Miksi niin monet tupakoijat ovat niin itsekkäitä?
Miksi muiden pitäisi näiden taunojen mielestä mukautua heidän tapoihinsa? Tupakoinnista ei saa ikinä valittaa tai saa heti paskaa niskaan. Jos sinä teet jotain, mikä voi häiritä muita, sinun vastuullasi on siirtyä jonnekin missä et ole häiriöksi. Jos olet kirjastossa ja saat puhelun, menet jonnekin muualle puhumaan. Jos tulee vessahätä, menet vessaan, etkä kuse ja pasko keskelle ruokakauppaa tai kävelytietä. Jos tekee mieli tupakoida, siirryt syrjemmälle sauhuttelemaan, etkä tupakoi suoraan toisten ikkunoiden alla tai täydessä bussikatoksessa.
Onko teillä joku aivovamma vai, häh?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa
Mene pois jos ahistaa
Haluan vain tietää mikä kys. ihmisten ongelma on.
Tätä minäkin olen ihmetellyt. Onhan tietysti niitäkin tupakkiukkoja ja -akkoja, joiden tupakoinnista ei juuri ole muille haittaa; osaavat hoitaa tarpeensa fiksusti.
Olen miettinyt aivan samaa. Juuri tänään joku sankari istahti bussipysäkin penkillä viereeni ja kävi tupakoimaan. Mitä vittua oikeasti, onko joillakin ihmisillä vuosien tupakointi aiheuttanut se, ettei enää edes tajua sitä että se voi olla ongelma muille? Ei minua liikuta muiden sauhuttelu, siinäs pilaavat terveytensä, mutta tekisivät sen edes muutaman metrin päässä.
Joo ja sitten niitä tupakantumppeja on joka puolella kun röökaajat ilmeisesti ajattelee että ne eivät ole roskia. Kumma miten tumppien heittäminen maahan on hyväksyttyä, mutta jos joku tiputtelisi karkkipapereita tai nenäliinoja niin se taas on roskaamista.
Kai se on niin, että tupakoijista ne itsekkäimmät tulevat esille. Ne jotka huomioivat muut, sauhuttelevat sivummalla eivätkä herätä niin paljon huomiota. Saatat tuntea tällaisen ihmisen jopa tietämättä, että hän ylipäätään tupakoi.
Vierailija kirjoitti:
Kai se on niin, että tupakoijista ne itsekkäimmät tulevat esille. Ne jotka huomioivat muut, sauhuttelevat sivummalla eivätkä herätä niin paljon huomiota. Saatat tuntea tällaisen ihmisen jopa tietämättä, että hän ylipäätään tupakoi.
No kyllä ne aina tunnistaa tupakanhajuisista vaatteista, mutta tunnen toki useita tupakoitsijoita, jotka osaavat käyttäytyä.
Sitten on nämä asennevammaiset, jotka tulee bussikatoksen alla viereen tupakoimaan ja ovat sitä mieltä, että ei-tupakoivan pitäisi mennä muualle jos niin ärsyttää?!
Vain huonoitsetuntoiset "esittäjät" alkavat tupakoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä ne aina tunnistaa tupakanhajuisista vaatteista, mutta tunnen toki useita tupakoitsijoita, jotka osaavat käyttäytyä.
Sitten on nämä asennevammaiset, jotka tulee bussikatoksen alla viereen tupakoimaan ja ovat sitä mieltä, että ei-tupakoivan pitäisi mennä muualle jos niin ärsyttää?!
No ei niitä kyllä todellakaan aina tunnista. Ei kaikki haise. Mulle selvisi eilen, että meidän assari tupakoi päivittäin ja on polttanut monta vuotta. Se ei käy koskaan kesken työpäivän röökillä (tai ruokiksella voi käydä, en tiedä), eikä ole oikeasti IKINÄ haissut röökille. Kyseessä on lähemmäs 60-kymppinen daami, joka on aina viimeisen päälle laitettu. Olin suorastaan järkyttynyt, kun ilmaisi eilen osastokokouksen illanvietossa lähtevänsä tupakalle.
Vierailija kirjoitti:
Haluan vain tietää mikä kys. ihmisten ongelma on.
Tupakoitsijat eivät ole vittumaisia kaikille ihmisille. Mutta tupakoitsijat ovat luultavasti vittumaisia sun kaltaisi hihhulimoralistikyylille, kuten kaikki muutkin ihmiset tuppaavat olemaan.
Ota nyt vaikka koira kun noin ahdistaa. Vai pelkäätkö, ettei koirakaan kestä noin epämiellyttävää ihmistä ja lähtee kälppimään?
Seinäjoella koko rivitalo palo tupakoivan ja nukahtavan idiootin takia. No menipä omakin omaisuutensa. Mutta samalla pilas monen muun elämän...
Tai miksei tupakoijat voi tupakoida rauhassa jossain talon kulmalla, vaan sen tupakan kanssa pitää kävellä ja sauhutella ne savut aina takanatulijoiden naamalle. :(
Vierailija kirjoitti:
Seinäjoella koko rivitalo palo tupakoivan ja nukahtavan idiootin takia. No menipä omakin omaisuutensa. Mutta samalla pilas monen muun elämän...
Tästä nyt ei tupakkaa voi syyttää.
Miks joku haluaa tarkotuksella maksaa siitä, että tekee itelleen keuhkosyövän.
Vierailija kirjoitti:
Tai miksei tupakoijat voi tupakoida rauhassa jossain talon kulmalla, vaan sen tupakan kanssa pitää kävellä ja sauhutella ne savut aina takanatulijoiden naamalle. :(
Ei talon kulmalla, siinä on kuitenkin jonkun ikkuna lähellä.
Itse asun kaupungissa, eikä tässä oikein ole mitään paikkaa missä voisi tupakoida niin ettei kukaan haistaisi savua. Aloin tupakoimaan koska stressaannuin kun mies otti eron. Aion tietysti lopettaa, vaikka vaikeaa on. En ole myöskään saanut hommattua tuhkakuppia, koska olen köyhä (ei ole aikaa, eikä autoa mennä johonkin shoppailemaan ja ostamaan tuhkakuppia), joten tumppaan tupakat yleisen parvekkeen lattialle, ja kerään ne sitten kerran viikossa muovikassiin ja vien roskikseen.
Vierailija kirjoitti:
Itse asun kaupungissa, eikä tässä oikein ole mitään paikkaa missä voisi tupakoida niin ettei kukaan haistaisi savua. Aloin tupakoimaan koska stressaannuin kun mies otti eron. Aion tietysti lopettaa, vaikka vaikeaa on. En ole myöskään saanut hommattua tuhkakuppia, koska olen köyhä (ei ole aikaa, eikä autoa mennä johonkin shoppailemaan ja ostamaan tuhkakuppia), joten tumppaan tupakat yleisen parvekkeen lattialle, ja kerään ne sitten kerran viikossa muovikassiin ja vien roskikseen.
Miksi alkaa tupakoimaan stressin takia kun on niin paljon muita keinoja hoitaa stressiä? Ei mitään järkeä hoitaa terveyden tuhoavaa ongelmaa hankkimalla tilalle toinen terveyden tuhoava ongelma... ja mikset tumppaa niitä tupakoitasi vaikka johonkin lautaselle tai mukiin? Ei sun tarvitse mennään kauppaan ostamaan mitään uutta tuhkakuppia. Veikö mies kaikki astiat mennessään?
Älä jaksa