Seiska: Maisa Torppa ja Jari-Matti Latvala? Väljähtikö rakkaus? (Kuva!)
Rallikuljettaja Jari-Matti Latvala ja Maisa Torppa ovat seurustelleet viime kesästä lähtien.
Kyyhkyläiset bongattiin Helsinki-Vantaan lentoaseman tuloaulan hampurilaisravintolasta viime viikon torstaina.
- Eipä uskoisi, että pariskunta on vasta hiljattain rakastunut, sillä kumpikaan ei puhunut toisilleen mitään. Molempien katse oli vain tiukasti kännyköissä, lentokentältä kummastellaan.
Kuva: Seiskan lukija
Kommentit (34)
Kyllä, suhde on ohi jos pariskunta ei ole toistensa seurassa 24/7 ja puhu toisilleen taukoamatta.
Pika ero tulee. Lyön vetoa 1 eurosta. :D
Voi apua näiden kanssa. Luulin et jo erosivat.
Mä en usko että ovat kovin pitkään yhdessä. Hetken huumaa tuo on. Kyllä se viimeistään Joulun jälkeen lopahtaa.
Kyllä parisuhteessa on koko ajan välttämätöntä puhua toisilleen! Ja mieluiten aivan taukoamatta, ei siinä muuten mitään tunteita ole mukana.
Meillä on tuollaista kaikki illat. Kuitenkin ollaan 11 v oltu yhdessä.
No voi kamala. Kuka sitä nyt aina, ja varsinkaan missään lentokentällä kiehnää. Sellaiset kiehnäykset on vaan paparazzeja varten, hyvä ettei tää pari välitä mitä niistä sanotaan
Nyt on jutut vähissä, kun mä nauran tota kuvaa ihan kippurassa. :D
Kuka tää lukija on joka tarttee niin kipeästi rahaa että keksii näin tyhmän uutisen jonka seiska vielä julkaisee. Noloa.
Ei henmetti miten noloa ottaa salaa kuvia ja myydä Seiskalle:D
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Valjahtiko-rakkaus-Maisa-Torppa-ja-J…
Sulta jäi tää linkki laittamatta ap.
Mielikuvituskuva 😃 thanks for nothing 👍ilmeisesti nykyaikainen nainen +international
Maisan eilisestä snapista poimittua: "Monet seuraajat on kysyneet mistä se mun eilinen paita oli. Njääh kun mä en periaatteessa haluais ilmaseks mainostaa...no se oli Cubukselta..." Kertoo kaiken olennaisen Maisasta. Kaikesta pitäisi siis hyötyä jollain tasolla. Siksihän se JM:nkin kans on. Ilmasia matkoja, hieno talo, paksu lompakko ja julkisuutta.
Toivottavasti Jartsa pian tajuaa, että näiden maisojen kanssa pidetään hauskaa, eikä suinkaan leikitä parisuhdetta. Noh, munansa vietävissä.
Vierailija kirjoitti:
Maisan eilisestä snapista poimittua: "Monet seuraajat on kysyneet mistä se mun eilinen paita oli. Njääh kun mä en periaatteessa haluais ilmaseks mainostaa...no se oli Cubukselta..." Kertoo kaiken olennaisen Maisasta. Kaikesta pitäisi siis hyötyä jollain tasolla. Siksihän se JM:nkin kans on. Ilmasia matkoja, hieno talo, paksu lompakko ja julkisuutta.
Kuin omasta suustani tuo teksti.
Ei vaikuta aidolta vuosisadan rakkaustarinalta.
Ei hitto kun jengi vetää aina johtopäätöksiä tietämättä asioista yhtään mitään. Heti täytyy mennä parisuhteessa huonosti, kun eivät ole kokoajan nuolemassa toisiaan ja kiehnäämässä. Joopajoo.
Tutustani lähti aikanaan kulkemaan kauheita juoruja kuinka miehensä oli ollut toisen naisen kanssa syömässä ja viiniäkin oltiin juotu lasilliset. Noh, tuo "toinen nainen" oli hänen miehensä serkku.
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko paksu muna?
Vierailija kirjoitti:
Miksi julkisuuden henkilön pitäisi mainostaa jotain ilmaiseksi? Tai ylipäätään kenenkään? Itse poistan jopa auton rekisterikilpien alle tulevat autoliikkeen mainosalustat.
No niinpä näyttää olevan.