Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

40+ vuotiaat naiset, miten ennaltaehkäisette vanhenemisen merkkejä?

Vierailija
20.09.2016 |

Itselläni 42 vuotta mittarissa ja nyt on todella alkanut ahdistaa tämä ulkonäön hiljallinen romahtaminen erityisesti kasvoissa. Rypyt syvenee ja iho veltostuu, apua! Kertokaa sisaret miten te taistelette aikaa vastaan?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi sanaa:

1) liikunta

2) ravinto

3) tyyli

Viimeistään nelikymppisenä pitää olla jo tosi tarkka siitä, mitä suuhunsa laittaa. Kasviksia, kalaa, vain vähän viljatuotteita tai punaista lihaa, ei juuri ollenkaan sokeria. Näillä pysyy hoikkana, ja hiukset ja iho hehkuvat.

Liikuntaa tulee harrastaa useita kertoja viikossa, jotta kroppa säilyy ryhdikkäänä ja nuorekkaana. Itse harrastan maltillisesti kestävyysurheilua  (kuivan kesän orava -lookki ei pue keski-ikäistä kovin hyvin), ja sen lisäksi lihaskuntotreeniä.

Oman pukeutumis-, kampaus- ja meikkityylin on tärkeää. Kroppa sanelee, minkä tyyppiset vaatteet sopivat. Hiuksia ei pidä käsitellä liikaa, koska tässä iässä ne eivät enää uusiudu sitä tahtia kuin ennen. Itse olen huomannut parhaiksi luonnonvärit - itselleni sopii tavallinen keskiruskea väri, joka näyttää täysin luonnolliselta.

Alkoholia maltillisesti, seksiä paljon :-)

Näillä eväillä näytän kuulemma 10 v ikäistäni nuoremmalta, ja voin hyvin. Elämä on ihanaa!

n44

Vierailija
42/49 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi sanaa:

1) liikunta

2) ravinto

3) tyyli

Viimeistään nelikymppisenä pitää olla jo tosi tarkka siitä, mitä suuhunsa laittaa. Kasviksia, kalaa, vain vähän viljatuotteita tai punaista lihaa, ei juuri ollenkaan sokeria. Näillä pysyy hoikkana, ja hiukset ja iho hehkuvat.

Liikuntaa tulee harrastaa useita kertoja viikossa, jotta kroppa säilyy ryhdikkäänä ja nuorekkaana. Itse harrastan maltillisesti kestävyysurheilua  (kuivan kesän orava -lookki ei pue keski-ikäistä kovin hyvin), ja sen lisäksi lihaskuntotreeniä.

Oman pukeutumis-, kampaus- ja meikkityylin on tärkeää. Kroppa sanelee, minkä tyyppiset vaatteet sopivat. Hiuksia ei pidä käsitellä liikaa, koska tässä iässä ne eivät enää uusiudu sitä tahtia kuin ennen. Itse olen huomannut parhaiksi luonnonvärit - itselleni sopii tavallinen keskiruskea väri, joka näyttää täysin luonnolliselta.

Alkoholia maltillisesti, seksiä paljon :-)

Näillä eväillä näytän kuulemma 10 v ikäistäni nuoremmalta, ja voin hyvin. Elämä on ihanaa!

n44

Jäi typo tuohon.... eli tietysti kolme sanaa :-D

n44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni 42 vuotta mittarissa ja nyt on todella alkanut ahdistaa tämä ulkonäön hiljallinen romahtaminen erityisesti kasvoissa. Rypyt syvenee ja iho veltostuu, apua! Kertokaa sisaret miten te taistelette aikaa vastaan?

Elän täysillä enkä pelkää ikääntymistä. Miksi pelkäisin? Itsetuntoni ja naiseuteni eivät ole koskaan ollee ulkonäöstä kiinni. Nuorempana en edes ulkonäköä miettinyt, nyt vanhemmiten se tulee useammin puheeksi, kun tulee puhe lapsistani.

Olen jo 60 täyttänyt, elän ja annan muidenkin elää.

Meikkaan ja hoidan ihoani kosteuttaen, puhdistaen, ulkoilen, nautin elämästäni; lapsistani perheineen, miehistä, viinistä ja laulusta. Ja kaiken lisäksi käyn töissä.

Vai useista miehistä nauttii kuusikymppinen.

Vierailija
44/49 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi taistella väistämätöntä vastaan? Kehitä ja jumppaa mieluummin aivojasi, siitä on paljon enemmän hyötyä.

Vierailija
45/49 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:lla on taas näytän-ikäistäni-10-vuotta-nuoremmalta kokoontumisajot.

Vierailija
46/49 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota aurinkoa, se on se olennaisin. Lisäksi käytän kosteusvoidetta ja juon aika paljon vettä. Täytän ensi kuussa 44 eikä ryppyjä juuri vielä ole.

Vierailija
47/49 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tupakoinut, alkoholia hyvin vähän. Muutenkin elintavat (kasvissyöjä, paljon liikuntaa) näyttävät näkyvän, perimä myös vaikuttanee. Käytän vain luonnonkosmetiikkaa. Tulee mitä tulee, kokonaisvaltainen hyvinvointi näkyy naamasta - oli ryppyjä tai ei.

Vierailija
48/49 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av:lla on taas näytän-ikäistäni-10-vuotta-nuoremmalta kokoontumisajot.

:D

Jännä juttu että näitä kokoontimisajolaisia ei koskaan näe irl. Vaikka heitä av-palstan mukaan on olemassa runsaasti.

Vierailija
49/49 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up