Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko outo, kun en tunne raivoa pedofiileja kohtaan?

Vierailija
21.09.2016 |

Ajatus siitä, että joku pedari kyttää puskassa lapsia saa minut ajattelemaan voi lapsiparat äkkiä karkkuun tms..
Mutta en tunne varsinaisesti inhoa heitä kohtaan.
Toivon ihan samalla tavalla pedofiilille,( joka ei syylisty rikokseen ) ihan samalla tavalla hyvää kuin muillekkin.

En myöskään ole ikinä vihannut homoja tms..
Eikä minua haitaa jos joku läheinen olisi.

Itse en kuitenkaan koe olevani mikään näistä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaan sattunut omalle kohdallesi.

Vierailija
2/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole outo. Vaikutat normaalilta hyvältä ihmiseltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskasti silti sotket suuressa "pyhyydessäsi" homot ja lesbot (joiden seksuaalinen toiminta keskenään on vapaaehtoista ja laillista) pedofiileihin (joiden seksuaalinen toiminta on vastoin toisen tahtoa ja rikollista).

Vierailija
4/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tunne raivoa ketään kohtaan. Jotkut tapaukset vain surettaa uhrin kannalta.

Vierailija
5/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa suhtautumisesi kuulostaa poikkeuksellisen terveeltä.

Suurin osa ei edes huomaa räikeää ristiriitaa pedofiliakommenteissaan. Yleinen näkemys kuuluu suurin piirtein: Hyi v**** miten oksettavaa ja sairasta, kovemmat tuomiot noille ihmissaastoille!

Eli samaan aikaan todetaan, että henkilöt ovat sairaita, mutta heitä kohtaan tunnetaan vihaa ja halveksuntaa. Mistä lähtien sairautta on voinut pitää ihmisen omana vikana?

Inhoaminen on siis normaalia ja tervettä, vihaaminen ajattelukyvyn puutetta

Vierailija
6/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla lapsia ap?

Vierailija
7/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskasti silti sotket suuressa "pyhyydessäsi" homot ja lesbot (joiden seksuaalinen toiminta keskenään on vapaaehtoista ja laillista) pedofiileihin (joiden seksuaalinen toiminta on vastoin toisen tahtoa ja rikollista).

Voihan homot ja lesbotkin tehdä raiskauksia? Vastaavasti pedofiili voi olla hyväksikäyttämättä lapsia. Ei seksuaalisuutta saa arvottaa tekojen perusteella

Vierailija
8/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan homot ja lesbotkin tehdä raiskauksia? Vastaavasti pedofiili voi olla hyväksikäyttämättä lapsia. Ei seksuaalisuutta saa arvottaa tekojen perusteella

Laki arvottaa kaiken tekojen perusteella oi pedofiilinen syöpäläiseni. Mitä jos joisit lasillisen Kodin Putkimiestä?

Vierailija
9/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen sääliä niitä pedofiileja kohtaan, jotka eivät ole taipumustaan toteuttaneet, ja toivoisin että he saisivat apua sairauteensa.

Raivoa kyllä tunnen lapsenraiskaajia kohtaan siinä missä muitakin (seksuaali)rikollisia.

Vierailija
10/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan ole mitään sitä vastaan, jos joku kiihottuu lapsista. Se on asia erikseen, jos fantasiat muuttuu teoiksi. Tai toki siinä mielessä, että jos mulla olisi lapsi, niin en minä sitä päästäisi lähellekään ihmistä, joka kertoo olevansa "harmiton pedari", koska mistäs sitä ikinä tietää. En todellakaan ottaisi mitään riskejä. Mutta niinkun noin ajatuksen tasolla, saahan sitä kiihottua ihan mistä ja kenestä huvittaa, kunhan se ei johda mihinkään sellaiseen, mistä aiheutuu jollekin haittaa.

Vierailija
11/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä.

Maailmassa on pahuutta yllin kylin. Pedofilia ei pomppaa erityisesti minun silmääni. En pysty pistämään erilaisia pahuuden toteuttamismuotoja mihinkään "pahuus järjestykseen".

Vierailija
12/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole.

Kaikki pedofiilit eivät hyväksikäytä lapsia, vaan tyydyttävät halunsa muutoin.

Niin kauan, kuin pedofiili ei tee mitään laitonta, on hän mulle ihminen siinä missä muutkin ihmiset ja heidän suuntautumiset.

Vierailija
13/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla lapsia ap?

Mitä väliä sillä on?

Mulla on kaksi, mutta en minä tuomitse ketään suuntautumisensa vuoksi.

Tämän opetan myös lapsilleni!

Vierailija
14/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden muutaman kommentoijan joiden asenne on tuo "hyi vittu kaikki pedarit pitäisi laittaa juomaan putkimiestä oksettavat ihmissaastat" tulisi muistaa että tuollainen suhtautuminen nostaa pedofiilien kynnystä hakea itselleen apua.

Ilman terapiaa ja apua joidenkin kohdalla ajatukset voivat lopulta muuttua teoiksi ja teidänkaltaisenne tuomitsijat ovat silloin osasyyllisiä lapsen kohtaloon.

Itse ajattelen että pedofiileille on sattunut surullinen kohtalo johon he eivät ole syyllisiä. Vasta kun ajatukset ja halut muuttuvat lapsia satuttaviksi teoiksi on aihetta tuomita ja vihata.

Vierailija
15/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen vihaa pedofiileja kohtaan. Ennen kuin lapseni joutui 9 vuotiaana lomareissullamme Suomessa toiselta paikkakunnalta olevan vieraan pedofiili isän uhriksi en edes ollut suuremmin ajatellut termiä. En ollut osannut kuvitella, että kenelläkään voi olla niin sairas mieli, että ryhtyy tuollaisiin tekoihin.

On ihan turha tehdä pedofiliasta oikeutettua väittämällä, että joku ei toteuta taipumustaan. Jos katselee kuvia on jo tehnyt väärin, sellaisen materiaalin hallussapito on rikos.

Säälin pedofiilin uhreja, enkä näe aikuisessa pedofiilissa mitään, joka kaipaisi sääliä.

Vierailija
16/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen sääliä niitä pedofiileja kohtaan, jotka eivät ole taipumustaan toteuttaneet, ja toivoisin että he saisivat apua sairauteensa.

Raivoa kyllä tunnen lapsenraiskaajia kohtaan siinä missä muitakin (seksuaali)rikollisia.

Ristiriitaista kerrontaa. 

Sairas lapsenraiskaaja  on toteuttanut tarpeensa ja sinun kuluisi tuntea voimattomuutta ja huolta uhrista ei raivoa sairasta ihmistä kohtaan.

Vierailija
17/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla lapsia ap?

Mitä väliä sillä on?

Pedofilia ei ole suuntaus, vaan todella törkeä lapseen kohdistuva seksuaalinen teko.

Vierailija
18/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen vihaa pedofiileja kohtaan. Ennen kuin lapseni joutui 9 vuotiaana lomareissullamme Suomessa toiselta paikkakunnalta olevan vieraan pedofiili isän uhriksi en edes ollut suuremmin ajatellut termiä. En ollut osannut kuvitella, että kenelläkään voi olla niin sairas mieli, että ryhtyy tuollaisiin tekoihin.

On ihan turha tehdä pedofiliasta oikeutettua väittämällä, että joku ei toteuta taipumustaan. Jos katselee kuvia on jo tehnyt väärin, sellaisen materiaalin hallussapito on rikos.

Säälin pedofiilin uhreja, enkä näe aikuisessa pedofiilissa mitään, joka kaipaisi sääliä.

Eräs kaverini joutui heteromiehen uhriksi. Kannattaako silti vihata kaikkia heteromiehiä? Ihmissaastoja löytyy kaikista ryhmistä. Itse täytän homoseksuaalisia taipumuksiani lukemalla homoeroottisia tarinoita tai käyttämällä mielikuvitustani. Miksei pedofiili voisi tehdä samoin? Ketä se vahingoittaisi?

Vierailija
19/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla lapsia ap?

Mitä väliä sillä on?

Pedofilia ei ole suuntaus, vaan todella törkeä lapseen kohdistuva seksuaalinen teko.

Pedofilia on suuntaus. Lapsen hyväksikäyttö on törkeä lapseen kohdistuva seksuaalinen teko ts. seksuaalirikos

Vierailija
20/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen raivoa, jos pedofiili on koskenut lapseen. Muuten vain kavahdan.

Jos pedofiili tunnistaa ajatuksensa olevan sairaita ja lapsia vahingoittavia, kärsii siitä ja hakee ammattilaisapua, EIKÄ ikinä tee mitään lapsille, tunnen lähinnä sääliä ja toivon, että henkilö saisi mahdollisimman pian päänuppinsa kuntoon ja normaalin elämän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän