Millaiset ominaisuudet miehessä karkoittavat naisen?
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
- elämänhallinnan puute, joka kattaa niin hoitamattomat päihdeongelmat ja mt-ongelmat, rikostaustan kuin elämäntapatyöttömyydenkin
- epäterveelliset elämäntavat kuten tupakointi ja se, ettei harrasta mitään liikuntaa
- ilkeys
- epärehellisyys
- tyhmyys
- negatiivisuus
- mustasukkaisuus
- epäsosiaalisuus
- passiivisuus, ei ole mistään kiinnostunut
- naisviha ja rasismi
- huumorintajuttomuusUlkonäöllä ei ole niin väliä. Ulkoisesti melkein minkälaiseen mieheen tahansa voi ihastua, jos miehessä ei ole em. kaltaisia ominaisuuksia.
Mun listani näyttäisi tältä myös. Tosin ulkonäölliset turn-offit vielä, eli rumat silmät ja kaksoisleuka.
tekoitku ja marttyyrinä oleminen
naimisiin menosta ku vasta tunnettu tunnin verran
tarpeetoon lääppiminen (morjens, toivon mukaan ei enää ikinä tavata)
Mut ainakin karkoittaa varsin tehokkaasti alatyylinen kielenkäyttö. En tarkoita, että miehen pitäisi puhua vain jotain sivistynyttä kirjakieltä, mutta jos nyt edes ensitreffeillä yrittäisi olla mainitsematta sanoja kuten kuseminen ja peräaukko. Nimim. ei tullut jatkoa niille treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilkeys on pahinta. Sitä en siedä kenessäkään.
Minuun vetoaa aina ja uudestaan äly. Mies joka tajuaa nyansseja ja osaa lukea tilannetta ja minua vie jalat alta. Kaikkein kiinnostavin on ihastunut mies, joka osaa käsitellä minua ihastuksestaan huolimatta, kipsissä ollessaankin. Siinä on jotakin niin vetoavaa, että sulan.
Et ilmeisesti tarkoita tällä älyllä matemaattista älykkyyttä. Enemmänkin tunneälyä ja sosiaalista älykkyyttä hakenet tällä. Matemaattisesti ja loogisesti älykäs ihminen kun on kaiken noitten ominaisuuksien vastakohta....
Höpöhöpö. Eri älykkyyden muodot korreloivat keskenään, eivätkä suinkaan ole toistensa vastakohtia.
Ei nyt noinkaan mene. Vai väitätkö, että Hitlerin tai Stalinin ÄO oli 50?
Ei kun minä väitän, että älykkyyden eri muodot korreloivat keskenään - tuossahan se ylempänä lukee...
Miten se liittyy Hitlerin tai Stalinin oletettuun älykkyysosamäärään, avaisitko ajatustasi vähän?
Miksi sitten etenkin matemaattisesti älykkäillä ihmisille on luontaista, että oikein mihinkään ei reagoida tunneperäisesti ja kaikkeen suhtaudutaan matemaattisesti?
Matemaattisesti lahjakkaillahan on usein vaikeuksia ihan perustaidoissa, jotkut kuutiojuuret osataan ulkoa, mutta esim. kahvinkeittäminen on liian vaikeaa ja ovat niin kaheleita kuskeja, ettei voi rattiinkaan päästää.
Sademies oli fiktiivinen elokuva autistista, ei suinkaan dokumentti matemaattisesti lahjakkaista ihmisistä ylipäätään.
Ihan totta, fakta ja fiktio erikseen. Toisenkseen, viileän looginen suhtautuminen asioihin ja kykeneväisyys ajattelemaan asioita rationaalisesti, ei sulje pois emotionaalista tai tunneälyä. Ihmisellä voi olla molemmat puolet yhtä vahvoja ja niitä voi tarvittaessa soveltaa tilanteen mukaan, mikä juuri onkin yksi älykkään ihmisen tunnusmerkeistä, heillä on sellaista luontaista tilannetajua. Toki tämä voi sitten häiriintyä esimerkiksi mielenterveydellisen sairauden tai neurologisen häiriön myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- elämänhallinnan puute, joka kattaa niin hoitamattomat päihdeongelmat ja mt-ongelmat, rikostaustan kuin elämäntapatyöttömyydenkin
- epäterveelliset elämäntavat kuten tupakointi ja se, ettei harrasta mitään liikuntaa
- ilkeys
- epärehellisyys
- tyhmyys
- negatiivisuus
- mustasukkaisuus
- epäsosiaalisuus
- passiivisuus, ei ole mistään kiinnostunut
- naisviha ja rasismi
- huumorintajuttomuusUlkonäöllä ei ole niin väliä. Ulkoisesti melkein minkälaiseen mieheen tahansa voi ihastua, jos miehessä ei ole em. kaltaisia ominaisuuksia.
Mun listani näyttäisi tältä myös. Tosin ulkonäölliset turn-offit vielä, eli rumat silmät ja kaksoisleuka.
Millaiset ovat rumat silmät? En muista sellaisia koskaan nähneeni.
Vierailija kirjoitti:
Mielistelyn puute ja toden puhuminen.
Unohdit rahanpuutteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilkeys on pahinta. Sitä en siedä kenessäkään.
Minuun vetoaa aina ja uudestaan äly. Mies joka tajuaa nyansseja ja osaa lukea tilannetta ja minua vie jalat alta. Kaikkein kiinnostavin on ihastunut mies, joka osaa käsitellä minua ihastuksestaan huolimatta, kipsissä ollessaankin. Siinä on jotakin niin vetoavaa, että sulan.
Et ilmeisesti tarkoita tällä älyllä matemaattista älykkyyttä. Enemmänkin tunneälyä ja sosiaalista älykkyyttä hakenet tällä. Matemaattisesti ja loogisesti älykäs ihminen kun on kaiken noitten ominaisuuksien vastakohta....
Höpöhöpö. Eri älykkyyden muodot korreloivat keskenään, eivätkä suinkaan ole toistensa vastakohtia.
Ei nyt noinkaan mene. Vai väitätkö, että Hitlerin tai Stalinin ÄO oli 50?
Ei kun minä väitän, että älykkyyden eri muodot korreloivat keskenään - tuossahan se ylempänä lukee...
Miten se liittyy Hitlerin tai Stalinin oletettuun älykkyysosamäärään, avaisitko ajatustasi vähän?
Miksi sitten etenkin matemaattisesti älykkäillä ihmisille on luontaista, että oikein mihinkään ei reagoida tunneperäisesti ja kaikkeen suhtaudutaan matemaattisesti?
Matemaattisesti lahjakkaillahan on usein vaikeuksia ihan perustaidoissa, jotkut kuutiojuuret osataan ulkoa, mutta esim. kahvinkeittäminen on liian vaikeaa ja ovat niin kaheleita kuskeja, ettei voi rattiinkaan päästää.
Tuo on pelkkää omaa tietämättömyyteen nojaavaa mutuiluasi joka on ristiriidassa tutkimustiedon kanssa. Eikä edes vastannut kysymykseeni ellet sitten halunnut sanoa, että Stalin oli umpisurkea kuski?
Et kyllä ole harhaluuloinesi yksin, tuollainen ajatusmalli on sangen yleinen ja nojaa usein harhaan "oikeudenmukaisesta" universumista - kaunis nainen on tietysti tyhmä, matemaattisesti lahjakas sosiaalisesti lahjaton jne.
Juurikin näin, hyvin sanottu. Matemaattisesti lahjakkaat ovat yleensä lahjakkaita myös muissakin asioissa, kaikilla älykkyyden osa-alueilla on ihan selvä korrelaatio keskenään, tutkimustenkin mukaan. Ja ihan totta myös tuokin ettei universumi jakele ihmisille tasaisesti hyviä ominaisuuksia, eli jos ihmisellä esimerkiksi uupuu jotakin ulkonäössä, on hänellä korkea ÄO. On ihmisiä jotka ovat siunattuja monissa asioissa ja niitä jotka eivät ole siunattuja juuri missään. Epäreilua mutta niin se vain menee.
Määräilynhalu. Jotkut miehet yrittävät ihan selkeästi ottaa ohjat jo ensitreffeillä. Siihen sammuu minun kiinnostukseni.
Vierailija kirjoitti:
Henkilökohtaisesti en voi kestää jos mies heittelee seksistisiä ''vitsejä'', kutsuu naisia emänniksi tai akoiksi, kävi ammattikoulun, tykkää vapaa-ajallaan tuunata autoja ja juoda kaljaa.
Mitä pahaa on emäntä-sanassa? On paljonkin miehiä, jotka kutsuvat naisystäväänsä emännäksi, ja ilmaus on tarkoitettu pelkästään myönteiseksi. Se tarkoittaa esimerkiksi sitä, että "tuo on juuri minun naiseni, joka on kovin tuttu ja kovin rakas".
Tuosta sanasta on vaikea löytää kielteistä sävyä, akka-sana on tietysti jo toinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkilökohtaisesti en voi kestää jos mies heittelee seksistisiä ''vitsejä'', kutsuu naisia emänniksi tai akoiksi, kävi ammattikoulun, tykkää vapaa-ajallaan tuunata autoja ja juoda kaljaa.
Mitä pahaa on emäntä-sanassa? On paljonkin miehiä, jotka kutsuvat naisystäväänsä emännäksi, ja ilmaus on tarkoitettu pelkästään myönteiseksi. Se tarkoittaa esimerkiksi sitä, että "tuo on juuri minun naiseni, joka on kovin tuttu ja kovin rakas".
Tuosta sanasta on vaikea löytää kielteistä sävyä, akka-sana on tietysti jo toinen juttu.
Se on käytössä tietyn tyyppisillä miehillä, kuten kirjoittaja tuossa luettelikin. Voivat olla ihan kunnon miehiä, mutta eivät ainakaan sellaisia joista itse kiinnostuisin. Ja tuon sanan käyttäminen auttaa tunnistamaan kalja ja autonrassaus-tyypit.
Vierailija kirjoitti:
Määräilynhalu. Jotkut miehet yrittävät ihan selkeästi ottaa ohjat jo ensitreffeillä. Siihen sammuu minun kiinnostukseni.
Ja sitten on nyhverö, jos ei ota niitä ohjia.
Naisia ei ole helppo miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on käytössä tietyn tyyppisillä miehillä, kuten kirjoittaja tuossa luettelikin. Voivat olla ihan kunnon miehiä, mutta eivät ainakaan sellaisia joista itse kiinnostuisin. Ja tuon sanan käyttäminen auttaa tunnistamaan kalja ja autonrassaus-tyypit.
Olen korkeakoulutettu, hyvässä duunissa, enkä harrasta autonrassaamista. Silti aion sanoa naisystävääni emännäksi jatkossakin. Jos nainen tästä pahastuu, niin hän ei ole oikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ny sentään. Olisiko prinsessa neidille sopiva kutsumanimi?
- lapsi/lapset
- tunteettomuus (tai siis ei osaa ilmaista tunteita eikä keskustella tunteista)
- empatian puute
- itsekkyys
- tossukkana oleminen (ei uskalla sanoa omia mielipiteitä vaan myötäilee)
- päämäärättömyys elämässä
Vierailija kirjoitti:
- lapsi/lapset
- empatian puute
- itsekkyys
- päämäärättömyys elämässä
Mikset vaan kirjoita suoraan työttömyys ja rahanpuute, kun sitä tällä kuitenkin tarkoitetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten on nyhverö, jos ei ota niitä ohjia.
Naisia ei ole helppo miellyttää.
Kuule, naisia on mahdoton miellyttää. Yhtä naista voit miellyttää kerralla, ehkä. Et milloinkaan naiskuntaa. Minä olen yksilö, pidit siitä tai et. Enkä millään tavalla velvollinen ottamaan huomioon muiden naisten mieltymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- lapsi/lapset
- empatian puute
- itsekkyys
- päämäärättömyys elämässäMikset vaan kirjoita suoraan työttömyys ja rahanpuute, kun sitä tällä kuitenkin tarkoitetaan?
Menisit sinäkin luuseri töihin.
Vähättely, ylimielisyys, machoilu, naisista pahanpuhuminen, juoruilu, ilkeys myös