Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan mies ei kiinnostu minusta vakavammassa mielessä?

Vierailija
19.09.2016 |

Maanantain ratoksi tuli mietittyä taas elämän suuria kysymyksiä. Olen 28v nainen ja ollut pian 3 vuotta sinkkuna. Ekat puoltoista vuotta meni ihan mukavasti mutta nyt viimeisen vuoden aikana oon aatellut että saisi riittää tämä sinkkuus ja olisi ihana tavata joku kiva mies. Noh vuosi sitten tapasin yhden miehen, josta tuli muutaman kuukauden panosuhde. Keväällä oli sitten toinen samanlainen, tosin sitä kesti vain pari kk. Nyt loppukesästä taas!

Toki nämä kaikki jutut ovat alkaneet seksistä, mutta mä en pidä seksiä kovinkaan ns suurena asiana. Musta se on lähinnä iloinen asia, jota on turha pantata. Mutta kai sitten panosuhteet alkaa siitä itsestään ja ne isommat jutut jotenkin muuten. Tai sitten en vaan ole ihmisenä kovinkaan kiinnostava?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ainakin sanoa että itse en kelpuuttaisi tuollaista naista. Mutta ei tätä todellakaan pidä ottaa loukkauksena, teitä on ehkä enemmistö nuorista naisista. Sanon vain että arvomme ovat kuin toiselta planeetalta. Tuskin sinua liikuttaa mutta kunhan kerroin :)

Vierailija
2/46 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään saa miestä, fuckbuddyksi kelpaan mutten mihinkään vakavaan. Kai se "virhe" tulee sitten tehtyä siinä että annan heti niin ei musta voi kiinnostua kuin panona. N27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tehnyt asian eteen jotain muutakin kuin valittanut tilannettasi täällä?

Vierailija
4/46 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska harrastat ei-vakavia panosuhteita. En haluaisi tuollaista naista kuin korkeintaan juuri panoksi.

Vierailija
5/46 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksi ei ole sinulle tärkeää, mutta lähes kaikille alle nelikymppisille miehille on ..

Niin saat todennäköisesti jatkaa sinkkuna ..ja tämä on jääkylmä totuus kuin findux suoraan pakkasesta.

Vierailija
6/46 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska harrastat ei-vakavia panosuhteita. En haluaisi tuollaista naista kuin korkeintaan juuri panoksi.

Juuri näin se asia on 👍

Vierailija
7/46 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa on ei-vakavissa panosuhteissa?

Vierailija
8/46 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppous halventaa naista. En halua vakavaa suhdetta naisen kanssa jota vähän jokatoinen vastaantuleva mies on pannut. Saat olla toista mieltä, mutta tämä on minun kriteerini.

Vierailija
9/46 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään saa miestä, fuckbuddyksi kelpaan mutten mihinkään vakavaan. Kai se "virhe" tulee sitten tehtyä siinä että annan heti niin ei musta voi kiinnostua kuin panona. N27

Niin kai sitte! Toisaalta mietin kyllä että olisiko se asia sitten niin eri jos seksi tulisi kuvioihin vasta vaikka kolmannella tapaamisella. Mielestäni ei. Mutta niin.

ap

Vierailija
10/46 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten määritellään ei-vakava panosuhde. Ovatko ne yhden illan juttuja? Onko pitkä fwb-suhde ei-vakava? Tosin jälkimmäisiä kai on, jos ei haluta seksiä ventovieraitten kanssa.

Vierailija
11/46 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppous halventaa naista. En halua vakavaa suhdetta naisen kanssa jota vähän jokatoinen vastaantuleva mies on pannut. Saat olla toista mieltä, mutta tämä on minun kriteerini.

Hmm. Itseasiassa luulenkin, että moni ajattelee minustakin, että mulla on hirveästi seksikumppaneita, mutta todellisuudessa niitä on vain noin 17. Jos mä olen helppo jollekin, ei tarkoita että olisin kaikille.

ap

Vierailija
12/46 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea on tietää, että miksi ei, mutta sen tiedän, että olet tavannut ja ollut suhteessa pidempään miesten kanssa kuin minä yhdenkään naisen kanssa viimeisen viiden vuoden aikana... 

Vierailija
13/46 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Itseasiassa luulenkin, että moni ajattelee minustakin, että mulla on hirveästi seksikumppaneita, mutta todellisuudessa niitä on vain noin 17. Jos mä olen helppo jollekin, ei tarkoita että olisin kaikille.

ap

On siinä viisitoista enemmän kuin minulla ja olen saman ikäinen kuin sinä, mutta mies.

Vierailija
14/46 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu.... Olen jo pienen ajan sisällä "aloittanut tapailun" parin eri miehen kanssa, joista olen kiinnostunut, mutta jutut ovat lopahtaneet melko pian, kun itse olen vasta innostunut todella! Yksi juttu jäi vain kaveruudeksi miehen tahdosta. Eli mä jouduin friendzoneen vaikka yleensä se menee toisinpäin :D Toki olen siis itse käynyt parilla treffeillä ja sitten lopettanut tapailun koska ei ole riittävästi kiinnostanut. Mutta mielestäni minulla on siihen oikeus jos ei mitään ole sovittu / sänkyyn menty.

Ärsyttää että en itse fyysisesti viehäty niistä jotka olisivat kenties aidommin innostuneita minusta. Itse ihastun niihin jotka eivät sitten minua jostain syystä ota vakavasti.

Vierailija
15/46 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin ainakin sanoa että itse en kelpuuttaisi tuollaista naista. Mutta ei tätä todellakaan pidä ottaa loukkauksena, teitä on ehkä enemmistö nuorista naisista. Sanon vain että arvomme ovat kuin toiselta planeetalta. Tuskin sinua liikuttaa mutta kunhan kerroin :)

Olet näitä, jotka kyllä itse harrastavat seksiä ekoilla treffeillä ja seksisuhteita, mutta tyttöystäväehdokkailta vaadit toisenlaista käytöstä?

Vierailija
16/46 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muka ystäviesi parisuhteet alkaneet kuukausien romanttisilla ravintolaillallisilla ja elämystreffeillä ennen kuin uskalletaan ottaa kädestä kiinni?

Yleensä kun nainen pysyy sinkkuna, niin isoin syy on ulkonäössä.

Vierailija
17/46 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrä antaa, saat miehen kiinnostumaan muustakin... t mies.

Vierailija
18/46 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko muka ystäviesi parisuhteet alkaneet kuukausien romanttisilla ravintolaillallisilla ja elämystreffeillä ennen kuin uskalletaan ottaa kädestä kiinni?

Yleensä kun nainen pysyy sinkkuna, niin isoin syy on ulkonäössä.

Tiedän kymmeniä rumia ja läskejä naisia jotka ovat suhteessa. Milläs tämän selität?

Vierailija
19/46 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea on tietää, että miksi ei, mutta sen tiedän, että olet tavannut ja ollut suhteessa pidempään miesten kanssa kuin minä yhdenkään naisen kanssa viimeisen viiden vuoden aikana... 

Avaa oma ketju omasta ongelmastasi.

Vierailija
20/46 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin kokemus kaapin paikkaa osoittavista kaksinaismoralisteista. Yhdeksän vuoden aikana pari hassua juttua ja haaveena suhde jossa henkinen yhteys ja luotto ok. Onneksi on ollut opiksi ja ojennukseksi juuri nämä hyvät, pitkää parisuhdetta etsiskelevät miehet joille pääasia on se että nainen on aina saatavilla, hoitaa yhteisen kodin ja lapset, miehen mahdolliset sielunsisäiset ongelmat, aina nätti, iloinen, miellyttämishaluinen ja positiivinen konsensuslainen jne...

Nyt kun muistelen näitä kulta-aikoja, en voi kuin nauraa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän