olisiko ennustajaa paikalla :(((
miten tilanteeni ratkeaa? onko toinen mies elämässäni vielä kesällä? pysyyko perheeni koossa? miten mun terveyteni?
onneton kaipaa jotain tietoa :(((
Kommentit (114)
5 ekaa riiviä niin totta. ja tiedän keitä ovat nuo mies ja nainen.
harmi ettei rakkaudesta näkynyt enempää, aika lapsista.
et varmaankaan ehdi katsoa enää kun on paljon halukkaita.
t. tipu
Vierailija:
Olen ristiverinen sini(vihertävä)silmäinen kolmekymppinen vaaka ja mieheni on tumma sinisilmäinen 32-vuotias skorpioni. Meillä on kaksi lasta. Mitä näet meidän suhteesta ja tulevaisuudesta?
Oli vain epähuomiossa mennyt numero väärin?
Sanna
Vierailija:
Vierailija:
Olen ristiverinen sini(vihertävä)silmäinen kolmekymppinen vaaka ja mieheni on tumma sinisilmäinen 32-vuotias skorpioni. Meillä on kaksi lasta. Mitä näet meidän suhteesta ja tulevaisuudesta?
Henkisesti ja myös fyysisesti. Fyysinen puoli loppui kun tein tosiaan pisteen ilmoittamalla viimein asiasta viranomaisille, josta toki seurasi kovasti riitoja ja välien katkeamista.
Eli kyllä tässä täytyy tosissaan ihmetellä että joku voi noinkin tarkasti nähdä tuntemattoman elämään!
17 kiittää
sinut näytetään hyvin tarmokkaana ja energisenä. Sinusta löytyy intoa ja nyt onkin hyvä aika aloittaa elämässä uusia suuntaviivoja, sillä kaikella on mahdollisuus onnistua. Pieniä takaiskujakin näkyy, mutta ne ovat ohimeneviä eivätkä mitään maatakaatavia. Pettymysten tullessa kohdalle, sinua kehoitetaan malttamaan mielesi ja odottamaan vielä hetken, sillä muutos parempaan on juuri tulossa. Rakkauden puolellanäyttäisi siltä kuin tunteesi olisivat uudelleen puhkeamassa kukkaan ja rakkautenne miehesi kanssa sädehtii elinvoimaisena.
Miehesi taustalle nousee työelämä (hassua, aika monelle miehelle nousee se päällimmäisenä.... offtopic ;)) kuitenkin, kuin olisi ihan uusi työpaikka tai sitten työtehtävä, jonka myötä myös taloudellinen puoli kohenee huomattavasti. tähän vaikuttaa myös vanhempi vaaleahko mies, joka on asiaan jollakin tavalla tekemisissä.
teidän välillenne sitten nousee joku vaalea/ristiverinen vanhempi nainen. sukulainen/tuttava. hän liittyy voimakkaasti myös raha-asioihin. toisaalta, teillä työelämän kautta tulee taloudellista turvaa, mutta sitten taas tämä nainen vaikuttaa siten, että myös rahanmenoa on odotettavissa jotenkin.
kauempana tulevassanne kortit kertovat sen, että teillä on päämäärä hyvinkin selkeänä mielessänne (työ, koti) mutta jostain syystä todellinen lujuus ja tahdonvoima näiden toteuttamiseksi puuttuu. teillä on mahdollisuudet onnistua, mutta kovalla työllä, ilmaiseksi ei menestystä saavuteta.
Tunnen itseni energiseksi ja kuvailusi pitää hyvin paikkaansa tuolta osin. Rakkauselämämme on pitkän vaikean jakson jälkeen paranemaan päin ja tuntuu, että kortit ovat siinäkin osuneet oikeaan.
Ja tuo miehen työ. Uusi työtehtävä on alkamassa ja palkankorotus on tulossa kolmessa vaiheessa, joten sekin ihan nappiin. Täytyy vain mieheltä tarkistaa, onko taustalla tuo mainitsemasi vanhempi, vaaleahko mies ;)
Tämä vanhempi nainen ja rahanmeno mietityttää eli siihen en keksi selitystä, jollei se sitten ole mieheni äiti. Raha-asioihin hän voisi hyvinkin liityä, kun on töissäkin pankissa.
Loppuosan selitys on mielestäni nämä meidän avoiliittomme vaikeudet. Eli energiaa on mennyt ja menee paljon kaiken rikotun paikkaamiseen ja siitä syystä tuo lujuus ja tahdonvoima toteuttaa tuo päämäärä (työ, koti) puuttuu. Kovaa työtä vaatii paikata sirpaleina oleva avioliitto ja samalla pitää tuo päämäärä (joka on ihan oikea) mielessä.
Kiitos ajastasi :)
Utelee blondi ja kahden lapsen äiti Hesasta.
Keskivaalea nainen siniharmaat silmät ja mies tummanruskealla tukalla sama silmien väri. Mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Avioliitossamme tällä hetkellä kriisi! Kiitos etukäteen.
miten käy mun leikkauksen kanssa?
Eli olen vihreäsimäinen ja hiukset ovat tumman ruskeat. Mies, vaaleanruskeat hiukset ja ruskeat silmät. Mitä näet meidän tulevaisuuteemme? Ja vielä, aion hakea eilen löytämääni työpaikkaan. Näetkö mitään siitä? Olisin erittäin kiitollinen vastauksesta :)
mitenköhän mun terveyteni kanssa käy?
kiitos vielä!
ja tuntuu ennustus pelottavan todelle. tiedän että vaikeata mulla tulee vielä olemaan!
45-vuotias ja elämä täysin sotkussa. asunto-asia ratkeaako? entä kaikki muu? ja hiukset vaaleat. kiitos jos jaksat katsoa
voi tietty olla, että tänään ei onnistu ollenkaan, joskus näitäkin päiviä.. mutta siis yritän ;)
no oho..sinulle nousi koko pöytä kuvaamaan häitä. rakkauden kaipuu, sydämen salaiset toiveet nousee esiin, ja siiten ehdottomasti häät ja näkyy jopa perheenlisäystäkin. ja nämä ihan useamman kortin voimalla..
hmm..teen vielä kerran, josko irtoais jotain muutakin kuin häähumua ;)
noniin.. nyt sain sun tulevaan vähän muutakin nousemaan kuin tuon yhden päivän ;)vaikkakin, kyllä se edelleen täällä pöydässä näkyy, ei siitä nyt pääse yli eikä ympäri. mutta lomamatka on tulossa mysö, siihen liittyen hieman jotain viivytyksiä ja suunnitelmien pientä epäonnistumista, mutta lopulta tuo maktakin sitten tulee tehtyä. ei tosin ihan sillätavalla kuin ajattelit. uusi työpaikka näkyy tässä myös todella vahvasti. niin, noita pieniä pettymyksiä tarjotaan sitten tähänkin väliin, mutta sinua muistutetaan olemaan ihan rauhassa ja luottamaan tulevaan, kaikki kääntyy kuitenkin hyväksi, nämä harmit ja murheet eivät ole mitään elämää suurempia, niistä selviät kyllä.
no jokos nyt kuulosti paremmalta? ;) vai laitanko kortit odottamaan päivää parempaa?
Vierailija:
sinun taustallasi näkyy vaaleahko/ristiverinen mies, saattaa olla tämä nykyisesi. miehellesi kortit, jotka kertovat sydämen kaipuusta luoksesi, mutta kuin olisi joutunut jostain luopumaan päästäkseen elämääsi ja rakastamaan sinua kuten rakastaa nyt? oletteko alkaneet tapailemaan toisianne tai rakastuneet silloin, kun sinä itse olet vielä ollut suhteessa jonkun toisen kanssa?koska edelleen kortit kertovat että tilanteessa on ollut joku kolmaskin ja miehesi on kokenut jotenkin jäävänsä varjoon, hän on joutunut taistelmaan saadakseen sinut elämäänsä. vaikeita ratkaisuja on tehty jotta on päästy tähän nykytilanteeseen. hmm..tai sitten,vaikka tässä ei naista näykkään, niin onko asia mennyt toisinpäin? miehesi on ollut suhteessa silloin kun on sinuun rakastunut? jokin tämmöinen tänne taustoillenne nousee aika vahvasti.mutta, sitten tulevaan ja nykyhetkeen. teille nousee suuret rakkauskortit kuvaamaan suhteenne tilaa. nousee kortti, joka kertoo tasapainoissesta ja suuresta rakkaudesta, avioliittokin välillenne nousee. samoin kortti joka osoittaa teidän rakkaustarinanne olevan " ikuisesti kestävää" , olette toisillenne ne oikeat. aikamoisen kaunista onnea välillänne on, olet kyllä onnekas nainen ;) kauemmas tulevaan nousee edelleen tätä rakkautta ja sen kestävyyttä kuvaavat kortit. näkyy kuitenkin pieniä tai suuriakin riitoja, mutta neuvoksenne annetaan että asiat tulee kohdata rehdisti ja suoraan, ja puhua ne halki, jolloin ne pienenevät ja katoavat väliltänne. sen jälkeen taas onnenne jatkuu kuten ennenkin ;)
Vierailija:
Vierailija:
Mitä näet minulle ja avopuolisolleni? Olen 29-vuotias.
Minä vaalea, mies tumma, molemmilla siniset silmät.
Hmm... Tälläinen ristiverinen mies todellakin oli taustalla useita vuosia, nuoruuden ihastus, josta miehenikin tiesi.
Mitä meihin tulee, yllätyin todella! Tällä hetkellä kun masentaa ja väsyttää, niin sitä on vähän tyytymätön parisuhteeseenkin, mutta tietysti lohduttaa että parempia aikoja on luvassa...
Olisiko jotain muuta korteista luettavissa? Esim. lapset ja työasiat?
Sydämelliset kiitokset!
Sinulle kortit, jotka kertovat siitä että tulevaisuudensuunnitelmia on vakaasti tehty, mutta ihan kauhean suurella energialla niitä ei ole lähdetty toetuttamaan. lisää päättäväisyyttä tarvittaisiin vielä, jotta nuo unelmat saisit toteutettuakin. työelämässä tulossa tai sitten tullut jo, ylennys tai muu sellainen muutos joka on myös raha-asiasi saaneet parempaan valoon. sinulle luvataan toiveiden toteutumista, käytännöllisen elämän puolella (eli koti, työ), kunhan vain rohkeasti ja määrätietoisesti kuljet tietäsi eteenpäin. sitten pöydässäsi näkyy vaaleahko, ristiverinen mies henkilö, hänen kanssaan kortti joka kertoo myös onnettaren vaikutusta raha-asioihin. tässä nyt kuitenkin saattaa tulla jonkinlainen pieni viivästys matkaan ,ennenkuin tuo yllättäen tuleva raha-summa on käytössä, mutta ei lopullinen viivästymä kuitenkaan. kauempana tulevassa nousee esiin se, että taloasioissa näyttäisi jotain vaikeita valintoja olevan tulossa. onko sitten valinnan vaikeutta kahden tai usemamman välillä vai mitä, mutta jotenkin liittyy siihen että ratkaisuja tulisi tehdä ja ne ovat aika hankalia kun yksikään vaihtoehto ei ole ylitse muiden. rakkausasiat näyttävät olevan hyvällä mallilla tulevassasi, rakkaus kukoistaa ja koet onnenhetkiä rakkaasi kanssa. perhe-elämäsi kukoistaa ja kaikki tuntuu todella ruusuiselta ;)
Olen 30 vuotias tummahiuksinen nainen. Minulla on 2 lasta joiden kanssa elän yksin. olen huolissani siitä jatkanko kenties syksyllä opintojani vai saanko töitä. Miten selviän taloudellisesti? Opiskelen taidealalla, saanko oman alani töitä?
Näetkö ketään miestä elämässäni?
Hiukset maantien harmaa, nyt värjättyinä tumma luumu. Tulemmeko mieheni kanssa onnelliseksi vai eroammeko? Mieheni vaalea. Meillä yksi lapsi. Entä tämä minusta vuotta nuorempi mies? Menneisyyttä vai tulevaisuutta....? Miten kauan minulla jatkuu työt? Kiitos sinulle ja annan palautetta.
tänään tuntuu tökkivän aika pahasti minun ja korttien välinen yhteistyö, joten laitan ne suosiolla sivuun loppuillaksi. huomenissa yritän ehtiä tänne vastaamaan taas muutamalle kysyjälle.
ja kiitos kovasti palautteista :) olen vielä aika aloittelija näitten korttien kanssa, joten kaikenlainen palaute on tervetullutta.
Olen 30 v. mies, hiukset ruskeat, silmät siniset.