Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen "mies" kirjoittelee Vauva AV:lle ??

Vierailija
19.09.2016 |

Mies joka ei uskalla ääneen sanoa? Mies jonka syömisiä ja housun lahkeita äiti vahtii? Mies joka luulee täällä oppivansa naisista jotain?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka ei uskalla ääneen sanoa?

- uskallan

Mies jonka syömisiä ja housun lahkeita äiti vahtii?

- 500 km päästä?

Mies joka luulee täällä oppivansa naisista jotain?

- tulen naisten kanssa muutenkin paremmin toimeen, enkä ole edes homo. Täällä saa paljon vertaistukea sinkkuudelle kun kaipaan kuitenkin parisuhdetta. En ole se uliuli -mies kuitenkaan. Siksi olen täällä.

Vierailija
22/49 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://gdblogs.shu.ac.uk/b3024739/wp-content/uploads/sites/365/2015/04…

Tällaisia ovat 90% palstan miehistä. Itseni mukaan lukien.

Sinulla on sentään huumori kohdallaan!

Sen huomaa helposti,sillä niin tarkkaan se tältä palstalta muuten yleensä  puuttuu ja loistaa vain poissaolollaan. (varsinkin itsehuumori)

Toit siis   kontrastia terveellä  huumorintajullasi.

South-Park on minustakin mainio !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ikinä lukis eikä kirjoittelis tänne. Mun mielestä jotenkin naisellista käydä tällä palstalla. Ihmekös täällä monelle miehelle tuntuu olevan ylitsepääsemätöntä esim. löytää joku kumppani itelleen?  "Mitä teet iltaisin? Luen vauva-palstaa...."Hieman epäilyttävää

Vierailija
24/49 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei ikinä lukis eikä kirjoittelis tänne. Mun mielestä jotenkin naisellista käydä tällä palstalla. Ihmekös täällä monelle miehelle tuntuu olevan ylitsepääsemätöntä esim. löytää joku kumppani itelleen?  "Mitä teet iltaisin? Luen vauva-palstaa...."Hieman epäilyttävää

Vauva palstalle kirjoittelu ei paranna pisteitä treffeillä. Päinvastoin.

Vierailija
25/49 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskuntatieteilijä lukee näitä mielenkiinnosta alaa kohtaan.

M43

Miksi luet yhteiskuntatieteitä? Ethän kuitenkaan pääse koskaan töihin.

Vierailija
26/49 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauva palstalle kirjoittelu ei paranna pisteitä treffeillä. Päinvastoin.

Ei kai kukaan muutenkaan irl paljasta kenellekään, että käy kirjoittelemassa vauva-palstalle.

Vierailija
27/49 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienimunainen johtaja

Vierailija
28/49 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://gdblogs.shu.ac.uk/b3024739/wp-content/uploads/sites/365/2015/04…

Tällaisia ovat 90% palstan miehistä. Itseni mukaan lukien.

Mä kanssa!

Vierailija
29/49 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molen jääny koukkuun tähän. Huippuviihdettä naiset ongelmineen

Vierailija
30/49 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä tulee lueskeltua, koska täällä on kuulemma internetin pahimmat ja samalla hauskimmat sekopäät.

Niin, ne palstan miehet.

- sinkkuuttaan uliseva peräkammarinpoika

- laasas-wannabe joks puhuu ihmisistä kapitalistisin käsittein

- hommafoorumin hörhöt jotka huutaa ullatusta kun jumbossa on vahingossa palohälytys

- se yksi pääoman vastustaja joka ei kuitenkaan ole sosialisti

Lisätään tuohon listaan vielä  yksi:

-40+v.  parisuhteessa oleva hyvännäköinen, kokkaustaitoinen, hyvin tienaava itc- alan erikoisasiantuntija joka trollailee täällä huvikseen milloin mistäkin, toki välillä  antaa ihan asiallisiakin neuvoja vaikkapa talousasioista. Tapanaan ei ole kirjoitella loukkaavia tai herjaavia viestejä  tai arvostella vastakkaista sukupuolta.

Vierailija
31/49 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saikulla oleva elämään kyllästynyt kaiken nähnyt paskassa parisuhteessa kärvistelevä pienen lapsen duunari isä.

M40v

Vierailija
32/49 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen. On melkein kuin juttukaveri olisi samassa huoneessa.

Ja yksinäinen voi olla perheellinenkin, jos kaikki ei ole kotona kohdallaan.

Vierailija
33/49 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että on vielä olemassa tuo "mies" käsite. Miestähän voi haukkua vaikka naiseksi tai tytöksi. (Nainen = epäonnistunut mies)

Vierailija
34/49 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen mies, joka käyttää somea/foorumeita.

Itse olen jo (yli 15v) ns. internetin alkuajoista lähtien, eri keskustelu forumeja seurannut ja niillä keskustellut.

Ja minkälainen olen sitten muuten?

Ainoat kriteerit mitä minä miehenä täytän, on täysin normaali naapurin jaska, kenties jopa sinun miespuolinen kolleegasi?

Joka keskustelupalstojen lukemisen harrastaa liikuntaa aktiivisesti ja on fyysisesti sekä henkisesti erittäin hyvässä kunnossa.

Ja ehkä näet minut viikottain kuntosalilla/uimassa/lenkillä/joukkuelajien parissa.

Vierailija
35/49 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta kotona. Palstalle eksyin, kun googlasin jotain sormi suussa (en viisastunut, mutta addiktoiduin taivastelemaan ihmiskuntaa, mihin olen lapsen nyt lisännyt). Ihan perus urheilullinen 30 v huippeilla oleva mies. En nyt näe, että miten se kenestäkään tekee sitatoitavan hahmon sukupuoliroolissaan, että pienten lasten vanhempana istuu vauvapalstalla. Pitäisikö tästä mennä jonnekin xhamsteriin tai hakata vaimoa ja penistä vuorotellen vai?

Vierailija
36/49 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollaan ja vittuilen. Osaan vetää oikeista naruista ja saan palstamammat aina raivoihinsa ja feministeille jauhot suuhun.

Vierailija
37/49 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, jonka ympäriltä tuolit viedään

Vierailija
38/49 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä tulee lueskeltua, koska täällä on kuulemma internetin pahimmat ja samalla hauskimmat sekopäät.

Niin, ne palstan miehet.

- sinkkuuttaan uliseva peräkammarinpoika

- laasas-wannabe joks puhuu ihmisistä kapitalistisin käsittein

- hommafoorumin hörhöt jotka huutaa ullatusta kun jumbossa on vahingossa palohälytys

- se yksi pääoman vastustaja joka ei kuitenkaan ole sosialisti

Näillä nyt on ihan omatkin palstat, mutta täältä löytyy näiden lisäksi niin paljon muutakin.

Vierailija
39/49 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa olen samaa mieltä, mutta toisaalta eihän tästä kukaan tiedä ja on minulla omituisempiakin harrastuksia.

Vierailija
40/49 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

45v mediatyöläinen täällä. Kirjoittelen netti, selain ja tietokone ongelmiin. Muut aiheet ei oikein kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän