Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoitan noin 75% palstan aloituksista

Vierailija
21.09.2016 |

Tyylini on kirjoittaa ns. asiallisia trolleja, joista voisi hyvin uskoa, että ne on totta. Huvittaa katsella kuinka ihmiset tarttuvat niihin päivästä toiseen :)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä imartele itseäsi. 

Vierailija
2/22 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse panostan avauksissa laatuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitse muutama esimerkki trolleistasi.

Vierailija
4/22 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmissuhdetrollit uppoavat yleensä parhaiten. AP

Vierailija
5/22 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainitse muutama esimerkki trolleistasi.

No esim. "Kirjoitan noin 75% palstan aloituksista". AP

Vierailija
6/22 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi keskusteluun tarttuminen huvittaa? Ei sillä ole merkitystä, onko aloitus totta vai ei. Hyvä keskustelu on pääasia.

Vertailun vuoksi seuraleikki: Nostetaan pakasta kortteja, joissa on keskustelunaiheita. Sitten aletaan keskustella ja väitellä, vaikka kortissa oleva aihe on fiktiivinen. Tämä palsta on internet-ajan alusta seuraleikille.

Vierailija
7/22 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi keskusteluun tarttuminen huvittaa? Ei sillä ole merkitystä, onko aloitus totta vai ei. Hyvä keskustelu on pääasia.

No huhhuh...mitä järkeä on ratkoa toisten keksittyjä parisuhdeongelmia?

Vierailija
8/22 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa asiallisista ja rakentavista avauksista tulee minun päätteeltäni :)

Koen ylpeyttä siitä etten ole ap:n kaltainen joutavien avausten tehtailija.

Vierailija
9/22 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tee töitä/opiskele? Maksetaanko sulle hengaamisesta täällä, ja jos, niin kuka maksaa?

Vierailija
10/22 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosituimpia trollejani:

"Anoppi suuttui taas"

"Mies ei anna minun ajaa autoamme"

"SuosittuHyi että mä vihaan tiskirätin hajua!"

"Palstan LGBTQ -ihmiset, mikä on törkeintä mitä joku on sanonut sinulle seksuaalisuudestasi/sukupuoli-identiteetistäsi?"

AP

Vierailija
11/22 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa. Pitäisikö sinun hankkia ihan oikea elämä?

Vierailija
12/22 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et tee töitä/opiskele? Maksetaanko sulle hengaamisesta täällä, ja jos, niin kuka maksaa?

No mikset sinä tee töitä?

Vierailija
13/22 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä onko aloitus trolli, jos ketjussa kirjoittaa ihmisiä joille on oikeasti tapahtunut vastaavia asioita? Noi "asialliset trollit" on just sellasia.

Minullakin on elämää epätodellisempi anoppi ja kun toiset huutaa anoppi-ketjussa ettei usko niin minä voin kirjoittaa että "joo, mä tiedän miltä toi tuntuu".

Vierailija
14/22 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aika surullista, että jollakin on noin köyhä elämänsisältö. Valtaosa täällä on satunnaisia kulkijoita, mutta olen aina ihmetellyt, että kuinka kuiva elämä ja paljon tyhjää aikaa pitää olla, että trollaa av:lla. Etkö tosiaan järkevämpää tekemistä keksi tai eikö sinulla ole sellaista sisältöä elämässäsi?

Vierailija
15/22 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosituimpia trollejani:

"Anoppi suuttui taas"

"Palstan LGBTQ -ihmiset, mikä on törkeintä mitä joku on sanonut sinulle seksuaalisuudestasi/sukupuoli-identiteetistäsi?"

AP

Mitä väliä onko aloitus trolli? Jos tulee hyvä keskustelu? Niin että mitä sä oikein siitä saat?

Vierailija
16/22 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sä oot se toinen! Mö kirjotan 25 %

Vierailija
17/22 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollit nyt vain ovat yksinkertaisesti tyhmempiä. 

Vierailija
18/22 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on aika surullista, että jollakin on noin köyhä elämänsisältö. Valtaosa täällä on satunnaisia kulkijoita, mutta olen aina ihmetellyt, että kuinka kuiva elämä ja paljon tyhjää aikaa pitää olla, että trollaa av:lla. Etkö tosiaan järkevämpää tekemistä keksi tai eikö sinulla ole sellaista sisältöä elämässäsi?

0/5.

Menetkö kaikille komediankin tekijöille kertomaan miten niillä ei ole elämänsisältöä?

Vierailija
19/22 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin lihat tirisemään pannulle ja jatkan trollailua. Siinä mulla on tarpeeksi elämänsisältöä.

ap

Vierailija
20/22 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosituimpia trollejani:

"Anoppi suuttui taas"

AP

Mitä väliä onko aloitus trolli? Jos tulee hyvä keskustelu? Niin että mitä sä oikein siitä saat?

Jotain pätemisen tarvetta. Heikko, ei terve itsetunto joka kaipaa tunnetta, että on johonkin.

Tietysti saa enemmän huomiota kun kirjoittaa vain avauksia ja suurinpiirtein mitä sykii suuhun tuo. Varsinaiset älyköt rakentaa sen keskustelun  vaikka avaus olisi kuinka laaduton kuten ap:n tapauksessa esimerkkien valossa on.

Ap saa lähinnä sääliä minulta kuten kuka tahansa sairas ihminen. Toivottavasti ylläpito ottaa yhteyttä ap:hen ja houkuttelee asianmukaisen hoidon pariin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi