Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikäero, milloin se on liikaa?

Vierailija
20.09.2016 |

Olen tällähetkellä kiinnostunut noin 18 vuotta vanhemmasta miehestä. Meillä synkkaa ihan kivasti. Vielä kuitenkin varovaisesti kattellaan johtaako tää mihinkään. Onko teillä kokemusta suhteista huomattavasti vanhemman kanssa? Jos suhde on päättynyt, niin mihin se kaatui?
M23

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisiin elämänarvoihin. Mies oli minua 10v vanhempi mutta henkisesti  murrosikäinen. En halunnut alkaa hänelle äidiksi.

Vierailija
2/19 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon kun toinen on haudassa ennen kun nuorempi on käynyt rippikoulun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäeroa on liikaa, kun omaishoitajuus uhkaa kesken työuran. Nelikymppisenä olet oletettavasti energiatasoltasi aivan eri sfääreissä kuin kuusikymppinen.

Vierailija
4/19 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kemiat kohtaa, anna palaa. Itsellä ei ole suuresta ikäerosta kokemusta, mutta koska olette molemmat jo aikuisia niin miksi ei voisi toimia? Ei suuri ikäero automaattisesti sitä tarkoita, että vanhempi osapuoli olisi jotenkin lapsellinen. Eri ikäiset voivat hyvinkin olla samalla aaltopituudella.

Vierailija
5/19 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, omalle kohdalle oudolta tuntuu jos toinen voisi olla nuoremman äiti tai isä..

Itselleni en ottais ku max. 3v vanhemman miehen, itseäni nuorempiin en koske.

Vierailija
6/19 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 23v eroa. 

Vierailija
7/19 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäeroa on liikaa, kun omaishoitajuus uhkaa kesken työuran. Nelikymppisenä olet oletettavasti energiatasoltasi aivan eri sfääreissä kuin kuusikymppinen.

Tota omaishoitajaks joutumisnäkökulmaa oon tässä aatellut vähän toki. Siihen on kuitenkin pitkä aika. Ja mistä sitä tietää kuinka virkee vanhus toinen on. Tosin voihan se mennä toista päinkin, että aikasin tulee vanhaks ja raihnaseks ja sitten siinä on "loukussa".

Ap

Vierailija
8/19 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, omalle kohdalle oudolta tuntuu jos toinen voisi olla nuoremman äiti tai isä..

Itselleni en ottais ku max. 3v vanhemman miehen, itseäni nuorempiin en koske.

Omat vanhempani ovat sen ikäsiä että voisin olla ikäni puolesta heidän lapsenlapsi. Siinä mielessä minun on vaikea ajatella 18 vuotta vanhemman olevan minulle isä. Mutta toki ymmärrän että joillekin voi tulla sellasia fiiliksiä.

Vierailija
9/19 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä tarvii miettiä niin sit sitä on liikaa.

Aira Samulin on jotain 90 ja todella virkeä nuorekas ja menevä.... Joskus ikä on vaan numeroita... Ymmärtänet pointin ?

Vierailija
10/19 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olisi mennyt kymmenenkin vuotta vanhempi mies, mutta nyt kun olen melkein 40, kaksi vuotta on minulle ehdoton maksimi. Ikäeron huonot puolet vain korostuvat mitä vanhemmaksi tullaan, esim. 60 v vielä työelämässä ja 70 v täysi vanhus.

Vierailija
11/19 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin tähän niin, että jos kemiat kohtaa ja rakastuu, niin antakaa mennä. Te ette koskaan voi tietää milloin toinen sairastuu tai kuolee. Ihan yhtä hyvin voit itse sairastua ja menehtyä vaikka kymmenen vuoden päästä.

Minulla on ollut kaksi lähes omanikäistä miestä, molemmista tuli ero koska olimme liian erilaisia. Sitten tapasin itseäni 10 vuotta vanhemman miehen ja olemme olleet tosi onnellisia jo yli 10v.

Nykyään yli 50% pariskunnista päätyy eroon, joten jos löytää sen oikean jonka kanssa saa viettää ihanaa elämää, niin vuosista viis.

Oma isäni kuoli 30 vuotiaana vakavaan sairauteen, tämä on antanut perspektiiviä elämään. Koskaan ei voi tietää tulevasta, eikä elämää eikä ihmissuhteita voi laskelmoida liikaa.

Vierailija
12/19 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei ! Joko taas. Eikö päivääkään ilman näitä aloituksia ?

Vierailija
13/19 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies tykkää miehestä?

Vierailija
14/19 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei ! Joko taas. Eikö päivääkään ilman näitä aloituksia ?

Ai, en ole vakipalstailija, joten en tiennyt että tää on päivittäinen aihe. Haittaako se?

Ap

Vierailija
15/19 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mies tykkää miehestä?

Juu, miehiä olemme molemmat.

Ap

Vierailija
16/19 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 vuotta on minun mielestäni aika paljon

Vierailija
17/19 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha noita on miettiä, oli ikä mikä tahansa, niin yli 90% suhteista päättyy eroon, ja jopa vakavista parisuhteista/avioliitoista yli puolet. Eli tulette kyllä hyvällä todennäköisyydellä eroamaan, ikäerosta riippumatta.

Vierailija
18/19 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha noita on miettiä, oli ikä mikä tahansa, niin yli 90% suhteista päättyy eroon, ja jopa vakavista parisuhteista/avioliitoista yli puolet. Eli tulette kyllä hyvällä todennäköisyydellä eroamaan, ikäerosta riippumatta.

Ompas kyyninen lähestymistapa. Itse haluaisin vielä uskoa rakkauteen.

Ap

Vierailija
19/19 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itsestä tuntuu hyvältä, niin anna mennä vaan.

Mua ei henk. koht. säväytä kovin paljoa itseäni vanhemmat miehet. Ehkä noin 25-35 vuotiaat on tällä hetkellä omaa kohderyhmää, joihin kiinnostus herää ja joihin tunnen seksuaalista vetoa.

En silti tuomitse isomman ikäeron suhteita, jos molemmat on suhteissa tasa-arvoisia ja omasta halustaan. 

N29