Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monennella yrityksellä pääsit inssi-kokeen läpi?

Monennella?
19.09.2016 |

Monennella?

Monennella yrityksellä pääsit inssi-kokeen läpi?

Vaihtoehdot

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoria toisella, itse inssi ensimmäisellä.

En lukenut hirveästi siihen teoriaan, joten mokasin niissä "pikkutiedoissa".

Vierailija
2/18 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella, ja jälkikäteen kun mietin silloisia ajotaitojani, niin ei olisi tarvinnut päästä silloinkaan. Onneksi oli sen jälkeen mahdollisuus harjoitella paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu! Valtaosa teistä pääsi ekalla!

Vierailija
4/18 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoria meni heti läpi, mutta inssissä olin jostain syystä tosi hermostunut, jännitti kai liikaa. En tehnyt mitään pahoja mokia, mutta ajo oli jotenkin epävarmaa ja sähläsin parkissa ollessa pyyhkijöiden kanssa, kun piti laittaa vilkut. Eipä siinä mitään, neljä ajotuntia lisää ja seuraavalla kerralla kaikki menikin täysin mallikelpoisesti. Olin köyhä opiskelija, joka maksoi kaiken itse, joten harmitti kyllä nuo ylimääräiset tunnit silloin. Nyt olen ajanut yli 30 vuotta ilman haavereita.

Vierailija
5/18 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannella. Ekassa olin ihan paniikissa ja itkin :D Toinen kerta jäi yhdestä virheestä kiinni. En päästänyt pyöräilijää suojatien yli (kuinka moni tuolla liikenteessä olisi kortit on tän perusteella). Matkaa oli katsastusasemalle enää 300m... Hissiin helpotus iski liian pian että tää on ohi, niin havainnointi kärsi. Kolmas kerta sitten virhettä.

Vierailija
6/18 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, 33 vuotta sitten, ekalla läpi molemmat.

Vierailija
7/18 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi kertaa olen käynyt inssissä ja kaikki suoritukset hyväksyttyjä. En ymmärrä miksi lähteä edes yrittämään, jos ei ole hajuakaan ajamisesta.

Vierailija
8/18 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisi kertaa olen käynyt inssissä ja kaikki suoritukset hyväksyttyjä. En ymmärrä miksi lähteä edes yrittämään, jos ei ole hajuakaan ajamisesta.

Ja siis viidet ajot ja teoriat ja kaikki kerrasta läpi.

Vierailija
9/18 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos suoritus on hyväksytty, niin mihin tarvitsit ne viisi kertaa?

Vierailija
10/18 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mulle ja mun kavereille autokoulun opettaja suositteli lisäajotunteja ihan vaan rahastuksen vuoksi. En ottanut. En tiedä sitten onko yleistä vielä nykypäivänä. kutonen

Vierailija
11/18 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevari, henkilöauto, kuoma-auto ja sitten pari uusintaa, kun oli kakarana hieman turhan raskas kaasujalka. Inssinhän joutuu uusimaan, jos ykkösvaiheen kortilla saa pari sakkoa. Tyhmää, tiedän, mutta kyllä minä sitten lopulta opin.

Vierailija
12/18 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittu! Valtaosa teistä pääsi ekalla!

No montakos kertaa sinä kävit?

Vierailija
13/18 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä nämä "pikkutiedot" ovat?

Vierailija
14/18 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä nämä "pikkutiedot" ovat?

Mäkin mietin. Siksi alapeukutin. Eiköhän kaikki tieto ole ihan yhtä tarpeellista. Vai etkö muistanut nimeäsi tai jotain?

Vierailija
15/18 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevari, henkilöauto, kuoma-auto ja sitten pari uusintaa, kun oli kakarana hieman turhan raskas kaasujalka. Inssinhän joutuu uusimaan, jos ykkösvaiheen kortilla saa pari sakkoa. Tyhmää, tiedän, mutta kyllä minä sitten lopulta opin.

En kauheasti paukuttelisi henkseleitäni inssien läpäisystä ja ajotaidoista, jos olisin kussut korttini kaksi kertaa. Luulisi ajotaidoista yksinkertaisimman olevan kaasupolkimen käyttö. Niin ja kaikki inssit ja kirjalliset kerralla läpi täälläkin. 26 vuotta ajoa, eikä yhtään sakkoa/onnettomuutta. Yhden kirjallisen huomautuksen joudun häpeäkseni myöntämään.

Vierailija
16/18 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ensimmäisellä 😊 Teoriassa ei yhtään virhettä. Inssi jännitti hirveästi, yöllä oli tullut 20 cm lunta ja ajo oli heti aamulla. Onneksi meni läpi... Nyt on kortti ollut 24 v ja ajokilometrejä kertynyt varmaan n. puoli miljoonaa. Tykkään autoilla 😀

Vierailija
17/18 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ensimmäisellä.

Vierailija
18/18 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisellä, mutta inssini oli naurettavan helppo. Olin ihan paniikissa ja ajoin ensimmäisistä ohjeista väärään suuntaan. Se ei haitannut vaan ajeltiin sitten pikkuteitä pikkukaupungin laidalla. Inssimies lauloi minulle inssin aikana, yritti ilmeisesti saada paniikkiani helpottamaan. Mäkilähtö oli "mäessä", jota ei kukaan ole mäeksi tunnistanut kun olen siitä jälkeen päin maininnut. Taskuparkki oli katsastusaseman takapihalla kahden "tötsän" väliin.

En tiedä miten tuossa olisi edes voinut tehdä virheitä. Liikennevaloja reitin varrella taisi olla kahdet, alussa ja lopussa, muuten en juuri muita kulkijoita kohdannut. 

Kortti on ollut 15 vuotta enkä ole yhtään autoa romuttanut, joten kai jotain osasinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän