Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon liian herkkä asiakaspalveluun, mikä joitaki asiakkaita vaivaa?

Vierailija
20.09.2016 |

Oikein piikittelevästi, ylimielisesti ja vittuilevasti puhui eräs asiakas. Huoh. Ja mulla meni ihan pasmat sekasin kun se tilanne oli niin ahdistava ja unohdin pari juttua tehdä sen takia...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on ap! Mä olen myös herkkis asiakaspalvelutyössä. En ikinä ymmärrä mitä ilkeilijöiden päässä liikkuu, mutta varmaan heillä on perseestä meininki kaikkialla kun pitää niin vängätä ja vittuilla. Olen kyllä oppinut suhtaututumaan rennommin vuosien varrella tuollaiseen öyhäämiseen, vaikka joskus jonkun sikailut voivatkin kirpasta.

Vierailija
2/8 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ohitan toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Olen puhelinasiakaspalvelussa. Henkilökohtaiset solvaukset v*tuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on noussu päähän se "asiakas on aina oikeassa". Mikä on muuten ihan väärä lähtökohta muutenkin. Jos asiakaspalvelijan pitää käydä joku perehdytys, niin pitäisi tiettyjen asiakkaidenkin: "Näin kohtaat myyjän - ihmisen."

Vierailija
4/8 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla ihmisillä ei ole käytöstapoja, ei kannata ottaa henkilökohtaisesti :) Purkavat omaa pahaa oloaan tuikituntemattomaan ihmiseen, kertoo aika paljon heistä.

Vierailija
5/8 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä anna niille alennuksia, maksuaikaa tms. mikä on omassa henkilökohtaisessa päätösvallassani. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
6/8 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veemäiset sisäkalut.

Nahka paksunee vuosien myötä. Olin ennen samanlainen, nykyään öyhötys menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Tässä auttoi ystävän (pesula-alan yrittäjä) neuvoma metodi: kuvittele, että asiakas on alasti, karannut hourulasta ja tarvitsee apuasi.

Yleensä en vain kuuntele.  Joskus keskeytän palvelun ja vain tuijotan öykkämöykän ajan (toimii monille vittuilijoille), kiinnittäen samalla hengessä asiakkaan otsaan nastalla lapun "moukka" tai "törppö", (tässä on tosin väsyneenä nauruvaara)  ja joskus soitan vartijan saattelemaan uhkaavan asiakkaan pihalle. Viimeisiä on onneksi harvoin. 

Vierailija
7/8 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelija on asiakasta varten. Yleesä eivät voi tehdä sitä tai tätä tai nimi on salaisuus jne. Esim mulle soittaa joku perintäfirman sopuli ja kyselee onko puhelimessa se ja se. Kysyn aina että kukas ite oot ja että vittuako soitat numeroon Jos et tiedä kenen se on. Oothan voinu soittaa vaikka väärään numeroon josset tiiä mitä vastataan. Kaupassa se on ihan asenteesta kiinni. Jos ei osata palvella menen muualle. Virastoihin soitti on perseestä. Nykyään nauhotan ne puhelut.

Vierailija
8/8 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin annan kauppaan tms sen arvoisen palautteen näiltä tuijotan hiljaa ja kuuntelen myyjistä. Joskus pitkällä aikavälillä useamman valituksen.yksi nahka sivu sai värityksen kun valitin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi