Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olisiko ennustajaa paikalla :(((

Vierailija
05.03.2006 |

miten tilanteeni ratkeaa? onko toinen mies elämässäni vielä kesällä? pysyyko perheeni koossa? miten mun terveyteni?

onneton kaipaa jotain tietoa :(((

Kommentit (114)

Vierailija
101/114 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Mitä näet minulle ja avopuolisolleni? Olen 29-vuotias.

Minä vaalea, mies tumma, molemmilla siniset silmät.

Ja kiitän tuosta aiemmasta vastauksesta!

Vierailija
102/114 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle nousee menneeseen kaksikin miestä. toinen tummahiuksinen ja toinen sitten sellainen ristiverinen. ja teiden erkaneminen näitten kanssa. tuo muuten tuo sama mies nousi edelliseenkin pöytään jonka sulle tein ja sitten lapset ilm. hänen kanssaan (tuo ristiverinen).. se pöytä oli vaan pakko purkaa kun keskeytyi koko homma silloin..

mutta lähitulevaan ja nykyhetkeen nousee sellaista, että menneet ihmissuhteet on saaneet sut vähän varovaisemmaksi tässä hetkessä. pelkäät vähän näyttää todellisia tunteita ja toisaalta taas, et oikein luota noihin miehenpuolikkaisiin niin sinisilmäisesti kuin mitä aiemmin.. vähän tutkailet että oisko niillä jokin ketunhäntä kainalossaan jos sinua lähestyvät. sitten näyttää siltä, että olet kovin energinen ja nyt olisi hyvä aika luoda tulevaisuudensuunnitelmia. mitä enemmän teet näitten unelmmiesi eteen työtä, sen suuremman palkinnon olet niistä saava. elämäsi näyttäytyy ihan uudesta näkökulmasta ja todella, onnetar on puolellasi ja unelmillasi on hyvät mahdollisuudet tulla todeksi.nouseepa tähän myös tumma, ruskeahiuksinen mieskin. sellainen energinen, positiivisesti ajatteleva mutta hieman hallitseva luonteeltaan. täydellisyyden tavoittelijaakin hänestä löytyy..

kauemmas tulevaan sinulle näyttää siltä, että taloudellisessa tilanteessasi alkaa ihan uusi ajanjakso. raha-asiat tasapainoittuvat ja vakavaraisuus astuu mukaan kuvioihin. ei siis huolta siitä puolesta. näytetäänpä myös semmoista, että opintosi tulevat olemaan kovasti menestyksekkäät, hyviä arvosanoja siis luvassa ;) ilmeisesti paperisi ovat aikamoisen hyvät. rakkausasioihin nousee kaunis kortti. se kertoo siitä että unelmasi rakkaudesta ja onnellisesta parisuhteesta käyvät toteen, rakkaus kukoistaa :)

Vierailija:

Olen 30 vuotias tummahiuksinen nainen. Minulla on 2 lasta joiden kanssa elän yksin. olen huolissani siitä jatkanko kenties syksyllä opintojani vai saanko töitä. Miten selviän taloudellisesti? Opiskelen taidealalla, saanko oman alani töitä?

Näetkö ketään miestä elämässäni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/114 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulle nousi kortit, joitten mukaan olet joutunut ihmissuhteessasi olemaan hieman kuin altavastaajana. sillätavalla että olet tahtonut kovasti rakkautta ja hellyyttä ja läheisyyttä, mutta joutunut uhrautumaan jotenkin saavuttaaksesi tämän. sellainen pieni marttyyrinkruunu saattaa olla tästä ansaittu, ja pettymykset ja kyyneleet ovat sitä vähän lisää kiilloittaneet.

muutoin tähän pöytään nousee aika vahvasti raha-asiat, rakkausjutuista ei sen enempää irtoa.

kyselit miehesi naisystävistä. hänelle nousee taustalle kaksikin ihmistä, sekä mies että nainen, mutta nämä eivät ole tässä mitenkään rakkausmielessä esillä, vaan liittyvät taloudelliseen puoleen. sillä tavalla, että he ovat olleet osaltaan vaikuttamassa siihen että raha-asiat tulevat tai ovat jo parantuneet huomattavasti. kyseessä saattaa olla ehkä jokin lahja tai perintö, tai sitten jokin voitokas työasia, joka suuremman summan rahaa tuo tullessaan.

teidän suhdettanne kuvaamaan nousee kortit, joissa edelleen painottuu nämä taloudelliset asiat. hmm.. sillä tavalla, että alkuun tuntuu tulevan jotain pettymyksiä, tulee yllättäviä taloudellisia menetyksiä. semmoisia yhtäkkisiä rahareikiä ilmaantuu suuntaan jos toiseenkin ja tuntuu että kaikki varat hupenee jonnekkin. kannattaa iinä vaiheessa heiman laittaa jarrua, koska tämä tilanne tulee muuttumaan, mutta kovan uurastuksen ansiosta sitten. ja jotenkin tämä sama tumma mies, joka miehesi taustalla näkyi, liittyy myös näihin asioihin.

kauempana tulevassa näkyy se, että kovasti on tehty töitä ja nyt siitä sitten alkaa saada satoa..ts raha-asiat parantuvat oikein hienosti ja rahahuolet hellittävät. vähän varoitellaan semmoisesta että jokin asiapaperi, työhön liittyy, mutkistaa asioita ja tulee hienoisia takaiskujakin ja pettymyksiä. pitää muistaa lukea kaikki pikkutekstitkin huolella, vähän jotain kieroilua näkyy selkänne takana, liittyen juuri tähän paperiasiaan.

aika työ ja rahapainoitteinen olil sun pöytä. yritin uudelleen, jotta oisin saanut vastauksia sun kysymyksiin, mutta ihan yhtä rahapainoitteinen oli sekin minkä sain. joten ehkä tää nyt sitten on se, joka on tärkeintä sun tietää tällä hetkellä.

Vierailija:

olen vaalea(nruskea) sinisilmäinen jousimies, mieheni vaalea(nruskea) harmaasilmäinen neitsyt. kiinnostaa oma tulevaisuus, lapset ja miehen naisystävät, lähinnä ex...

t. tipu

Vierailija
104/114 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun menneeseesi näytetään miestäsi ja sitä kuinka syvä rakkaus välissänne vallitsee. häneltä olet saanut tukea ja turvaa, ja rakkautenne on kaunista :)

miehesi taustalla näkyy jokin äkillinen tapahtuma, joka on heittänyt kaikki asiat päälaelleen ja tuonut mukanaan pettymyksiä.. kuitenkin, ajan kanssa katsottuna tuo asia, joka tapahtumahetkellä on vaikuttanut pahalta, onkin loppujen lopuksi ollut ihan hyvä juttu.

enpä tiedä, oletteko jo naimisissa, mutta tämä pöytä hyvin vahvasti näyttää että ne ovat ainakin tulossa jos eivät jo tulleet. teillä on vahva rakkaussuhde, side välillänne eikä sitä ihan helpolla saa poikki ;)

sinänsä aika suppea pöytä, koska koko pöytä kuvaa vain ja ainoastaan teidän suhdettanne ja rakkautta siinä välissä. ei ensimmäistäkään rahaan liittyvää korttia tai muuta. vain tätä rakkausasiaa pyöritellään ;) tulevassa pikkuriitoja välillänne, varokaa ettei kumpikaan tunne uhrautuvansa toisen vuoksi, vaan pidätte asiat tasapainossa. kyllä teidän rakkautenne kestää.

Vierailija
105/114 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ristiverinen kolmekymppinen vaaka ja mieheni on tumma 32-vuotias skorpioni. Meillä on kaksi lasta. Mitä näet meidän suhteesta ja tulevaisuudesta?

Vierailija
106/114 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

palautteita luen kyllä mielelläni ;) ja toivoisin että nro 150 palais kommentoimaan jotenkin asiaansa...

Vierailija
107/114 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähitulevaisuudessani pitäisi ratketa iso ammattiin liittyvä asia, joka vaikuttaa koko perheeseeni. Näetö mitään, mistä saisin vihjettä mihin suuntaan olen menossa? Olen 35-vuotias keskiruskeilla hiuksilla ja vihreillä silmillä " varusteltu" nainen. Kiitos paljon etukäteen!

Vierailija
108/114 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mieletöntä että joku viitsii ja vaivautuu täällä katsomaan korteista tuntemattomille :) Kiitos sinulle! Oikea päivän piristys!

Jos innostusta vielä riittää niin minuakin kiinnostaisi tulevaisuus perheen perustamisen (=lasten) ja naimisiinmenon kannalta. lisäksi kiinnostaa taloudellinen- ja työtilanne sekä terveys.

Itse olen vaalea vihreäsilmäinen vaakanainen jolla ikää 27 vuotta, mies on hiukka tummempi (liekö sitten ristiverinen?) sinisilmäinen skorppari ja ikää 23-v.

Kiitos kaunis ja mukavaa viikonloppua kaikille!

Nea

Vierailija
109/114 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähitulevaisuudessa pitäisi ratketa iso ammatillisiin asioihin liittyvä asia, joka vaikuttaa koko perheeseeni. Näetkö mihin suuntaan tilanne menee, tai mihin suuntaan minun pitäisi mennä? Olen 35-vuotias, ruskeaverikkö vihrein silmin. Kiitos etukäteen!

Vierailija
110/114 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pata-akka, tumma, dominoiva ihminen ja hivenen traaginen persoona. Haluaisin tietää yleisesti mitä minulle nostat, tulevaisuutta, menneisyyttä, mitä nyt näetkin.

Vierailija
111/114 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri kiitos! Roikuin täällä palstalla monta päivää odottamassa vastaustasi, kiitos kun vaivauduit.

Palaute:

Murhetta on ollut vuosien varrella, suurta ja pientä. Vaikea yksilöidä mihin korttisi viittavat.

Miehen suhteen olit osin oikeassa; tunneperäisesti kypsymätön. Mutta käytännöllinen hän on kyllä.

Välillämme olevat kortit sitten osuivat oikeaan... liiankin oikeaan, rstiriitoja todellakin on. Ja täytynee tarkistaa, että autojen vakuutukset ovat kunnossa...

Tulevaa on tietenkin vaikea arvioida, mutta ainakin tuo lauseesi: " aina ei kannata jääräpäisesti pitää omia puoliaan" kolahti minuun... Kiitos myös kannustuksen sanoista, koitan pitää ne mielessä.

Joku tässä ketjussa arvosteli lukukykyäsi. Jätä hänen kommenttinsa huomioimatta, lienee kateellinen. Ketään ei vahingoita analyysisi, kukaan tuskin tekee elämäänsä radikaaleja muutoksia niiden pohjalta. Ja ainakin omalta kohdaltani voin todeta, että näkemisen kykyä sinulta löytyy.

T: 84

Vierailija
112/114 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihankuin jostain välistä olisi viesti poistettu, niin on mennyt numerot sekaisin ketjussa..

Vierailija:

Oli vain epähuomiossa mennyt numero väärin?

Sanna

Vierailija:

Vierailija:

Olen ristiverinen sini(vihertävä)silmäinen kolmekymppinen vaaka ja mieheni on tumma sinisilmäinen 32-vuotias skorpioni. Meillä on kaksi lasta. Mitä näet meidän suhteesta ja tulevaisuudesta?

Vierailija
113/114 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkö on ennustajaa paikalla ? tarvisin kipeästi apua :/

Vierailija
114/114 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vautsi, työrintamalla on tosiaan ollut muutoksia viime aikoina ja niitä valintoja pähkäilen edelleen. minulle tarjoutui yllättäen työpaikan vaihto kuun alussa ja kaikki tapahtui todella nopeasti enkä oikeen pysynyt menossa mukana. antauduin kuitenkin virran vietäväksi kun kerran kaikki kävi niin helposti.. :) jännää katsoa mitä työrintama vielä tarjoaa, vakipaikka toiveissa kyllä. ja palkkakin tosiaan parani..

asuntoasiasta sen verran että oma koti on ollut hakusessa nyt hetken aikaa joten ehkäpä päästään muuttamaan lähitulevaisuudessa!!!

Lapsista ja perheestä ei kortit kuitenkaan kertoneet mitään, meillä on kyllä lapsi toiveissa...hiukka pisti huolestuttamaan että eikö se näkynyt korteissa mitenkään ja mitä se tarkoittaa, näkeekö sieltä kaikkea vai onko niin ettei lasta meille hetkeen suoda.

Kiitos vielä vaivannäöstäsi, sinulle on suotu hieno lahja ja minusta on upeaa että käytät sitä näin muiden hyödyksi :D Kaikkea hyvää!

Nea

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan