Mitä näistä voisit kokeilla samaa sukupuolta edustavan kanssa?
Mitä ja miksi/miksi ei?
Voit vastata tarkemmin seksuaalista suuntautumistasi määrittelemättä.
Kommentit (30)
Hankala toisen naisen kanssa harrastaa yhdyntää, muuten kaikki käy. Kokeiltu on kaikkea. Olen hetero.
Minusta on outoa jos ei voi pitää samaa sukupuolta olevaa edes kädestä tai halata. Lienee jo jonkinlainen kosketuskammo kyseessä.
Äänestys kertoo toisen totuuden kuin kommentit. Kiinnostavaa. Yli puolet valmiina kaikkeen, mutta vain ehdottomimmat kieltäytyjät kommentii. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Äänestys kertoo toisen totuuden kuin kommentit. Kiinnostavaa. Yli puolet valmiina kaikkeen, mutta vain ehdottomimmat kieltäytyjät kommentii. Miksi?
Ehkä he ovat ainoita jotka haluavat painottaa kantaansa että MIKÄÄN ei käy. Kuka tietää.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin yllätyin tästä että lähes 140 vastausta ja puolet kokeilis mitä tahansa :D luulin et se luku olis jotain max 20% ehkä...
Teoriassa voisin tehdä kaikkia, mutta käytännössä en mitään, koska olen parisuhteessa erisukupuolisen kanssa ja ehdottoman uskollinen.
En tykkää edes kätellä ketään. Haluan koskettaa vain omia lapsiani ja miestäni.
N41
Vierailija kirjoitti:
Teoriassa voisin tehdä kaikkia, mutta käytännössä en mitään, koska olen parisuhteessa erisukupuolisen kanssa ja ehdottoman uskollinen.
Paitsi halata varmaan voisit vaikka parisuhteessa olisitkin..? :) Halailen itse kaikkia kavereita enkä ajattele heitä seksuaalisessa mielessä siitä huolimatta, todellakaan.
Suutelussa se raja kai menee... kai?
Pussailu, halailu, kädestä pitäminen, hieronta, käsihommat =onnistuu