Millainen "mies" kirjoittelee Vauva AV:lle ??
Mies joka ei uskalla ääneen sanoa? Mies jonka syömisiä ja housun lahkeita äiti vahtii? Mies joka luulee täällä oppivansa naisista jotain?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
https://gdblogs.shu.ac.uk/b3024739/wp-content/uploads/sites/365/2015/04…
Tällaisia ovat 90% palstan miehistä. Itseni mukaan lukien.
Sinulla on sentään huumori kohdallaan!
Sen huomaa helposti,sillä niin tarkkaan se tältä palstalta muuten yleensä puuttuu ja loistaa vain poissaolollaan. (varsinkin itsehuumori)
Toit siis kontrastia terveellä huumorintajullasi.
South-Park on minustakin mainio !
Mun mies ei ikinä lukis eikä kirjoittelis tänne. Mun mielestä jotenkin naisellista käydä tällä palstalla. Ihmekös täällä monelle miehelle tuntuu olevan ylitsepääsemätöntä esim. löytää joku kumppani itelleen? "Mitä teet iltaisin? Luen vauva-palstaa...."Hieman epäilyttävää
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei ikinä lukis eikä kirjoittelis tänne. Mun mielestä jotenkin naisellista käydä tällä palstalla. Ihmekös täällä monelle miehelle tuntuu olevan ylitsepääsemätöntä esim. löytää joku kumppani itelleen? "Mitä teet iltaisin? Luen vauva-palstaa...."Hieman epäilyttävää
Vauva palstalle kirjoittelu ei paranna pisteitä treffeillä. Päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskuntatieteilijä lukee näitä mielenkiinnosta alaa kohtaan.
M43
Miksi luet yhteiskuntatieteitä? Ethän kuitenkaan pääse koskaan töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauva palstalle kirjoittelu ei paranna pisteitä treffeillä. Päinvastoin.
Ei kai kukaan muutenkaan irl paljasta kenellekään, että käy kirjoittelemassa vauva-palstalle.
Vierailija kirjoitti:
https://gdblogs.shu.ac.uk/b3024739/wp-content/uploads/sites/365/2015/04…
Tällaisia ovat 90% palstan miehistä. Itseni mukaan lukien.
Mä kanssa!
Molen jääny koukkuun tähän. Huippuviihdettä naiset ongelmineen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä tulee lueskeltua, koska täällä on kuulemma internetin pahimmat ja samalla hauskimmat sekopäät.
Niin, ne palstan miehet.
- sinkkuuttaan uliseva peräkammarinpoika
- laasas-wannabe joks puhuu ihmisistä kapitalistisin käsittein
- hommafoorumin hörhöt jotka huutaa ullatusta kun jumbossa on vahingossa palohälytys
- se yksi pääoman vastustaja joka ei kuitenkaan ole sosialisti
Lisätään tuohon listaan vielä yksi:
-40+v. parisuhteessa oleva hyvännäköinen, kokkaustaitoinen, hyvin tienaava itc- alan erikoisasiantuntija joka trollailee täällä huvikseen milloin mistäkin, toki välillä antaa ihan asiallisiakin neuvoja vaikkapa talousasioista. Tapanaan ei ole kirjoitella loukkaavia tai herjaavia viestejä tai arvostella vastakkaista sukupuolta.
Saikulla oleva elämään kyllästynyt kaiken nähnyt paskassa parisuhteessa kärvistelevä pienen lapsen duunari isä.
M40v
Yksinäinen. On melkein kuin juttukaveri olisi samassa huoneessa.
Ja yksinäinen voi olla perheellinenkin, jos kaikki ei ole kotona kohdallaan.
Hienoa, että on vielä olemassa tuo "mies" käsite. Miestähän voi haukkua vaikka naiseksi tai tytöksi. (Nainen = epäonnistunut mies)
Semmoinen mies, joka käyttää somea/foorumeita.
Itse olen jo (yli 15v) ns. internetin alkuajoista lähtien, eri keskustelu forumeja seurannut ja niillä keskustellut.
Ja minkälainen olen sitten muuten?
Ainoat kriteerit mitä minä miehenä täytän, on täysin normaali naapurin jaska, kenties jopa sinun miespuolinen kolleegasi?
Joka keskustelupalstojen lukemisen harrastaa liikuntaa aktiivisesti ja on fyysisesti sekä henkisesti erittäin hyvässä kunnossa.
Ja ehkä näet minut viikottain kuntosalilla/uimassa/lenkillä/joukkuelajien parissa.
Kaksi lasta kotona. Palstalle eksyin, kun googlasin jotain sormi suussa (en viisastunut, mutta addiktoiduin taivastelemaan ihmiskuntaa, mihin olen lapsen nyt lisännyt). Ihan perus urheilullinen 30 v huippeilla oleva mies. En nyt näe, että miten se kenestäkään tekee sitatoitavan hahmon sukupuoliroolissaan, että pienten lasten vanhempana istuu vauvapalstalla. Pitäisikö tästä mennä jonnekin xhamsteriin tai hakata vaimoa ja penistä vuorotellen vai?
Trollaan ja vittuilen. Osaan vetää oikeista naruista ja saan palstamammat aina raivoihinsa ja feministeille jauhot suuhun.
Mies, jonka ympäriltä tuolit viedään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä tulee lueskeltua, koska täällä on kuulemma internetin pahimmat ja samalla hauskimmat sekopäät.
Niin, ne palstan miehet.
- sinkkuuttaan uliseva peräkammarinpoika
- laasas-wannabe joks puhuu ihmisistä kapitalistisin käsittein
- hommafoorumin hörhöt jotka huutaa ullatusta kun jumbossa on vahingossa palohälytys
- se yksi pääoman vastustaja joka ei kuitenkaan ole sosialisti
Näillä nyt on ihan omatkin palstat, mutta täältä löytyy näiden lisäksi niin paljon muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa olen samaa mieltä, mutta toisaalta eihän tästä kukaan tiedä ja on minulla omituisempiakin harrastuksia.
45v mediatyöläinen täällä. Kirjoittelen netti, selain ja tietokone ongelmiin. Muut aiheet ei oikein kiinnosta.
Mies joka ei uskalla ääneen sanoa?
- uskallan
Mies jonka syömisiä ja housun lahkeita äiti vahtii?
- 500 km päästä?
Mies joka luulee täällä oppivansa naisista jotain?
- tulen naisten kanssa muutenkin paremmin toimeen, enkä ole edes homo. Täällä saa paljon vertaistukea sinkkuudelle kun kaipaan kuitenkin parisuhdetta. En ole se uliuli -mies kuitenkaan. Siksi olen täällä.