, saa nähdä. Mutta niin tai näin, tällä hetkellä tämä on se juttu mitä haluan tehdä :)

Vierailija
8/32 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluttaja luovalla alalla aikuispuolella. Mukavat opiskelijat, haastava ja kehittyvä ala. Tykkään kovasti. Mukavat työkaverit myös. Ainoa miinus, että aika tiukoilla resursseilla hommaa tehdään, päivät tuppaavat kyllä venymään. Palkka noin 4500, koulutus maisteritasoa+opettajan pätevyys.

Vierailija
9/32 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vielä 3 vuotta sitten työpaikassa jossa viihdyin. Oli mukava työporukka,olimme ystäviä keskenämme. Kevyt toimistotyö, viikonloput vapaat. Sitten iski yt-neuvottelut ja jouduin pihalle muutaman muun kanssa. Paniikissa te-toimiston virkailijan kehoituksesta kouluttauduin lähihoitajaksi. Se oli virhe. Nykyään vihaan jokaista työpäivää, pätkätöitä, työyhteisöjä, joissa kireä, ankea ja katkera ilmapiiri. Jatkuvaa hosumista, huonoa hoitamista, vuorotyötä. Palkka perseestä. Ero entiseen on kuin maapallon etäisyys andromedan galaksista.

Vierailija
10/32 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ihanalta, vapauttavalta. Aamulla on ihana herätä ja odotan aina innolla uutta työpäivää.

Olen kuntosalilla töissä ja teen kaikkea mahdollista siivouksesta pt-hommiin, ryhmäliikuntatuntien ohjaukseen ja vastaanoton hommiin lähtien.

Asiakkaat on ihania, työilmapiiri on kannustava ja kaikki kollegat on mukavia. Lisäksi tunipalkka on tuplaten verrattuna esim oman mieheni palkkaan. Eli teen vähemmän työtunteja mutta palkka on hyvä :)

Vierailija
11/32 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille vastaajille jotka kerroitte vähän mitä teettekin ettekä vain että viihdytte =)

Tarttis vain keksiä missä olen hyvä...

Vierailija
12/32 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää edes muista, jaan näet nykyisin ilmaisjakelun mainospostia...

Vierailija
13/32 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan pienvarastossa. Meitä on alle 10 siellä töissä. Homma on keräämistä ja pakkaamista mutta työporukkahan se on mikä ratkaisee sen, että on ilo mennä töihin joka arkipäivä ja vkl vapaat.

Tutkimustenkin mukaan noin 10 hengen työyhteisö on tehokkain ja siellä viihdytään. Kyse on paljon siitä, että pienryhmissä kommunikointi on tehokasta, asioille ei ole välikäsiä, virheiden määrä on pienempi, kokemustietoa vaihdetaan jne. Suurissa työyhteisöissä tulisikin pyrkiä jakaantumaan n. 10 hengen yksikköihin.

Vierailija
14/32 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen työ, vaihtelevat työtehtävät, hyvä porukka ja henki. Palkka ei päätä huimaa, mutta viihtyvyys kompensoi. Eläintenhoitaja.

Vierailija
15/32 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kiertävä visualisti.

mmmiiiitä? :D siis oot joku ikkunashoppailija? saispa siitäkin rahaa

:D Ikkunashoppailukin kuulostaa aika unelmatyöltä mutta visualisti on vähän eri asia.

Visualisti on se tyyppi joka suunnittelee ja toteuttaa myymälän esillepanot.

Kiertävä visualisti taas tekee samaa, mutta työskentelee useassa saman ketjun liikkeessä.

Vierailija
16/32 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa löytäisikin joskus mukavan työyhteisön! Vaikka pidän työstäni, on työpaikan ilmapiiri kuin myrkkyä, ja syö jaksamistani.

Vierailija
17/32 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen työ, vaihtelevat työtehtävät, hyvä porukka ja henki. Palkka ei päätä huimaa, mutta viihtyvyys kompensoi. Eläintenhoitaja.

Olen aina luullutkin että eläinhoitaja olisi mukava työ, mutta olen niin allerginen kissoille että siitä ei varmaan tulisi mitään =(

Vierailija
18/32 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
19/32 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko upata vielä, pakkohan täältä on löytyä enemmänkin ihmisiä jotka viihtyvät töissä =D

Vierailija
20/32 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentoemäntänä työ on helppoa ja kivaa, sekä kollegat ovat niin mukavia että työ ei edes tunnu työltä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi