Sain töitä yksityisestä kioskista ja olen syönnyt tänääkin ilmaiseksi salaa karkkia 5 € edestä ja join kolme puolen litran kokista eikä kukaan huomaa mitään.
Kommentit (17)
kolmen viikon päästä painat 15 kg enemmän ja housuista napit paukahtelevat. Miten ajattelit selittää sen?
Jos jatkat tuota tahtia, niin kyllä huomaa. Viimeistään sitten kun pitää hommata trukki firman piikkiin, että sut saadaan kämpästäs ulos ja työpaikkaan sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Venaapa inventaariopäivää...
Mikäs se on? En oo koskaa kuulukkaan.
Sillä on takuulla turvakamera siellä ja näkee kaiken, mitä tapahtuu.
Kyllä tuo tulee inventaariossa ilmi.
Vierailija kirjoitti:
kolmen viikon päästä painat 15 kg enemmän ja housuista napit paukahtelevat. Miten ajattelit selittää sen?
Olen jo nyt 115 kg ja 167cm pitkä mies!
Vierailija kirjoitti:
Sillä on takuulla turvakamera siellä ja näkee kaiken, mitä tapahtuu.
No eikä ole! En minä ainakaan näe täällä missään! Sekä kai se olisi sanonut jtn jo kun olen tehnyt tätä montapäivää!
Inventaario on luettelo tavaroista ja materiaaleista, jotta selviäsi, mitä tavaroita on omistuksessa ja mitä on mahdollisesti kadonnut tai varastettu.
Pakko nostaa hattua siinä mielessä, että tällä trollilla on sentään suhteellisen tuore ja omaperäinen aihe. Ei ole niitä kyllästymiseen asti nähtyjä "voiko 16v seurustella 62v kanssaa?"-rölläyksiä.
MISKA kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo nyt 115 kg ja 167cm pitkä mies!
Pallo te olette. Pallo jolla on pienen pieni penis sekä pikkuiset kivekset.
Vierailija kirjoitti:
Inventaario on luettelo tavaroista ja materiaaleista, jotta selviäsi, mitä tavaroita on omistuksessa ja mitä on mahdollisesti kadonnut tai varastettu.
Huomaako ne jos ostan samanlaisia tilalle?? Ai niin olimpas minä tyhmä! Olisin voinnut maksaa ne suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Huomaako ne jos ostan samanlaisia tilalle?? Ai niin olimpas minä tyhmä! Olisin voinnut maksaa ne suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Oho sorge!! Tuli vähän monta samaa viestiä!
Oikein! Ihminen joka ei varasta työnantajaltaan on idiootti.