Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minun, pienituloisen harrastukset

Vierailija
10.08.2024 |

Lukeminen( omaelämäkerrat), maalattujen kivien bongailu(olen miettinyt maalaamistakin),color app eli virtuaaliväritys, pelaaminen eli candy crush soda saga yms, leipominen. Miltä kuulostaa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavalta kuulostaa. Minulla lukeminen, ulkoilu ja palstaviljely.

Vierailija
2/16 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin askartelukaupassa kivenmaalausmaaleja. Pieni pakkaus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivalta kuulostaa.

Sitähän kannattaa harrastaa, mistä itse tykkää.

Vierailija
4/16 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin askartelukaupassa kivenmaalausmaaleja. Pieni pakkaus. 

Joo, voisi niitä hommata.  Ja unohtui listasta musiikin kuuntelu kuulokkeilla.ap

Vierailija
5/16 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maalannut kiviä jo vuosia. Kiviä on kiva kerätä, niitä on niin monimuotoisia. Katso pinterestistä lisää mitä kaikkea voi tehdä maalatuista kivistä ja miten ne ensin puhdistetaan. Kannustan. 

Vierailija
6/16 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä. Oletko miettinyt jotain liikuntaa? Esim. joogamaton saa parilla kympillä ja ilmaisia videoita on netti pullollaan. Ja tietysti sillä matolla voi tehdä muitakin treenejä, esim. HIIT, pilates jne. Sen voi myös ottaa mukaan vaikka puistoon tai mihin tahansa, jos haluaa jossain muuallakin liikkua kuin kotona, tai vaikka muiden kanssa.

Vierailija
7/16 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen maalannut kiviä jo vuosia. Kiviä on kiva kerätä, niitä on niin monimuotoisia. Katso pinterestistä lisää mitä kaikkea voi tehdä maalatuista kivistä ja miten ne ensin puhdistetaan. Kannustan. 

Joo. Mä löysin vasta vähän aikaa sitten sen ryhmän Facebookista. 

Vierailija
8/16 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvältä. Oletko miettinyt jotain liikuntaa? Esim. joogamaton saa parilla kympillä ja ilmaisia videoita on netti pullollaan. Ja tietysti sillä matolla voi tehdä muitakin treenejä, esim. HIIT, pilates jne. Sen voi myös ottaa mukaan vaikka puistoon tai mihin tahansa, jos haluaa jossain muuallakin liikkua kuin kotona, tai vaikka muiden kanssa.

Olen mä miettinyt,  mutta kun olen monisairas,  niin se ei ole niin helppoa. Kävelen kyllä sauvakävelyä.

Vierailija
9/16 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun melko suurituloisen harrastukset: metsässä kävely, marjastus, sienestys, täällä palstalla roikkuminen.

Vierailija
10/16 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pienituloisesta tässä on nyt kyse?

Vierailija
11/16 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pienituloisesta tässä on nyt kyse?

Mun omat nettotulot on alle 1000 euroa kuukaudessa. 

Vierailija
12/16 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastukseni: dokumenttien katselu, kielten opiskelu. joskus katson leffoja vaikka yritän olla katsomatta.

Vierailija
13/16 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mä miettinyt,  mutta kun olen monisairas,  niin se ei ole niin helppoa. Kävelen kyllä sauvakävelyä.

Aa, okei, ymmärrän. Jooga onneksi on siitä ihana, että siitä on tosi paljon eri versioita ja osa soveltuu myös eri tavoin liikuntarajoitteisille. Tosin tietysti silloin kannattaa etsiä hyvä opettaja joka ymmärtää mitä tekee, ja se voi kyllä maksaa. Levon jooga voisi olla yksi suuntaus, joka voisi toimia, koska sen tarkoitus on vain rentouttaa ja rauhoittaa, ja siinä voi käyttää omia peittoja ja tyynyjä sun muita apuvälineinä.

Vierailija
14/16 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun harrastuksiani on lukeminen, neulominen, leipominen, marjastus ja jigi- kalastus. Suurta iloa tuotta elämääni lastenlapset, joihin lämpimät välit. Saan heiltä haleja, kun tavataan, usein myös soittavat ja lähettävät viestejä.

Vierailija
15/16 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on moottoripyöräily, mökkeily ja bändissä soittaminen.

Vierailija
16/16 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen runsaasti eri juttuja. Noilla pystyy synnyttämään hyvää elämää. Ilman euroja saa tehtyä vaikka mitä. Kävely, musiikki ja kirjoittaminen sekä lukeminen ei vaadi suuria rahoja.