Todella ihana mies oli todella surkea sängyssä. Kannattaako jatkaa juttua vai ei?
Olen tutustunut mieheen, joka on aivan ihastuttava, hyväkroppainen urheilullinen, sosiaalinen ja sydän hänellä on ihan puhdasta kultaa. Aloimme tapailla tässä äskettäin, ja eilen harrastimme seksiä ensimmäistä kertaa. Mies oli kuitenkin mielestäni ihan surkea! Hän käsitteli minua aivan liian hellävaraisesti ja vaikka miten yritin saada häntä koventamaan otteitaan hiukan ei hän tehnyt niin. Lisäksi hän räpelsi vähän sieltä täältä eikä oikein saanut tuotettua minulle minkäänlaista nautintoa, vaikka miten kädestä pitäen yritin näyttää hänelle miten hän saisi minut nauttimaan. Kaiken kukkuraksi hän tuli ehkä muutaman työnnön jälkeen!!
Nyt en todellakaan tiedä, kannattaisiko minun jatkaa juttua hänen kanssaan. Hän on kyllä muuten maailman hyväsydämmisin sekä ihanin ihminen, mutta seksi oli mielestäni aivan hirveää. Hänen itsensä mielestä kaikki taas meni hyvin, ja hän haluaisikin kovasti tavata minua uudelleen, mutten ole yhtään varma haluanko edes nähdä häntä enää eilisen fiasko"seksin" jälkeen.
Auttakaa, kannattaako minun jatkaa juttua hänen kanssaan vaiko ei?
Kommentit (41)
En nyt ekan kerran jälkeen luopuisi noin ihanasta miehestä. Toisinaan siinä menee jonkun aikaa ennen kuin yhteinen sävel löytyy myös seksin saralla.
No mä sun tilanteessa yrittäisin ottaa asian hellävaraisesti puheeksi. Et kertonu viestissä onko miehellä paljon vai vähän aikaisempaa kokemusta. Voi olla että olet tyyliin miehen toinen seksikumppani ja siksi hän ei tiedä mitä tehdä, tai mistä sä nautit. Ota asia puheeksi. Seksi täytyy oppia, ei se heti ekalla kerralla voi olla nautinnollista!
Miehiä on kuin meren mutaa. Eti uusi.
Mun mies oli ihan paska meidän ekalla yhteisellä kerralla ja taisin olla minäkin. Jo toinen kerta oli tosi paljon parempi ja edelleen vuosien jälkeen paranee, kun opimme tuntemaan toisiamme aina paremmin.
Kannattaa jatkaa. Itse löysin muuteen muuten täydellisen naisen, mutta oli aivan surkea sängyssä. Opettamiseen meni vain reilu vuosi ja nyt saan nauttia loppuelämän kaikinpuolin täydellisestä vaimosta.
Kyllä minä antaisin seksielämän kehittymiselle vuoden päivätkin, olettaen että tässä ajassa tapahtuu edes pientä kehitystä kohti parempaa.
Kaikki ei vaan ole makkarin partaveitsiä. Aikuisellakin miehellä on voinut olla eksiä, jotka eivät ole neuvoneet tai kommentoineet MITÄÄN seksin saralla. Kuvitelkaapa itsellenne vain miehiä, jotka ovat olleet seksin aikana hiirenhiljaa eivätkä ole ikinä mitään sanoneet tai ynähtäneet. Eihän siinä oikeasti opi.
Laita mies kiertoon, hän on sinulle täysin väärä mies nyt ja tästä eteenpäin. Jollekin toiselle hän voi taas olla täydellinen, jollekin, joka pitää hellyydestä ja rauhallisesta otteesta. Sinä tarvitset vähän kovakouraisemman ja välinpitämättömämmän miehen, ronskin ja rujon.
Vierailija kirjoitti:
Olet liian kokenut. Etsi itsellesi mieshuora. Se osaa sinut tyydyttää. Jätä hyvä mies niille, jotka eivät vielä ole pilanneet itseään.
Eli logiikkasi mukaan jos naisella on vain vähän tai ei ollenkaan kokemusta, hän saattaa vahingossa tyytyä huonoon seksiin?
Ihan tiedoksi, että kyllä varmasti jokainen tietää, onko se seksi itselle hyvää vai ei. Kyllä se kokematon nainenkin nostaa kytkintä, jos tuntee, ettei kumppani ole seksuaalisesti yhteensopiva.
Kato vielä muutaman kerran, jos häntä ujostutti.
Mulla niin päin,että tapailemani mies oli vain seksissä hyvä. Ei jatkoon kuitenkaan. Pitää muutakin olla.
No älä ihmeessä vielä dumppaa! Itse juurikin pelkäsin että tapailemani mies ei enää halua nähdä, kun ensikertamme meni tosi huonosti. Mutta hän vain totesi, että "on meillä aikaa opetella". Nyt ollaan oltu yhdessä jo vuosia ja opittu on.
Seksissä on kyse myös mielikuvista. Siitä että yrittää nähdä panonsa kiihottavana. Vaikea käsittää siten miten seksi ihanan kumppanin kanssa voi olla huonoa kun pelkkä halaus tai kädenpuristus ihastukselta on jo parempaa kuin seksi keskinkertaisesti kiihottavan ihmisen kanssa.
mitä helvettiä?
juttele hänen kanssaan ja ihan suoraan kerro miten pääsee sinun klitorikseen kiinni ja saa käsin sekä suulla tyydytettyä sut. myöhemmin siirrytte syvempiin vesiin.
Minunkin mies oli alkuun todella surkea sänkyhommissa, pikkuhiljaa parani ja nykyään on ihan huippu.
Vaikka oletkin yrittänyt ohjata ja kertoa mitä haluat, niin silti se eka kerta voi olla sen verran jännittävä ettei tule otettua neuvoja vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Olet liian kokenut. Etsi itsellesi mieshuora. Se osaa sinut tyydyttää. Jätä hyvä mies niille, jotka eivät vielä ole pilanneet itseään.
En minä mikään liian kokenut ole, minulla on ollut elämäni aikana kolme seksikumppania ennen tätä nykyistä miestä. Kaikkien kanssa oli tietysti vähän hapuilua ensimmäisenä kertana, muttei läheskään niin surkeaa kuin nykyisen kanssa.
-ap
Väärin sanoa, että mies olisi surkea. Sinä vain haluat rajumpaa seksiä.
Ite oon varmaan ihan totaalisen perseestä ensimmäisellä kerralla, jännitän, enkä koe osaavani mitään, vaikka tiedän olevani hyvä sängyssä ja kokemusta löytyy.
Suosittelen siis antamaan aikaa.
Taitaa olla niitä asioita jotka joko toimii tai sitten ei. Jos mies oli selvinpäin, niin eihän se koskettelutyyli siitä noin vaan muutu. Ei ees ohjeilla jos ei ole vielä nyt tajunnut. Eri asia jos olette ihan nuoria ja se jännittää.