Sivut

Kommentit (35)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minä en tykkää. Keltakulta näyttää auttamattomasti jotenkin vanhanaikaiselta ja nuo timantit ovat jotenkin liikaa, eivät kovin tyylikkäät. Tykkään kyllä timanttisormuksistakin, ei siinä, mutta tuo on jotenkin halvan näköinen. 

Vierailija

Mietin vain, että tuossa mallissa timantit taitaisi tulla paremmin edukseen valkokullassa.

Ja jos rinnalle tulisi (valkokultainen) rivitimanttisormus, yhdistelmä olisi upea.

Nätti sormus!

Vierailija

Musta keltakulta on kauniimpaa kuin valkokulta, mutta tiedän olevani vähemmistössä. Se on varmaan kymmenen vuoden päästä taas suositumpaa.

Vierailija

Ei mun makuun. Epäkäytännöllinen ja sekava. Tyylikäs ja pelkistetty pitää olla. Ja ehkä valkokultainenkin ennemmin kuin tuo..

Vierailija

En tykkää keltakullasta. Iso timantti istutettu liian ylös, tarttuu joka paikkaan. En myöskään tykkää, jos pikkutimantit on jotenkin liian harvakseltaan. Sormus on myös jotenkin 90-lukua, kun on pyöreälinjainen. Flakka on modernimpi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä en tykkää. Keltakulta näyttää auttamattomasti jotenkin vanhanaikaiselta ja nuo timantit ovat jotenkin liikaa, eivät kovin tyylikkäät. Tykkään kyllä timanttisormuksistakin, ei siinä, mutta tuo on jotenkin halvan näköinen. 

Keltakulta näyttää kullalta. Valkokulta näyttää halvalta ja vain sinä tiedät totuuden.

Vierailija

Ei ole mun makuun.

Katsoin valkokultaistakin versiota siitä, koska keltakulta ei ole oma juttu, mutta mallissa ne ongelmat on. Pyöreys ei ole kiva ja muutenkin vaikuttaa identiteettiongelmaiselta sormukselta: onko se yhden ison kiven malli vai rivitimanttisormus vai mitä se on? Se on liikaa kaikkea.

Vierailija

Kiitos mielipiteistä!
Toki tiedän että valkokulta on nyt "in", mutta se ei sovi minulle vaan näyttää lähinnä halvalta hopealta ihoani vasten.
Eli materiaalia en vaihda,mallia tässä lähinnä mietin...
ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En tykkää keltakullasta. Iso timantti istutettu liian ylös, tarttuu joka paikkaan. En myöskään tykkää, jos pikkutimantit on jotenkin liian harvakseltaan. Sormus on myös jotenkin 90-lukua, kun on pyöreälinjainen. Flakka on modernimpi.

Periaatteessa samaa mieltä kanssasi: joka paikkaan tarttuva iso timantti, keltakulta mautonta, pikkutimantit kummasti piilotettu, mutta flacca ei istu jokaisen sormiin. Minulla on pulleat sormet ja aikoinaan flacca-sormukset, ei hyvä. Nyt on pyöreälinjaiset sileä kihlasormus kirurginterästä (mies allerginen kaikelle kullalle) ja valkokultainen vihkisormus, jossa iso timantti upotettu sormukseen ja reunassa tiuha rivi pikkutimantteja. Tykkään!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa samaa mieltä kanssasi: joka paikkaan tarttuva iso timantti, keltakulta mautonta, pikkutimantit kummasti piilotettu, mutta flacca ei istu jokaisen sormiin. Minulla on pulleat sormet ja aikoinaan flacca-sormukset, ei hyvä. Nyt on pyöreälinjaiset sileä kihlasormus kirurginterästä (mies allerginen kaikelle kullalle) ja valkokultainen vihkisormus, jossa iso timantti upotettu sormukseen ja reunassa tiuha rivi pikkutimantteja. Tykkään!

Keltakulta mautonta? 🙄 Varmaan klassisimpia korumateriaaleja mitä on. Se, että se ei ole nyt muodikasta ei tee siitä mautonta.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat