Vierailija

Vain se yksi. Miksi ei?

Kommentit (19)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kuka tyhmä tyytyy yhteen mieheen? Mitä enemmän, sen parempi. Ei ihmistä ole tarkoitettu elämään yhden ja saman miehen kanssa koko elämäänsä. Hyi olkoon edes pelkkää ajatusta sellaisesta!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulle taas kelpaisi 90% oman ikäsistä naisista, mutta en saa niistä ketään

Miten sä pärjäisit 90 prossan kanssa, eiks se ois aika paljon

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En tiiä. Ihastuksen kohteet vaihtuvat kuitenkin useimmiten ajan kanssa.
Joillakin vaihtuu, toisilla ei. Minä ihastun harvoin, mutta kun ihastun tunne pysyy, vuosia. Oma ristinsä tämäkin.

Vierailija

Sama täällä.. Tai kyllä minä saan häntä. Pienen palan kerrallaan. Muistutuksen kera, ettei se ikinä voi johtaa mihinkään. En edes tiedä oikeastaan miksi. Siksi otan palan kerrallaan ja nautin siitä niin paljon kuin voin. Uneksin samalla jostain suuremmasta hänen kanssaan.

Mutta pidän silmät auki ja käyn treffeillä muiden kanssa. Mutta en vaan kiinnostu kenestäkään, joka kiinnostuu minusta. Olen nukkunut toisen vieressä ja nähnyt unta tästä toisesta... Ei vaan saa samanlaista innostusta.  

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiiä. Ihastuksen kohteet vaihtuvat kuitenkin useimmiten ajan kanssa.
Joillakin vaihtuu, toisilla ei. Minä ihastun harvoin, mutta kun ihastun tunne pysyy, vuosia. Oma ristinsä tämäkin.
Minä ihastun joskus tulisesti mutta kohteet vaihtuu aika ajoin. Ja kun uusi tulee niin edeltävä häviää. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mulla vain tämä yksi. Ja kauan. Lapsesta asti lähes. Muita tulee ja menee, mutta ei. ei. Vain tämä yksi.

No johan. Ehkä sun pitäis käsitellä asiaa jotenkin? Tehdä sille jotain. Tunnustaa kohtelle tunteesi tai ihan mitä tahansa. Onko tuo nyt elämää? Vai tietääkö tunteittesi kohde tunteistasi? Onhan se tavallaan noloa, mutta onko se niin ihana, jos tunteesi olisivat hänestäkin noloja, vaikkei voisi vastata niihin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla vain tämä yksi. Ja kauan. Lapsesta asti lähes. Muita tulee ja menee, mutta ei. ei. Vain tämä yksi.

No johan. Ehkä sun pitäis käsitellä asiaa jotenkin? Tehdä sille jotain. Tunnustaa kohtelle tunteesi tai ihan mitä tahansa. Onko tuo nyt elämää? Vai tietääkö tunteittesi kohde tunteistasi? Onhan se tavallaan noloa, mutta onko se niin ihana, jos tunteesi olisivat hänestäkin noloja, vaikkei voisi vastata niihin?

Ei hän tiedä. En tiedä aavistaako. En tiedä kuinka lähestyisin tässä asiassa. Varmaan nolaisin itseni.Vaikea tietää miten sen ottaisin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei hän tiedä. En tiedä aavistaako. En tiedä kuinka lähestyisin tässä asiassa. Varmaan nolaisin itseni.Vaikea tietää miten sen ottaisin.

Antaako sinun unelmiesi mies sinun tuntea noloutta? Ei mun unelmieni mies ainakaan antaisi. Vaikka ei voisikaan vastata mun tunteisiini. Kannattaa katsoa hiukan tarkemmin, onko mies nyt arvoisesi, vai pitääkö pilkkanaan tai antaako sinun pitää itseäsi pilkkanasi. Jos kyllä, unohtaisin hänet, oli miten mainio muuten tahansa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Antaako sinun unelmiesi mies sinun tuntea noloutta? Ei mun unelmieni mies ainakaan antaisi. Vaikka ei voisikaan vastata mun tunteisiini. Kannattaa katsoa hiukan tarkemmin, onko mies nyt arvoisesi, vai pitääkö pilkkanaan tai antaako sinun pitää itseäsi pilkkanasi. Jos kyllä, unohtaisin hänet, oli miten mainio muuten tahansa.

Ei hän kyllä pilkkanaan minua ole pitänyt. Eikä hän minua nolaisi, vaan itse itseni. Jo kerran nolostelin mutta hän ei ollut minään. Kukaan koskaan ei voi viedä hänen paikkaansa. Mutta miksi kohtalo ei saata meitä yhteen, sitä mietin usein.

Vierailija

No miksi sun pitäisi saada se? Onko sulla megalomania? Sillä miehelläkin on ihan oma elämä ja ehkä maailmassa on naisia, jotka ovat sille paljon parempia ja sopivampia.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat