Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seiska: Muodokas Kristen: Axl Smith halusi minulta nämä alusvaatekuvat! Katso kuvat!

Vierailija
21.09.2016 |

Salakatselusta syytetty entinen The Voice of Finland -juontaja Axl Smith, 32, avautui hiljattain niin Instagramissa kuin suorassa MTV3:n Enbuske, Veitola & Salminen -ohjelmassa Seiskan taannoisesta kansijutusta.

Seiska uutisoi Axlin pyytäneen Hottis-sarjassa mukana olevaa Kristen Vuollettia, 22, ja imatralaista Iina Kososta, 19, kesän aikana luokseen Lontooseen. Lisäksi hän aneli tytöiltä useita viikkoja jatkuneen viestittelyn aikana WhatsApp-pikaviestipalvelun sekä Snapchatin kautta ”kivoja kuvia”.

”En kirjoita kenellekään”

Axlin mukaan tyttöjen puheet ovat täyttä puppua.

– Vaikka mulle on oikeesti aivan se ja sama, mitä suomalaiset juorulehdet musta kirjoittaa, niin ei se voi mennä niin, että joku mimmi, jota mä en oo ikinä edes tavannut tai josta en tiedä yhtään mitään on ”tunnettu” siitä, että mä olen anellut häneltä kivoja kuvia, Axl avautuu Instagram-sivuillaan ja jatkaa:

– Ja nyt kun on sana-arkku avattu (ja jotta saadaan pari faktaa pöytään ja turhat juoru-stoorit pois), niin tiedotetaan, ettei yhtään ketään oo tervetullut luokseni, yhtään ”kivoja kuvia” ei ole aneltu ja en kirjoita kenellekään, tapaile tai ole kiinnostunut kenestäkään.

Kristenillä todisteet

Kristen kertoo viestittelysuhteen Axlin kanssa alkaneen kesän alussa. Hänellä on tallessa viestit, joissa Axl pyytää ensin laittamaan ”kivoja kuvia” ja hetkeä myöhemmin toteaa ottaneensa pikkutuhmista kuvista kuvakaappaukset.

Krista antoi Seiskan julkaista kuvia, joita hän lähetti Axlille.

Kristen kertoo Axlin olleen yhteydessä häneen Enbuske, Veitola & Salminen -keskusteluohjelman päätteeksi.

– Hän pyysi anteeksi, että asia piti puida näin, Kristen sanoo ja jatkaa:

– Hän puhui itsensä täysin pussiin suorassa tv-lähetyksessä. Hän totesi, ettei tunne minua laisinkaan ja samaan aikaan tiedusteli, miksi en tullut hänen luokseen. Totuus on, että en lähtenyt hänen luokseen, kun sain kuulla hänen pyörittäneen samanaikaisesti myös muita naisia. En halunnut olla yksi hänen uusista naisistaan. Hän laittoi minulle kesäkuun puolivälistä lähtien viestejä, joissa kysyi, koska minulla on seuraava loma ja selvitteli lippujen hintoja. Tallessa ovat myös viestit, joissa hän pyytää minua laittamaan kivoja kuvia Snapchat-palvelun kautta. Hän ei pyytänyt kivoja kuvia kerran, vaan useita kertoja.

KUVAT SEISKAN ARKISTO JA KRISTENIN KOTIALBUMI

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin se Axl viimein joutuu vankilaan? Joutuuko samaan selliin tappaja-natsin kanssa? Sanookohan Axl silloin "Siistii!"

Vierailija
22/29 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuolla Axlilla on ihan oikeasti joku ongelma, seksiaddiktio tai vastaava. Ei tuo ole normaalia toimintaa, tuntuu keräävän kuvia ja videoita ns. "päänahkoiksi" valloituksistaan. Jatkaa varmaan salakuvausta toisen maan kamaralla, missä naiset ei tiedä kyseisen sian maineesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan on taas logiikka. "Olen niin siveä, että järkytyn, kun mies pyytää minulta alusvaatekuvia. Hei seiskan toimitus ja koko Suomen kansa, katsokaa, tällaisia kuvia Axl halusi, eikö ole pervoa. Onneksi en lähettänyt niitä hänelle." Siis miten kenenkään järki voi kulkea noin?  

Vierailija
24/29 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan tää sai axlilta rahaa??? Naurettavia tällaset jotka elää seiskan rahoilla

Vierailija
25/29 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne orden -> axl smith -> joku hottis pihtari.... olisi vaan pysyny siinä jannessa :D

Vierailija
26/29 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullukka tekotisseillä varustettuna. Ei jatkoon.

m30

Vierailija
27/29 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki?

Vierailija
28/29 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janne orden -> axl smith -> joku hottis pihtari.... olisi vaan pysyny siinä jannessa :D

Ja kaikki suhteet piti juosta kertomaan seiskalle :D

Vierailija
29/29 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kaikki suhteet piti juosta kertomaan seiskalle :D

No kuinkas muutenkaan :D