Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset ominaisuudet miehessä karkoittavat naisen?

Vierailija
19.09.2016 |

?

Kommentit (130)

Vierailija
61/130 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kopio siitä alkuperäisestä ketjusta, jossa samaa kysyttiin naisista. Se hävisi sen siliän tien :D Palstan mammat ottivat sen arvosteluna itseään kohtaan vaikka kyseisessä ketjussa puhuttiin epähaluttavista ominaisuuksista naisilla yleisesti ottaen. Kummallista porukkaa täällä kyllä on, ei voi muuta sanoa.

Huvittavaahan, että naisia ei saisi kritisoida rahanahneudesta kun näissä topikeissa kuitenkin tulee aina ilmi kuinka ahneita ja pinnallisia ovat.

Tai sitten ei vaan ollut tarpeeksi miehiä / lesboja pitämään ketjua ylhäällä...

Vierailija
62/130 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kopio siitä alkuperäisestä ketjusta, jossa samaa kysyttiin naisista. Se hävisi sen siliän tien :D Palstan mammat ottivat sen arvosteluna itseään kohtaan vaikka kyseisessä ketjussa puhuttiin epähaluttavista ominaisuuksista naisilla yleisesti ottaen. Kummallista porukkaa täällä kyllä on, ei voi muuta sanoa.

Huvittavaahan, että naisia ei saisi kritisoida rahanahneudesta kun näissä topikeissa kuitenkin tulee aina ilmi kuinka ahneita ja pinnallisia ovat.

Tai sitten ei vaan ollut tarpeeksi miehiä / lesboja pitämään ketjua ylhäällä...

Onhan noi ketjut yleensä täynnä valittavia akkoja pitämässä niitä ylhäällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/130 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilkeys on pahinta. Sitä en siedä kenessäkään.

Minuun vetoaa aina ja uudestaan äly. Mies joka tajuaa nyansseja ja osaa lukea tilannetta ja minua vie jalat alta. Kaikkein kiinnostavin on ihastunut mies, joka osaa käsitellä minua ihastuksestaan huolimatta, kipsissä ollessaankin. Siinä on jotakin niin vetoavaa, että sulan.

Et ilmeisesti tarkoita tällä älyllä matemaattista älykkyyttä. Enemmänkin tunneälyä ja sosiaalista älykkyyttä hakenet tällä. Matemaattisesti ja loogisesti älykäs ihminen kun on kaiken noitten ominaisuuksien vastakohta....

Höpöhöpö. Eri älykkyyden muodot korreloivat keskenään, eivätkä suinkaan ole toistensa vastakohtia.

Vierailija
64/130 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuun vetoaa aina ja uudestaan äly. Mies joka tajuaa nyansseja ja osaa lukea tilannetta ja minua vie jalat alta. Kaikkein kiinnostavin on ihastunut mies, joka osaa käsitellä minua ihastuksestaan huolimatta, kipsissä ollessaankin. Siinä on jotakin niin vetoavaa, että sulan.

Et ilmeisesti tarkoita tällä älyllä matemaattista älykkyyttä. Enemmänkin tunneälyä ja sosiaalista älykkyyttä hakenet tällä. Matemaattisesti ja loogisesti älykäs ihminen kun on kaiken noitten ominaisuuksien vastakohta....

Höpöhöpö. Eri älykkyyden muodot korreloivat keskenään, eivätkä suinkaan ole toistensa vastakohtia.

Ei nyt noinkaan mene. Vai väitätkö, että Hitlerin tai Stalinin ÄO oli 50?

Vierailija
65/130 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä

Vierailija
66/130 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhä

Sama. Raha se on mikä puhuu. Etenkin jos naista yrittää houkutella.

Vierailija
67/130 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse lapseton, mutta ei olisi ongelma, jos miehellä olisi lapsia. Se taas on totaalinen turn off, jos miestä ei omat lapset kiinnosta, eikä osallistu heidän elämäänsä. Tapailin vähän aikaa yhtä miestä ja kuukauden jäkeen selvisi, että hänellä on kaksi lasta kahden eri naisen kanssa, mutta ei kuulemma ollut hänen asiansa kiinnostua lastensa elämästä, koska suhde lasten äitiin oli kerta katkennut. Hyi mikä tyyppi.

Vierailija
68/130 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta täällä oli ainakin vielä eilen pitkä ketju missä kyseltiin minkälaiset naiset on säälittävimpiä ja kaikki samantyyliset miehistä poistettiin heti koska sinne tuli tyyppejä huutamaan miesvihasta ja ilmiantamisesta :D

Vierailija
69/130 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nihilismi.

Tämä.

Vierailija
70/130 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun minä väitän, että älykkyyden eri muodot korreloivat keskenään - tuossahan se ylempänä lukee...

Miten se liittyy Hitlerin tai Stalinin oletettuun älykkyysosamäärään, avaisitko ajatustasi vähän?

Vierailija
71/130 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Haiseva hengitys

-pahalle haiseva muuten

-pieni muna

-lyhyys

-tosikko

Vierailija
72/130 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun minä väitän, että älykkyyden eri muodot korreloivat keskenään - tuossahan se ylempänä lukee...

Miten se liittyy Hitlerin tai Stalinin oletettuun älykkyysosamäärään, avaisitko ajatustasi vähän?

Miksi sitten etenkin matemaattisesti älykkäillä ihmisille on luontaista, että oikein mihinkään ei reagoida tunneperäisesti ja kaikkeen suhtaudutaan matemaattisesti?

Matemaattisesti lahjakkaillahan on usein vaikeuksia ihan perustaidoissa, jotkut kuutiojuuret osataan ulkoa, mutta esim. kahvinkeittäminen on liian vaikeaa ja ovat niin kaheleita kuskeja, ettei voi rattiinkaan päästää.

Vierailija
73/130 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian pieni lompakko, yhdistettynä siihen toiseen pieneen.

Toivoo N50, eikun M24?

Vierailija
74/130 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten etenkin matemaattisesti älykkäillä ihmisille on luontaista, että oikein mihinkään ei reagoida tunneperäisesti ja kaikkeen suhtaudutaan matemaattisesti?

Matemaattisesti lahjakkaillahan on usein vaikeuksia ihan perustaidoissa, jotkut kuutiojuuret osataan ulkoa, mutta esim. kahvinkeittäminen on liian vaikeaa ja ovat niin kaheleita kuskeja, ettei voi rattiinkaan päästää.

Tuo on pelkkää omaa tietämättömyyteen nojaavaa mutuiluasi joka on ristiriidassa tutkimustiedon kanssa. Eikä edes vastannut kysymykseeni ellet sitten halunnut sanoa, että Stalin oli umpisurkea kuski?

Et kyllä ole harhaluuloinesi yksin, tuollainen ajatusmalli on sangen yleinen ja nojaa usein harhaan "oikeudenmukaisesta" universumista - kaunis nainen  on tietysti tyhmä, matemaattisesti lahjakas sosiaalisesti lahjaton jne. 

Vierailija
75/130 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- elämänhallinnan puute, joka kattaa niin hoitamattomat päihdeongelmat ja mt-ongelmat, rikostaustan kuin elämäntapatyöttömyydenkin

- epäterveelliset elämäntavat kuten tupakointi ja se, ettei harrasta mitään liikuntaa

- ilkeys

- epärehellisyys

- tyhmyys

- negatiivisuus

- mustasukkaisuus

- epäsosiaalisuus

- passiivisuus, ei ole mistään kiinnostunut

- naisviha ja rasismi

- huumorintajuttomuus

Ulkonäöllä ei ole niin väliä. Ulkoisesti melkein minkälaiseen mieheen tahansa voi ihastua, jos miehessä ei ole em. kaltaisia ominaisuuksia.

Vierailija
76/130 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- vihaa lapsia

- vihaa koiria

- ei ajokorttia

- ilkeys

- paska huumorintaju/ei huumorintajua

Nämä karkottaisivat minut.

Vierailija
77/130 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöllä ei ole niin väliä.

Ei tietenkään ole. Tulihan tuosta heti selväksi, että ennen kaikkea raha ratkaisee.

Vierailija
78/130 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sademies oli fiktiivinen elokuva autistista, ei suinkaan dokumentti matemaattisesti lahjakkaista ihmisistä ylipäätään.

Vierailija
79/130 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisviha ja tyhmyys.

Miten tämä liittyy miehiin vain? Luuletko, että naiset pitävät tyhmistä ja miesvihaisista naisista?

Vierailija
80/130 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöllä ei ole niin väliä.

Ei tietenkään ole. Tulihan tuosta heti selväksi, että ennen kaikkea raha ratkaisee.

Heheh, taas tämä palstalle pesiytynyt sossupummi ruikuttaa. Mene töihin.