Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaunis nainen bussipysäkillä

Vierailija
21.09.2016 |

Odottelin bussia tänään ja kaunis nainen tuli pysäkille seisomaan. Viiden minuutin aikana kuusi rumaa naista katsoi häntä vihaisesti ja nyrpisteli nenäänsä siinä vieressä. Kateus oikein huokui näistä ryppyisistä plösöistä.
Joudutteko te kauniit naiset kohtaamaan tätä päivittäin?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh hoijaa, jaksamisia sulle.

Vierailija
2/22 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, naiset tuijottelavat nyrpeänä ja mittailevat. Miehet sensijaan katsovat pitkään silmiin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reps!!!

Vierailija
4/22 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Tolleen pysäkillä vielä niin, että kun liikenne ja bussi on tulossa toisesta suunnasta, niin selkä sinne ja tölläystä. En tosiaankaan pysäyttäisi itelle turhaa bussia. Joskus teen eleen, että no nyt sieltä tulee bussi, niin tuommonen säpsähtää kattoon.

Vierailija
5/22 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös miehet tuntevat suurta katkeruutta ja aggressioita kauniita nuoria miehiä kohtaan. Oon joutunut monta kertaa toimimaan poikaystäväni henkivartijana. :/

Vierailija
6/22 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tuijotan pienillä siansilmilläni läskit vihasta tutisten kaikkia kauniita naisia. N 49v, 162/122.

Vierailija
7/22 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös miehet tuntevat suurta katkeruutta ja aggressioita kauniita nuoria miehiä kohtaan. Oon joutunut monta kertaa toimimaan poikaystäväni henkivartijana. :/

Ei. Miehelläsi on provosoiva keskustelutyyli. Itse olen saanut olla aivan rauhassa muilta miehiltä, paitsi homoilta tietysti.

Vierailija
8/22 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tuijotan pienillä siansilmilläni läskit vihasta tutisten kaikkia kauniita naisia. N 49v, 162/122.

😂❤

Vierailija
9/22 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelisin laihduttamaan 70 kiloa.

Vierailija
10/22 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain miehet haluavat nähdä asiat noin mustavalkoisesti: rumat naiset vihaa ja kadehtii kauniita naisia, kauniit naiset ei ikinä kadehti ketään ja ovat aina tosi kilttejä kaikille. Tällaisella asenteella halutaan oikeuttaa rumien vihaaminen ja kauniiden ylistäminen.

Vierailija
11/22 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli myös mielenkiintoista huomata että meistä kolmesta miehestä kaikki hymyilimme tälle kauniille naiselle mutta en huomannut kenenkään suhtautuvan vihamielisesti rumiin naisiin, kuten nämä itse tekivät.

ap

Vierailija
12/22 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kauniit naiset ovat myös kateellisia muille kauniille naisille.

Vierailija
13/22 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
14/22 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottelin bussia tänään ja kaunis nainen tuli pysäkille seisomaan. Viiden minuutin aikana kuusi rumaa naista katsoi häntä vihaisesti ja nyrpisteli nenäänsä siinä vieressä. Kateus oikein huokui näistä ryppyisistä plösöistä.

Joudutteko te kauniit naiset kohtaamaan tätä päivittäin?

Nuoruudessani aloin seurata bussipysäkillä näkemääni kaunista naista kauppaan ja pyysin puhelinnumeroa. Siitä alkoi pitkä seksisuhde.

Vierailija
15/22 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kadehtivat kauniita naisia.

Vierailija
16/22 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jossain Ruikonperän kylänraitin ainoalla bussipysäkillä on aikaa arvostella muita ihmisiä, sitä päivän ainoaa bussivuoroa odotellessa.

Ainakin täällä Helsingissä on omalla ratikkapysäkilläni aamusta iltaan aina joku kaunis ja joku ruma nainen ja kymmenen jotain siltä väliltä. Väki vaihtuu 1-2 minuutin välein ja taas on uusi satsi kaunottaria pysäkillä.. =)

Eipä siinä kukaan näytä toisiaan mulkoilevan, kaikki vaan tuijottaa niska kyyryssä keskittyneesti kännykkäänsä, ja jokaisella on valkoiset kuulokkeet korvissaan...

Vierailija
17/22 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit busa ajo ohi.

Vierailija
18/22 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu et kaikki suomessa katsoo toisiaan vihaisesti juurikin tollaisissa tilanteissa. Itse yritän hymyillä kaikille ja harvoin saan hymyä takas.

Vierailija
19/22 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli myös mielenkiintoista huomata että meistä kolmesta miehestä kaikki hymyilimme tälle kauniille naiselle mutta en huomannut kenenkään suhtautuvan vihamielisesti rumiin naisiin, kuten nämä itse tekivät.

ap

Te kolme miestä olisitte voineet hymyillä niille rumille naisille, ette sille kauniille.

Vierailija
20/22 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Kauniiden naisten ei tarvitse kulkea bussilla ;)