Millaiset ominaisuudet miehessä karkoittavat naisen?
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Ilkeys on pahinta. Sitä en siedä kenessäkään.
Minuun vetoaa aina ja uudestaan äly. Mies joka tajuaa nyansseja ja osaa lukea tilannetta ja minua vie jalat alta. Kaikkein kiinnostavin on ihastunut mies, joka osaa käsitellä minua ihastuksestaan huolimatta, kipsissä ollessaankin. Siinä on jotakin niin vetoavaa, että sulan.
Et ilmeisesti tarkoita tällä älyllä matemaattista älykkyyttä. Enemmänkin tunneälyä ja sosiaalista älykkyyttä hakenet tällä. Matemaattisesti ja loogisesti älykäs ihminen kun on kaiken noitten ominaisuuksien vastakohta....
- Se että muuttuu kännissä täysin toiseksi ihmiseksi
- Äidin helmoissa roikkuminen, ja pahimmillaan vielä oletetaan, että tyttöystävä passaa samalla tavalla kuin äiti!
- Ainoa harrastus sohvalla makaaminen
- Kateellisuus paremmin menestyneitä kohtaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Jos ei osaa suudella. Hyi hitto kun jotkut eivät tajua että en halua sitä kieltä niin paljoa. Koko leuka ihan kuolassa, hyi.
-Liian pieni muna. Tarviiko perusteluja? Jos ei tunnu miltään, ei voi mitään.Ehkä reenaat alapäähäsi kireyttä?
24 miestä nussineena kaksi heistä ei tuntunut miltään=heillä oli pieni muna. Muut 22 tuntuivat niin hyviltä että huusin nautinnosta. Mun pillussa siis vika? I don't think so minikulli 😘
24 miestä nussi sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole saanut yhdeltäkään mieheltä penniäkään koko elämäni aikana.
Höpöhöpö. Vaadit mieheltä nimenomaan sen takia työssäkäyntiä, että saat siten pienennettyä omia kulujasi ja rahaa jää enemmän kaikkeen ylimääräiseen. Haluat siis maksun, mutta et puhtaana käteen, vaan välillisesti.
Mutta mies käy myös töissä joten hänellä jää enemmän rahaa omiin juttuihinsa siinä missä minullakin. Kumpikin säästää vuokrassa ja muissa kuluissa tällaisella järjestelyllä.
- uskovaisuus
- ilkeys
- tyhmyys
- rumuus
- epämiellyttävä ääni
- epämiellyttävä haju
- erilaiset perusarvot kuin itselläni
- lapsi(a)
- jokin vakava parantumaton tauti tai vamma
Nuo nyt on ainakin sellaisia, joista en jousta. Viimeisenä mainittu toki eri asia sitten kun jo ollaan suhteessa ja rakastuttu, mutta tutustumisvaiheessa karkottaisi kyllä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuun vetoaa aina ja uudestaan äly. Mies joka tajuaa nyansseja ja osaa lukea tilannetta ja minua vie jalat alta. Kaikkein kiinnostavin on ihastunut mies, joka osaa käsitellä minua ihastuksestaan huolimatta, kipsissä ollessaankin. Siinä on jotakin niin vetoavaa, että sulan.
Et ilmeisesti tarkoita tällä älyllä matemaattista älykkyyttä. Enemmänkin tunneälyä ja sosiaalista älykkyyttä hakenet tällä. Matemaattisesti ja loogisesti älykäs ihminen kun on kaiken noitten ominaisuuksien vastakohta....
Olet oikeassa siinä, että tunneäly kuvaa terminä hakemaani parhaiten. Olen itse matemaattisesti älykäs ja arvostan loogisuutta, muttei matemaattinen äly ole ylivertaista. Älykkyys on paljon kokonaisvaltaisempaa kuin "pelkkä" loogisuus. Tunneäly ja matemaattinen äly eivät minusta sulje toisiaan pois. Tuntemistani matem.loogisista useimmat ovat myös sosiaalisesti älykkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole saanut yhdeltäkään mieheltä penniäkään koko elämäni aikana.
Höpöhöpö. Vaadit mieheltä nimenomaan sen takia työssäkäyntiä, että saat siten pienennettyä omia kulujasi ja rahaa jää enemmän kaikkeen ylimääräiseen. Haluat siis maksun, mutta et puhtaana käteen, vaan välillisesti.
Mutta mies käy myös töissä joten hänellä jää enemmän rahaa omiin juttuihinsa siinä missä minullakin. Kumpikin säästää vuokrassa ja muissa kuluissa tällaisella järjestelyllä.
Tällä ei ole mitään merkitystä, jos mies on tyytyväinen tukitasolla elämiseen, mutta ahne muija yrittää silti pakottaa miehen töihin kun muuten miehen kuukausitulot eivät ole tarpeeksi suuret.
Ei kukaan voi ketään pakottaa tekemään yhtään mitään. Voit elää tuillasi ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina se, ettei suostu menemään töihin edes naisen käskystä, koska tuossa tapauksessa nainen ei saa miehestä taloudellista hyötyä.
Kysymys on varmaan tarkoitettu naisille? Vastaukseksi on turhaa laittaa jotain miesten olettamuksia.
Olettamuksia? Se, että naiset ahneuksissaan vaativat mieheltä työssäkäyntiä tai vähintään työnhakua, ei kyllä ole mikään olettamus, vaan totuus. Muutenhan tuilla eläjäkin kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa siinä, että tunneäly kuvaa terminä hakemaani parhaiten. Olen itse matemaattisesti älykäs ja arvostan loogisuutta, muttei matemaattinen äly ole ylivertaista. Älykkyys on paljon kokonaisvaltaisempaa kuin "pelkkä" loogisuus. Tunneäly ja matemaattinen äly eivät minusta sulje toisiaan pois. Tuntemistani matem.loogisista useimmat ovat myös sosiaalisesti älykkäitä.
Ne tapaamani hullun nerot ihmiset ovat sosiaalisesti todella onnettomia. Vahva asberger/autistisuus leima. Monet älykkäinä ja sosiaalisina tuntemani ihmiset eivät ymmärrä puoliakaan niistä laskuista, mitä tämmöinen lievästä autismista/asbergerista kärsivä saattaa ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Kiltti luonne.
Tämä. Kaikenlainen reiluus ja epäitsekkyys on turnoff eikä sitä voi älyllä tai sivistyksellä kompensoida
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti luonne.
Tämä. Kaikenlainen reiluus ja epäitsekkyys on turnoff eikä sitä voi älyllä tai sivistyksellä kompensoida
Toki. Itsekkäästi pitää kähmiä kaikki raha ja edut itselleen. Tai siis tarkalleen ottaen niin, että kaikki raha ja edut pitää itsekkäästi kähmiä itselleen ja sitten luovuttaa naiselle.
Tämä on kopio siitä alkuperäisestä ketjusta, jossa samaa kysyttiin naisista. Se hävisi sen siliän tien :D Palstan mammat ottivat sen arvosteluna itseään kohtaan vaikka kyseisessä ketjussa puhuttiin epähaluttavista ominaisuuksista naisilla yleisesti ottaen. Kummallista porukkaa täällä kyllä on, ei voi muuta sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kopio siitä alkuperäisestä ketjusta, jossa samaa kysyttiin naisista. Se hävisi sen siliän tien :D Palstan mammat ottivat sen arvosteluna itseään kohtaan vaikka kyseisessä ketjussa puhuttiin epähaluttavista ominaisuuksista naisilla yleisesti ottaen. Kummallista porukkaa täällä kyllä on, ei voi muuta sanoa.
Huvittavaahan, että naisia ei saisi kritisoida rahanahneudesta kun näissä topikeissa kuitenkin tulee aina ilmi kuinka ahneita ja pinnallisia ovat.
Liian pieni lompakko, yhdistettynä siihen toiseen pieneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Jos ei osaa suudella. Hyi hitto kun jotkut eivät tajua että en halua sitä kieltä niin paljoa. Koko leuka ihan kuolassa, hyi.
-Liian pieni muna. Tarviiko perusteluja? Jos ei tunnu miltään, ei voi mitään.Ehkä reenaat alapäähäsi kireyttä?
Se auttaa vain silloin, jos penis yltää sen verran sisälle, että edes ulottuu em. lihaksiin. Nimim. kokemusta on ns. huulillapyörijästä, mikä oli peukaloani lyhyempi.
Ilkeys tai suoranainen pahuus, saamattomuus, siivottomuus ja hygienian puute, kaikenlainen tyhmyys ja joka lanttia laskeva pihiys.
Vierailija kirjoitti:
Liian pieni lompakko, yhdistettynä siihen toiseen pieneen.
Moi, mä oon korkeasti koulutettu akateeminen nainen vauva.fi-sivustolta. Mä kelpuutan vain hyvätuloisen miehen, koska ainoastaan hyvätuloisella miehellä voi olla mukava luonne, kiinnostava persoona, sana hallussa, hyvät käytöstavat, tarpeeksi älykkyyttä ja tarpeeksi iso muna. Jos mies ei käy töissä, sitten ei kelpaa, koska tällainen mies on varmasti tyhmä, persoonaton, luonteeltaan vittumainen, tuppisuu, empiatiakyvytön ja munakin on varmasti liian pieni.