Henkilökohtaiseksi avustajaksi?
Onko kenelläkään kokemuksia?
Hyviä ja huonoja puolia?
Markkinoidaan tyyliin "valitset itse kenelle työskentelet" jne
Kommentit (12)
Niinpä markkinoidaan, mutta kokemuksen syvällä rintaäänellä: paska nakki.
Täällä on ketju aiheesta. Laita hakupalkkiin "henkilökohtainen avustaja". On useampikin kauhukertomus.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on ketju aiheesta. Laita hakupalkkiin "henkilökohtainen avustaja". On useampikin kauhukertomus.
Ok. Sori. Täytyy kokeilla
Lue muutamia kokemuksia niistä työtä tarjoavista yrityksistä. Tänään luin erään ketjun työntekijöiden kokemuksista ja sen ketjun asiakkaiden kokemuksia. Oli kuulemma todella sekavaa se touhu.
Kokemuksia on varmaan yhtä monta kuin on tuota työtä tehneitä. Itsellä työ oli seuranpitoa ja asioiden hoitoa. Ulkoilua ja virkistäytymistä, ettei henkilön tarvinnut olla koko ajan kotona telkkaria tuijottamassa. Tiedän myös lähipiiristä kokemuksen, kun avustajan työpäivästä meni ensimmäiset pari tuntia siihen, että katsoi television aamuohjelmia ja seuraili lemmikkien puuhia. Avustettava halusi nukkua pitkään ja oli päätetty, että avustaja tulee kuitenkin tiettyyn kellonaikaan.
Vähän sellainen työ, että eihän sitä voi kenellekään suositella, mutta kannattaa kokeilla. Se voi olla tosi antoisaa tai sitten aivan kauheaa.
Saatko työkohteissa parkkipaikkaa autollesi? Tai jos ei ole autoa, niin millä sinä kuljet kohteesta toiseen?
Nämä pitää ensin selvittää.
Joo. En taida lähteä nyt kun luin vähän enemmän kokemuksia. Ei musta olisi edes tuntemattoman ihmisen persettä pyyhkimään. Mainoslauseissa taidetaan kaunistella aika paljon :(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joo. En taida lähteä nyt kun luin vähän enemmän kokemuksia. Ei musta olisi edes tuntemattoman ihmisen persettä pyyhkimään. Mainoslauseissa taidetaan kaunistella aika paljon :(
Ap
Mulla on kaksi vanhempaa naista avustettavina. Pyyhkiivät itse ja omatoimisesti käyvät vessassa. Ei niiden luona kauheasti tekemistä ole. Ruokaa lähinnä tehdään ja joskus leivotaan. Yhdessä tekemistä siis ei puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mulla on kaksi vanhempaa naista avustettavina. Pyyhkiivät itse ja omatoimisesti käyvät vessassa. Ei niiden luona kauheasti tekemistä ole. Ruokaa lähinnä tehdään ja joskus leivotaan. Yhdessä tekemistä siis ei puolesta.
Löytyikö tuurilla hyvät avustettavat, kun kamalia juttuja tuli nopeasti vastaan, kun aloin tonkimaan. Ja oletko suorassa työsuhteessa näille avustettaville vai johonkin välittäjäyritykseen?
Useita työpaikkailmoituksia alalta ja harkitsen kokeilemista.
Onko kenelläkään vinkata mitä pitäisi ottaa huomioon, jos tolle tielle lähtee?