Mitä näistä voisit kokeilla samaa sukupuolta edustavan kanssa?
Mitä ja miksi/miksi ei?
Voit vastata tarkemmin seksuaalista suuntautumistasi määrittelemättä.
Kommentit (30)
Olen kokeillut kaikkea. Paitsi kakka/pissaleikkejä.
Suutelemista olen kokeillut yhden heterokaverin kanssa. Ainakin tiettävästi heteron. Ei eronnut kamalasti vastakkaisen sukupuolen suutelemisesta. :)
En ole kokeillut mitään mut kiinnostais eroottinen hieronta? Missähän sitä vois kokeilla? En puhu thaihieronnasta. En tiedä onko näitä palveluja Suomessa edes olemassa :D
En mitään. Miksi? Ei kiihota. En edes pidä naisista kavereina saati että pitäisin enemmän. N27
Julkisesti omalla naamalla: en mitään
Täällä: kaikkea
-mies
Hmm vastasin kaikkea paitsi yhdyntää, vaikka yhdyntä kuitenkin kiinnostaisi sinänsä (koen itseni olevan ns. bi-curious), mutta luulen, etten oikeasti tositilanteessa pystyisi siihen, vaan menisin lukkoon.
N22
Vierailija kirjoitti:
Julkisesti omalla naamalla: en mitään
Täällä: kaikkea
-mies
Älä turhaan ujostele! On vuosi 2016, ei 1956 kuten sinun seinäkalenterissasi.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Miksi? Ei kiihota. En edes pidä naisista kavereina saati että pitäisin enemmän. N27
Kyllähän nyt voi silti kädestä pitää tai halata vaikkei olis siinä mielessä kiinnostunut..? :) Vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nyt voi silti kädestä pitää tai halata vaikkei olis siinä mielessä kiinnostunut..? :) Vai?
Joo jos on nainen. Kaksi heteromiestä käsikädessä taas on toinen juttu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeiltiin kerran kaverin kanssa tuota käsikädessä kävelyä sellasena ihmiskokeena. Tuloksena hakkausuhkauksia ja muuta turhaa huutelua. Harmi.
Voin halata, hieroa, pitää kädestä ja suudellutkin olen. Seksi naisen kanssa ei kiehdo, kiihota eikä kiinnosta. Olen umpihetero.
Parisuhteessa ollessani voisin kokeilla kaikkea ja sukupuolella ei ole väliä.
t. bi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeiltiin kerran kaverin kanssa tuota käsikädessä kävelyä sellasena ihmiskokeena. Tuloksena hakkausuhkauksia ja muuta turhaa huutelua. Harmi.
Ikävää. Minusta käsikädessä kävely on söpöä sukupuolesta riippumatta.
2016? Miten jotkut numerot vaikuttavat sukupuolikäyttäytymiseen? Entä 3761? Tai 1114? Kerro!
Halailen kavereitani lähes aina tavatessa, joten halailu ehdottomasti. Hieronta.... no ehkä hartiahieronta. Käsi kädessä kävelyä ja pussailua tuli harrastettua villeimpinä teinivuosina, mutta en mä kyllä enää koe tarvetta sellaiseen, sillä miesystävä täyttää läheisyydentarpeeni vallan mainiosti.
Kaikki paitsi yhdyntä (terveydellisistä syistä)
Kaikkea, mutta kyllä sen naisen pitäis olla mulle jotenkin erityinen eli en ihan kenen tahansa kanssa pystyisi kokeilemaan edes suutelemista.
Been there, done that.