En saa parisuhdetta joten en näe mitään syytä elää
Minä haluan rakastaa ja saada vastarakkautta, mutta sitä en tule koskaan saamaan. Olen jo kolmekymmentä ja kukaan mies ei ole koskaan halunnut minusta kun korkeintaan yhden yön seuraa. Minä en jaksa enää tätä yksinäisyyttä. Haluan vaan pois.
Kommentit (23)
Tiedän aloittajan tuntemukset. Kun olin kolmekymppinen, etsin epätoivoisena elämääni kumppania. Se valtava tyhjyyden tunne ja vieläpä uudella paikkakunnalla, jolla en tuntenut oikein ketään. Löysin sitten miehiä ja vuosien suhteita, mutta valitettavasti ei sellaista ihanaa hyvää kumppanuutta.
Nyt on kuitenkin nettitreffit olemassa. Kyllä se helpottaa tuntuvasti kumppanin etsinnässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet pilannut itse yhden yön jutuilla.
Näinhän se on, harva mies haluaa seurustelusuhteeseen naista, jolla on track record noista yhdenyönsuhteista. Ryntäätkö AP heti sänkyyn uuden miehen kanssa? Minkälaisia miehiä tapailet tai minkälaisten miesten kanssa hyppäät sänkyyn? Jos etsit vain niitä komeita laittautuvia pelimiehiä, niin he yleensä ovat seksin perässä. Tee itse aloite jollekin rauhalliselle miehelle (mikäli sellainen siis edes yhtään kiinnostaa)
Olet sinä surkea tapaus.
Olet kuitenkin joskus saanut seksiä. Miehistä moni jää kokonaan ilman.