Millainen "mies" kirjoittelee Vauva AV:lle ??
Mies joka ei uskalla ääneen sanoa? Mies jonka syömisiä ja housun lahkeita äiti vahtii? Mies joka luulee täällä oppivansa naisista jotain?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei ikinä lukis eikä kirjoittelis tänne. Mun mielestä jotenkin naisellista käydä tällä palstalla. Ihmekös täällä monelle miehelle tuntuu olevan ylitsepääsemätöntä esim. löytää joku kumppani itelleen? "Mitä teet iltaisin? Luen vauva-palstaa...."Hieman epäilyttävää
Vauva palstalle kirjoittelu ei paranna pisteitä treffeillä. Päinvastoin.
Ei kai kukaan muutenkaan irl paljasta kenellekään, että käy kirjoittelemassa vauva-palstalle.
Voi tokkiinsa olen paljastanut monillekin, että tämä on parasta huvitusta tylsään päivään.
Vierailija kirjoitti:
Mies joka ei uskalla ääneen sanoa? Mies jonka syömisiä ja housun lahkeita äiti vahtii? Mies joka luulee täällä oppivansa naisista jotain?
Arvaan, että sinun miehesi on "oikea" mies eli siis jotain näistä:
- Jännämies
- Matalakoulutettu "äijä", joka tietenkin osaa kaiken autorempasta talon pystytykseen
- Lähes kirjoitustaidoton elämäm koululainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Jännämies
- Matalakoulutettu "äijä", joka tietenkin osaa kaiken autorempasta talon pystytykseen
- Lähes kirjoitustaidoton elämäm koululainen
Arvasit väärin. Olen mies ja hetero.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskuntatieteilijä lukee näitä mielenkiinnosta alaa kohtaan.
M43
Miksi luet yhteiskuntatieteitä? Ethän kuitenkaan pääse koskaan töihin.
En toki enää lue, kun olen valmistunut aikoja sitten ja ollut töissäkin heti valmistumisen jälkeen 15 vuotta. Suoritan flänööriä täällä ehkä juuri siksi, olenkin valmistunut yhteiskuntatieteellisestä.
M43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Jännämies
- Lähes kirjoitustaidoton elämäm koululainenArvasit väärin. Olen mies ja hetero.
Ap
Minkäslainen mies sitten olet, kun tänne kirjoittelet?
Päästään vialla oleva sairas trolli, joka käy keskusteluja itsekseen, ja harhaluuloilee jonkun kirjoittavan sille.
Trollaajat ketkä pitävät hauskaa palstalaisten kustannukseĺla :)
No ainakin sellaiset kalevauva-heput, jotka näkevät palstalla sen äärettömän hienon huumorin.
Hei, sosiologiset silmälasit päässä teet havaintoja monistakin ilmiöistä. Kaikista ihaninta meissä Hki sosiologeissa oli villit bileet ja avara katse. Kaikki emme rikastu, mutta elämme silti rikasta elämää. Ei siihen opinahjoon ihan tavan tavis päässyt, sisäänpääsypros. oli huima. Mulle opiskeluaika oli ihaninta aikaa. Mun parhaimmat suhteet ja seksin koin sosiologin kanssa. Nyt on ihan eri kuviot. :(