Miksi kukaan mies ei kiinnostu minusta vakavammassa mielessä?
Maanantain ratoksi tuli mietittyä taas elämän suuria kysymyksiä. Olen 28v nainen ja ollut pian 3 vuotta sinkkuna. Ekat puoltoista vuotta meni ihan mukavasti mutta nyt viimeisen vuoden aikana oon aatellut että saisi riittää tämä sinkkuus ja olisi ihana tavata joku kiva mies. Noh vuosi sitten tapasin yhden miehen, josta tuli muutaman kuukauden panosuhde. Keväällä oli sitten toinen samanlainen, tosin sitä kesti vain pari kk. Nyt loppukesästä taas!
Toki nämä kaikki jutut ovat alkaneet seksistä, mutta mä en pidä seksiä kovinkaan ns suurena asiana. Musta se on lähinnä iloinen asia, jota on turha pantata. Mutta kai sitten panosuhteet alkaa siitä itsestään ja ne isommat jutut jotenkin muuten. Tai sitten en vaan ole ihmisenä kovinkaan kiinnostava?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään saa miestä, fuckbuddyksi kelpaan mutten mihinkään vakavaan. Kai se "virhe" tulee sitten tehtyä siinä että annan heti niin ei musta voi kiinnostua kuin panona. N27
Niin kai sitte! Toisaalta mietin kyllä että olisiko se asia sitten niin eri jos seksi tulisi kuvioihin vasta vaikka kolmannella tapaamisella. Mielestäni ei. Mutta niin.
ap
MITÄ MÄ JUST LUIN!olen nuori nainen enkä voisi kuvitellakaan meneväni sänkyyn noin nopeasti.voi olla että juuri tuo on sen tekijä.sun täytyy tietää arvosi.
Mä en tiedä tuttavapiiristäni ainuttakaan paria joiden suhde olisi alkanut jostain muusta kuin yhden illan jutusta. Kyllä se klassinen "piti olla pelkkä pano" on se varmin ja toimivin tapa päätyä parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään saa miestä, fuckbuddyksi kelpaan mutten mihinkään vakavaan. Kai se "virhe" tulee sitten tehtyä siinä että annan heti niin ei musta voi kiinnostua kuin panona. N27
Niin kai sitte! Toisaalta mietin kyllä että olisiko se asia sitten niin eri jos seksi tulisi kuvioihin vasta vaikka kolmannella tapaamisella. Mielestäni ei. Mutta niin.
ap
MITÄ MÄ JUST LUIN!olen nuori nainen enkä voisi kuvitellakaan meneväni sänkyyn noin nopeasti.voi olla että juuri tuo on sen tekijä.sun täytyy tietää arvosi.
Niin siis nää on kaikki jotain baarista kotiin roudattuja miehiä. Okei yksi oli tinderi ja toisilla treffeillä päädyttiin sänkyyn, mistä olin hieman yllättynyt itsekin, koska olen melko varautunu (selvinpäin) eikä vieraiden kanssa sänkyyn meneminen ole välttämättä niin helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä tuttavapiiristäni ainuttakaan paria joiden suhde olisi alkanut jostain muusta kuin yhden illan jutusta. Kyllä se klassinen "piti olla pelkkä pano" on se varmin ja toimivin tapa päätyä parisuhteeseen.
Niin, jos on kaunis nainen.
Jos haluaa kestävän suhteen kannattaa ystävystyä ensin. Seksi tulee mukaan jos on tullakseen.
Ei voisi olla enempää paikkansa pitämätön väite, monesti olen nähnyt kuinka ne rumat naiset ihan reippaasti lähestyvät niitä vähemmän komeita miehiä ja saavat suorilta käsin pakit, eli on paljon miehiäkin jotka eivät selvstikään tiedosta omaa tasoaan. Yrittävät niitä 10:n naisia vaikka ovat itse 4:sia.