Vierailija

Tai jotain muuta massamuotilaukkua, oli se sitten LV tai milloin mikäkin.

Sivut

Kommentit (33)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nanao

Mulla on pari MK laukkua jotka ostin silloin kun monella ei vielä ollut ja koko villitys oli uusi. Miellyttävät edelleen silmää ja ovat kivoja peruslaukkuja. En näe mitään syytä olla käyttämättä. Omistan myös "merkittömiä" nahkalaukkuja joita käytän ihan yhtä mielelläni.

Nanao

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittele edullista laatulaukkua.

Esim. Kipling, Marimekko... Onhan noita, myös nahkaisina.

marimekon isot nahkalaukut ovat 200-300e että se siitä edullisuudesta :D

Vierailija

Laittakaa hei linkkejä! Max 200e. Uusi laukku just etsinnässä ja olis hienoo löytää joku ei-massa laukku :) matsku voi olla mitä vaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittele edullista laatulaukkua.

Esim. Kipling, Marimekko... Onhan noita, myös nahkaisina.

Marimekko? Et oo tosissas!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten joitakin niin kismittää logot? Kai autostannekin ootte poistaneet logot?

Ei kismitä. Tuntuu vaan oudolta, että kaikilla pitää olla sama merkkilaukku.

Nanao

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joitakin niin kismittää logot? Kai autostannekin ootte poistaneet logot?

Ei kismitä. Tuntuu vaan oudolta, että kaikilla pitää olla sama merkkilaukku.

Laskepa ulkona huviksesi montako Toyotaa ja Mersua näet. :'D Eikö ärsytä kun niin monella on sama auto?

En voi ymmärtää tätä merkkivihaa.

Vierailija

Mikä sit on edullinen? Toi on varmaan aika suhteellista.... Mulla on kokemukset tästä et laukku on tosi hyvä hinta-laatusuhteeltaan. Ihan toista kuin monet tätä halvemmat.

Vierailija

Michael Korsin laukut on oikeesti kestäviä ja siihen nähden jopa edullisia. Voit pärjätä monta vuotta yhdellä korssilla. Parempi laatu kun vaikka Lv joka onkin paljon kalliimpi.

Vierailija

En tiennytkään että Michael Kors on joku villitys Suomessa. Itse tiedän sen siitä muotisuunnittelukilpailu-ohjelmasta, jossa Michael oli tuomarina. Eikös ne laukut ole aika saman hintaisia mitä Marimekonkin?

Vierailija

Marimekon (nahka)laukut on lähes puolet kalliimpia kuin esimerkiksi MK. Ja kyllä mun silmää, ja näköjään monen muunkin, mielyttää enemmän MK:n tyyliset laukut kuin Marimekon.

Ja vastaus ap:n kysymykseen: käytän, koska sain lahjaksi, en välttmättä itse olisi ostanut, mutta onhan toi kiva ja tosi kätevä :)

Vierailija

Luultavasti sen takia, että ne näyttää kivalta. Ei kaikkia kiinnosta tai haittaa se, että monet muutkin pitävät samasta laukusta. Sitähän muoti on; ohimeneviä ilmiöitä, joista massat pitävät. Ei se ole niin vakavaa.

Vierailija

Minulla on MK:ta, mutta myös Lumia, Mulberryä, Liebeskindiä, Balenciagaa.... Ostan laukkuja siksi, että niiden ulkomuoto miellyttää ja hinta tuntuu sopivalta laatuun nähden, en siksi, että ne ovat tiettyä merkkiä.

Vierailija

Onko ne MK-laukut edes nahkaa? Ois kiva hommata joku merkkilaukku, mutta oon näin "vanhemmalla" iällä tajunnut laadun merkityksen hankinnoissa. Mulla on yksi musta nahkalaukku, jonka ostin kymmenen vuotta sitten ja näyttää edelleen ihan upouudelta. Sitä kestävyysluokkaa siis pitäisi olla.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat