Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan mies ei kiinnostu minusta vakavammassa mielessä?

Vierailija
19.09.2016 |

Maanantain ratoksi tuli mietittyä taas elämän suuria kysymyksiä. Olen 28v nainen ja ollut pian 3 vuotta sinkkuna. Ekat puoltoista vuotta meni ihan mukavasti mutta nyt viimeisen vuoden aikana oon aatellut että saisi riittää tämä sinkkuus ja olisi ihana tavata joku kiva mies. Noh vuosi sitten tapasin yhden miehen, josta tuli muutaman kuukauden panosuhde. Keväällä oli sitten toinen samanlainen, tosin sitä kesti vain pari kk. Nyt loppukesästä taas!

Toki nämä kaikki jutut ovat alkaneet seksistä, mutta mä en pidä seksiä kovinkaan ns suurena asiana. Musta se on lähinnä iloinen asia, jota on turha pantata. Mutta kai sitten panosuhteet alkaa siitä itsestään ja ne isommat jutut jotenkin muuten. Tai sitten en vaan ole ihmisenä kovinkaan kiinnostava?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vaan sitä pinppiä niin ne kiinnostuu. Ei oikeesti kukaan mies jaksa kovin kauaa siellä ravintolassa istuu ja elokuvia katsella. Pitää päästä kokeilemaan jotta tietää onko se olennaisin asia kunnossa. Sitten voi kiinnostaa muukin...

22/46 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolaillallinen nyt on muutenkin varmaan huonoin idea parille ekalle treffeille: kallis, pitkä, sidottu yhteen paikkaan ja tarjoaa huonosti mahdollisuuksia fyysisen läheisyyden rakenteluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyse mistään liian nopeasti antamisesta, jos ei nyt baarin vessassa anna. Ainoastaan neitsyet runkkarit ja uskonnolliset valittaa naisten huoruudesta. Kyse on vaan siitä, että jos miehellä on saman tason naisia jonossa odottamassa, on turha odottaa sitoutumishalua.

Vierailija
24/46 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan alkavat muulla tavoin. Ei kukaan halua helppoa nakkia, jos sun kanssa ei ole muuta yhteistä.

Vierailija
25/46 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla muuta annettavaa miehelle, kuin tautinen pillu?

Vierailija
26/46 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään saa miestä, fuckbuddyksi kelpaan mutten mihinkään vakavaan. Kai se "virhe" tulee sitten tehtyä siinä että annan heti niin ei musta voi kiinnostua kuin panona. N27

Niin kai sitte! Toisaalta mietin kyllä että olisiko se asia sitten niin eri jos seksi tulisi kuvioihin vasta vaikka kolmannella tapaamisella. Mielestäni ei. Mutta niin.

ap

Vanhanaikaisen miehen kommentti: Kolmannella kerralla on aivan liian aikaisin.

Aloita osoittamalla vähintään muutaman viikon ajan kiinnostusta miehessä kaikkeen paitsi jalkoväliin.

Vierailija
27/46 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla muuta annettavaa miehelle, kuin tautinen pillu?

se on tautinen koska sitä on pantu? Vittu mitä tyyppejä täällä taas...

Vierailija
28/46 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ehkä sinä et sitten vaan ole ollut näiden miesten mielestä kiinnostava persoona?

Vierailija
29/46 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu.... Olen jo pienen ajan sisällä "aloittanut tapailun" parin eri miehen kanssa, joista olen kiinnostunut, mutta jutut ovat lopahtaneet melko pian, kun itse olen vasta innostunut todella! Yksi juttu jäi vain kaveruudeksi miehen tahdosta. Eli mä jouduin friendzoneen vaikka yleensä se menee toisinpäin :D Toki olen siis itse käynyt parilla treffeillä ja sitten lopettanut tapailun koska ei ole riittävästi kiinnostanut. Mutta mielestäni minulla on siihen oikeus jos ei mitään ole sovittu / sänkyyn menty.

Ärsyttää että en itse fyysisesti viehäty niistä jotka olisivat kenties aidommin innostuneita minusta. Itse ihastun niihin jotka eivät sitten minua jostain syystä ota vakavasti.

Ihastut vain itseäsi tasokkaampiin miehiin.

Vierailija
30/46 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan alkavat muulla tavoin. Ei kukaan halua helppoa nakkia, jos sun kanssa ei ole muuta yhteistä.

Heh heh. Omassa kaveripiirissäni suurimmalla osalla suhteet ovat alkaneet panemisesta, kestäneet pitkään ja jatkuvat edelleen. Osa jo naimisissa, monet asuvat yhdessä.

Ihan se on siitä kiinni, että millaisia ihmisiä kohtaa. Itse en haluaisikaan sellaista miestä, jonka mielestä "nainen antaa ja mies saa", sellaista joka edellyttää naiselta pihtaamista mutta itse on valmis paneskelemaan, muttei sitten pidä niitä panojaan ns. vaimomatskuna. Kuvottava ajattelutapa mielestäni.

Vierailija
31/46 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voitte tietää, ettei se pihtaaja koko ajan pane muita siinä sivussa? Joskus senmoiset meikkaamattomat huonosti pukeutuvat naiset on just niitä jotka jakaa, vaikka haluavat pitää yllä jotain maanläheistä syvällistä imagoa. Näistä miehet luulee, että toi on mun löytö, ja odotan kunnes hänelle sopii. Ulkonäkö pettää ja seksikäs voi olla uskollinen kunnon tyttö.

Vierailija
32/46 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap älä kuuntele näitä muita jotka ilkkuvat sinun panosuhteistasi. Todellisuudessa kukaan mies ei vain ole tuntenut sinua kohtaan mitään enempää eikä juttu ole siksi edennyt. Jotkut saavat miehiä tuosta vain ja vaihtavat heitä kuin sukkia ja toisilla ei meinaa millään onnistua edes yhtä saada. Itse olen neitsyt mutten kuitenkaan ole koskaan ketään miestä säväyttänyt ja olenkin ollut sinkkuna koko ikäni. 

Vierailija
33/46 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mennyt romanttiset tapaillut mönkään, mutta yhden illan jutut ovatkin monesti olleet niitä jotka ovat kiinnostuneet vakavammin. Eli omalla kokemuksella pihtaaminen ei välttämättä kannata.

Vierailija
34/46 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on joko ulkonäkö tai luonne, jompikumpi tai molemmat eivät ole kunnossa.

Voi myöskin olla niin, että yrität aivan liian korkeatasoisia miehiä: Heille mahdollisesti kelpaat panoksi mutta et suhteeseen.

Vierailija
35/46 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko niin että kiinnostus on aina molemminpuolista? Eikö susta ole koskaan kiinnostunu sellaiset miehet, jotka eivät itseäsi kiinnosta?

Vierailija
36/46 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään saa miestä, fuckbuddyksi kelpaan mutten mihinkään vakavaan. Kai se "virhe" tulee sitten tehtyä siinä että annan heti niin ei musta voi kiinnostua kuin panona. N27

Onko muka ystäviesi parisuhteet alkaneet kuukausien romanttisilla ravintolaillallisilla ja elämystreffeillä ennen kuin uskalletaan ottaa kädestä kiinni?

Yleensä kun nainen pysyy sinkkuna, niin isoin syy on ulkonäössä.

Tiedän kymmeniä rumia ja läskejä naisia jotka ovat suhteessa. Milläs tämän selität?

Olen mies, mutta voin selittää: ne rumat ja läskit naiset eivät kuvittelekaan voivansa saada mitään tuhansien naisten tavoittelemaa itsevarmaa ja supliikkia valioyksilöä. Ne jotka jää aina panoiksi, yksinkertaisesti yrittää liian tasokkaita miehiä. Jos ulkonäössä ja luonteessa ei ole enää kauheasti mitä parantaa, niin syy siihen että nainen saa vain munaa muttei suhdetta, on se että ne miehet saavat parempia naisia.

Vierailija
37/46 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe sen vaikuttavan asiaan mitenkään, että harrastat seksiä pian tutustumisen alussa. Molempien päätöksestähän sitä seksiä harrastetaan ja itse pidän outona, jos mies järjestäisi naisten suhteen jotakin testejä että antaako ekalla kerralla, sitten raksi ruutuun että () vaimomatskua (x) ei vaimomatskua. Höpö höpöjuttuja ja muutenkin sovinistista ajatella, ettei nainen "saisi" olla yhtä seksuaalisesti aktiivinen kuin miehetkin. Jos mies tykkää seksistä ja haluaa sitä uudelta tuttavuudeltaan jo alussa, miksei nainen saisi haluta? Naurettavaa ajattelua mielestäni.  Luulen, että tapailemasi miehet ovat vain sattuneet olemaan sellaisia, joilla ei ollut panosuhdetta kummempaa nyt mielessä. Jatka tutustumista ja treffailua, kartoita vaikka jo suhteellisen alussa että millaisella mielellä, minkä perässä mies on. Kyllä se oikea vielä löytyy :)

Vierailija
38/46 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Ravintolaillallinen nyt on muutenkin varmaan huonoin idea parille ekalle treffeille: kallis, pitkä, sidottu yhteen paikkaan ja tarjoaa huonosti mahdollisuuksia fyysisen läheisyyden rakenteluun.

Eih, hanska ja hanskan "vahinko-koskettelut" ja niskapuhallukset...

Saako tähän viestiin  vain naisten peukutukset (jotta saadaan asiantunteva vastaus):

yläpeukku= hanska puhuu asiaa, antautuisin välittömästi hänen charmilleen

alapekku=hanska suoltaa jenkkisaittien äjiäfilosofia-sontaa ja näillä opeilla saa pervon maineen

Vierailija
39/46 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näe sen vaikuttavan asiaan mitenkään, että harrastat seksiä pian tutustumisen alussa. Molempien päätöksestähän sitä seksiä harrastetaan ja itse pidän outona, jos mies järjestäisi naisten suhteen jotakin testejä että antaako ekalla kerralla, sitten raksi ruutuun että () vaimomatskua (x) ei vaimomatskua. Höpö höpöjuttuja ja muutenkin sovinistista ajatella, ettei nainen "saisi" olla yhtä seksuaalisesti aktiivinen kuin miehetkin. Jos mies tykkää seksistä ja haluaa sitä uudelta tuttavuudeltaan jo alussa, miksei nainen saisi haluta? Naurettavaa ajattelua mielestäni.  Luulen, että tapailemasi miehet ovat vain sattuneet olemaan sellaisia, joilla ei ollut panosuhdetta kummempaa nyt mielessä. Jatka tutustumista ja treffailua, kartoita vaikka jo suhteellisen alussa että millaisella mielellä, minkä perässä mies on. Kyllä se oikea vielä löytyy :)

En sano että asia olisi niin tai näin, mutta se että asiat eivät ole tasa-arvoisia ei tarkoita, että kyseessä olisi sovinismi. Jos haarojen nopea avaaminen johtaa siihen, että miehet näkevät vain panona niin sitten naisten on vain sopeuduttava siihen. Ei sekään ole sovinismia että miehellä ei ole päätösvaltaa naisen aborttiin, vaikka se onkin periaatteessa epätasa-arvoista.

Vierailija
40/46 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla syynä on ulkonäkö. En ole ruma, mutten riittävän kauniskaan siihen että mies vaivautuisi tutustumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi