Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko olla tottakaan?! Ja miten toimisitte?

Vierailija
21.09.2016 |

Mieheni 13v tyttö on todella epäsiisti ja sotkuinen. Eikä siis pelkästään kyse sekasorrosta vaan kertakaikkisen epäsiistiä joka tavalla. Lähinnä tietysti sotkee huonettaan ja se kaaoskaan ei haittaisi, mutta kun huoneesta leijuu tiäs mitä hajuakin. Ilmeisesti kynsilakanpoistoaine ja kynsilakat käryttää,kun ei heitä niitä puhdistuslappujakaan roskiin. Tai en minä tiedä. Joku sellanen tympee haju.

Eilen sanoin ihan kauniisti, että tänään on sitten huoneen siivous. Vastas joo ja tuli parin minuutin päästä pois huoneesta ja oli mielestään siivonnut sen. Oli keskilattialta siivonnut likapyykit ja roskat vaatekaapin alahyllylle ja huoneen nurkkaan piiloon ja heittänyt jotain kasseja ja päiväpeiton päälle ettei muka näy. Käskin uudelleen, mutta eipä se siitä juuri muuttunut. Hiukan taisi raivata pöytäänsä. En tosin tiedä minne ne tunki,kun en käynyt katsomassa. Varsinaisesta siivouksesta ei voi puhua.

Kävin vielä kolmannen kerran sanomassa ja sanoin ihan kauniisti "PYYKIT". Ei mitään. Ei siis mitään. Ei edes katsonut päin.

Saanko nyt hakea ne pyykit itse ja heittää ne roskakasaan palamaan, koska ilmeisesti ei ole mitään väliä?

Viimeksi,kun ei kolmen päivän huomauttelun jälkeen saanut aikaiseksi niin joutui itse pesemään ja laittamaan kuivuun pyykkinsä. Oli vain isälleen ihmetellyt, että miksi pitää pestä vajaita koneellisia. Ei olisi tarvinnut, mutta kun ei kerran toimita niitä minulle pestäväksi niin sitten saa pestä itse. Vaikka sitten vajaita koneita.

Olen aivan neuvoton. En tajua mitä pitäisi tehdä. Kaikki muut lapset siivoaa viimeistään käskystä ja ihan kunnollakin eikä vain tunge tavaroita piiloon.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö oireilee kun rikoit heidän perheensä. Ei voi korjata.

Vierailija
62/62 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttö oireilee kun rikoit heidän perheensä.

Ja lehmät lentää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi