Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liian väsynyt elämään

liianväsynyt
19.09.2016 |

Mä oon pitkään ollut ihan lopussa tähän elämään. Välillä oli hyvää aikaa, etten miettinyt itsaria ratkaisuks, mut nyt taas sitä tulee mietittyä päivittäin. EI mulla oo minkäänlaista tulevaisuutta. Enkä mä jaksa enää hakea apua, se on nähty niin monta kertaa ettei sieltä sitä saa. Jos lääkärille sanoo olevansa aivan h**vetin väsynyt elämää haittaavaan juttuun, ni vastaukseks saa vaan "se on erittäin ymmärrettävää." Mitä toi lause auttaa? Mitä auttaa ravata lääkärissä kun se "apu" on sitä että se valkotakkinen sanoo vaan että "yritä jaksaa/koita pärjätä." Entä jos en enää jaksa? Jotkut väittää tätä masennukseks, mut jos on vaan väsynyt erinäisiin juttuihin, ni onko se masennusta? Ei mun mielest.
Mä valvoin viime yön ja itkin taas monta hiton tuntia, menin aamulla kuuden aikaan nukkuu ja nukuin kellon ympäri. Heräsin joskus kuuden-seiskan aikaan ja siitä lähtien miettiny että mitä h*lvettiä mä teen. Tapanko itteni vai kärsinkö vielä vähän aikaa tätä p*skaa, joka ei tule miksikään muuttumaan koska kipuihin ei saa apua. Se on vaan vähättelyä ja sitä "koita pärjätä"-p*skaa!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nukkumaan.

Vierailija
2/8 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirteenä jaksaa sit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia kipuja sulla on? Missä päin asut? Voisin koittaa auttaa, olen energiahoitaja ja monet ovat saaneet apua. Ei maksa mitään.

Vierailija
4/8 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se elämä muutu murehtimalla. Mene vaikka kävelylle ihastelemaan tähtitaivasta ja luonnon upeita värejä.

Vierailija
5/8 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kipuja sulla on? Toivon että jaksaisit vaikka varmasti on raskasta.

Vierailija
6/8 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene aamulla metsään ja katsele lintuja. Kuuntele mitä tuuli kuiskii, mistä linnut laulavat. Luonto on paras mielen parantaja. Se ottaa Sinut vastaan tasavertaisena ja kelpaat olevaksi juuri sellaisena kuin olet. Riittää kun olet Sinä, ei tarvitse olla mitään muuta. Kaikki on hyvin nyt.💚

Vierailija
7/8 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kipuja sulla on? Toivon että jaksaisit vaikka varmasti on raskasta.

Polvikipuja 24/7... Jaksais varmasti jos nää olis kestäneet vähemmän aikaa tai jos näihin sais edes jotain apua, mut ei. Lääkäri vaan sanoo että "minä puhun nyt suoraan että kyllä ne kivut joskus tulee loppumaan, mutta kukaan ei tiedä milloin." Mä en enää jaksa uskoo tohon! Miten ne tulis nyttenkään loppumaan kun ei oo moneen vuoteen aiemminkaan loppuneet !

Vierailija
8/8 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ainakaan tapa itseäsi, se tuskin muuttaa asioita ratkaisevasti parempaan. Sun täytyy löytää se sun kutsumuksesi ja juttusi mistä oikeasti innostut, se on vaikeaa tiedän kokemuksesta. Minulla on sama haku päällä ja toivon löytäväni sen innostuksen vielä jostain...