Saara

Netistä löytyi huomattavasti parempi saitti. http://www.rantapalmu.com

Kommentit (7)

Vierailija

Vitun sekava paska. Missä tarjoukset? Ei missään? Jos pitää hakea, niin vaihdan toiselle sivulle.

Rantapallit sivulla kun menee matkanjärjestäjän sivulle, niin hinnat pompsahtaa. Perseestä sekin, paitsi Tsäreborgilta löytää samat tarjoukset niiden omilta sivuilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Homma kun ei ole kyllä tai ei. Itse viihdyn 1 päivän rannalla viikosta, mutta pitää olla paikkoja missä kierrellä. Mutta en myöskään halua kaupunkilomaa keskeltä aavikkoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vitun sekava paska. Missä tarjoukset? Ei missään? Jos pitää hakea, niin vaihdan toiselle sivulle.

Rantapallit sivulla kun menee matkanjärjestäjän sivulle, niin hinnat pompsahtaa. Perseestä sekin, paitsi Tsäreborgilta löytää samat tarjoukset niiden omilta sivuilta.

Mä ainakin sain jonkun tarjouksen 160 euroa thaimaa/viikko. Valitettavasti aika vaan ei käy. Niinhän se aina.

Tää on niin tätä

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin sain jonkun tarjouksen 160 euroa thaimaa/viikko. Valitettavasti aika vaan ei käy. Niinhän se aina.

Tää on niin tätä. Kaikkialla on yksi tai kaksi megamainosta. Lähtö huomennaa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eiks ton rantapallon koko idea olekkin, että siellä näytetään pelkästään kusetusmainoksia.

Dubai alkaen 320 eur ja sitten kun menet matkanjärjestäjän sivulle niin hinnat alkaen 2000 euroa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat