Vierailija

Ostin kalliin Lifefactoryn lasisen juomapullon, aattelin että vesi säilyis lasipullossa raikkaana. No varmaan säilyis, mutta ilmeisesti (muovi)korkista irtoaa veteen selvää muovin makua, jos vesi on pullossa pitkään ja pääsee kosketuksiin korkin kanssa (esim. laukussa). Minulla on myös Lifefactoryn pillikorkki, ja sitä käyttäessä ongelma on vielä pahempi, ilmeisesti pillistä/"letkusta" irtoaa muovin makua :(

Muilla kokemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija

Yök, meillä on kans lifefactoryt mulla ja lapsella. En oo kyllä huomannut tuollaista vielä, ostettiin ne alkukesästä. Pillimallia ei meillä ole, vaan ihan taviskorkit. En ikinä täytä pulloa muovikorkkiin asti, mut se saattaa olla kyydissä joskus kumossa niin, että muoviosa osuu veteen.

Laita palautetta valmistajalle ja tuu kertoon, mitä ne vastasi?
Pitikö niiden kuitenkin olla ihan turvallisia ja haitta-aineettomia, myös muoviosien?

Vierailija

Lifefactory vakuuttaa, että kaikki osat ovat turvallisia eikä niistä pitäisi irrota mitään. No oli miten oli, ei se muovin maku kyllä houkuttele juomaan. Harmittaa kun ostin kalliit pullot, että olisi raikasta vettä!

Huomasin aika pian, että pillikorkkipullosta tulee selvä muovin maku. Eipä tee mieli antaa lapsen juoda siitä! Olen nyt käyttänyt tavallista korkkia ja pitää pullon pystyasennossa niin ettei vesi kosketa korkkiin. Tällöin ei ongelmia.

Toivous noin kalliilta tuotteilta parempaa laatua :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Reklamoi. Ei mun pullosta ainakaan tartu mitään makua. Tosin juon omastani lähinnä smoothieita. Minulla on Siggin pullo vedenjuontia varten

Vierailija

Kannattaa reklamoida, pullossa/korkissa on jotain vikaa. Minulla on ollut useamman vuoden Lifefactoryn pullo eikä vesi maistu omituiselta siitä juotuna.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat