Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko mennä kävelylenklle kurkku kipeänä?

Vierailija
03.07.2008 |

Minulla on ollut jo 1,5 viikkoa kurkku kipeänä. Muita flunssan oireita ei ole, mutta parina ensimmäisenä päivänä oli myös pientä lämpöä. Kurkkukipu on tarttui sukulaislapsiltani, joten jonkinlainen virus kai on kyseessä. Kipu on jo hieman helpottanut, mutta tuntuu edelleen. Voinko lähteä jo turvallisesti sauvakävelylle? Olen kuullut kauhukertomuksia siitä kuinka sydän on pysähtynyt flunssaiselta liikkujalta enkä halua ottaa turhia riskejä. Kovasti himottaisi kuitenkin jo päästä liikkumaan. Osaako kukaan vastata kysymykseeni?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taudin parantumisen jälkeen pitäisi ottaa 2 viikkoa rauhallisesti, eli ei rankkaa liikuntaa. Sydänlihastulehdus on tappanut monia, viimeksi taisi olla se intin Cooperin testissä kuollut flunssapotilas. Kevyt kävely tai muu liikkuminen varmasti vain edesauttaa paranemista, mutta kovempaa sykkeen nousua ja hikitreeniä välttäisin, kun on vielä oireitakin.

Vierailija
2/3 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin varma ettei tulehdus ole angiina ja olisin muutoin terve ihminen - menisin lenkilleni.

Mutta angiina on vähän kiusallinen juttu ja saattaa aiheuttaa ikäviä jälkiseuraamuksia hoitamattomana. Mutta toisaalta - kävelylenkki - et varmaan itseäsi hikeen vedä, niin on varmaan aika sama vaikka menetkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla johtuu kurkkukipu allergiasta, joten ei pitäisi olla ns. vaarallista juoksukan. Eriasia jos on flunssasta tai muusta vastaavasta johtuva

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme