Tuleva mieheni sanoi
Että haluamani hääpuku on liian kallis, eikä näköjään aijo muuttaa mieltään. Mitä teen? Muut puvut eivät houkuta juurikaan.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaikki miehet! Välttäkää tätä naistyyppiä, näin naisena sanon. Varoituksena. Tuollaista vaimoa ei kukaan halua. Jos hääpuvusta ja sen hinnasta ei neuvotella, mies lupasi maksaa asenteella, niin on aika tuliset paikat luvassa myöhemmin paljon tärkeämmissä asioissa ihan varmasti.
Piti oikein mainita, että olet nainen. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vain puku. Ei muuta. Typerä kolttu, jota käytät vain kerran.
Ja maksajalla on mielestäni sananvaltaa; jos mies maksaa, niin saa myös sanoa jos on liian kallis.
Maksa itse ja hommaa mitä haluat.
Kai tiesit, että itse naimisiin meno ja avioliittoon pääsy on ihan ilmaista.
Mutta joka on minulle tärkeä. Aina haaveillut upeasta häämekosta.
Sit-ten si-nä os-tat se-llai-sen i-han it-se! Pitääkö vielä hitaammin sanoa?
En maksa, mies lupasin maksaa jo aika päiviä sitten. Ymmärrätkö?
Tyypillinen mies, lupaa muttei sitten saisikaan maksaa mitään. Oma ukkoni on samanlainen, jos menisimme naimisiin, hankkisi mulle varmaan hääpuvun kirpparilta. Joka asiassa pitää pihistää!
Yep! En ymmärrä tälläistä. Oma vika, kun meni jo lupailemaan.
3 vuotta sitten:
Nainen: "Sit kun me mennään naimisiin, niin ostatko mulle mekon?"
Mies: "Joo, tottakai"
Nainen: "Ihanaa kulta"
Mies: "Siis, kunhan liikutaan järjen rajoissa"
Nainen: "Tralla lalla laa, en kuule mitään, kun mulla on nyt tää avoin piikki ostaa mitä vaan!"
Nyt:
Nainen: "Mä haluun nyt tämmösen häämekon, joka Beyoncellakin oli, maksaa vaan 100 000€"
Mies: "Mitä ihmettä, toihan on kallimpi kun meidän kämppä!"
Nainen: "SÄ LUPASIT!"
Mies: "Siis ostaa mekon, joo, mutta eihän tossa oo mitään järkeä!!"
Nainen; "SÄ OOT TUNTEETON SIKA, TÄÄ ON MUN AINOO UNELMA!"
Mies: "Ei mulla oo varaa tommoseen, mähän ostin meille jo sen häämatkan Tahitille, niin kun sä halusit"
Nainen: "NO SE NYT VAAN ON SE MUN AINOO TOIVE, SIIS TÄN MEKON LISÄKSI"
Kompromissiehdotuksia:
Tsekkasithan vastaavat puvut jo käytettyinä? Googleta tarkasti ko. koltun nimenomaisin malli- ja valmistajatiedoin. Hienokuntoisia hääpukuja on hurjan paljon myyntipalstoilla tarjolla. Ja erikoistuneita käytettyjen pukujen liikkeitäkin ainakin stadissa.
Tai
Eikö osamaksu käy eli maksat itse kun jaksat eikä unelmasi kärsi (miehen) nykytilanteen vaikeudesta? Ja luotatte saavanne häälahjoina rahaakin eikä miehelle niiden osakäyttö hääpukuusi ole mahdoton idea.
Tai
Muut kustannukset alas. Mies vuokraa pukunsa, tinkii jostain hyväksesi, tai molemmat tingitte, tehkää lista mistä voisi säästää. Saatteko järjestelyihin jo muilta apua? Kilpailutus juhlapaikoista ym.
Onnea prinsessapäivään ja muutenkin kaikkeen tulevaan! Täydellistä ei tarvitse olla. Ja muista kampauksen merkitys. Vaatimatonkin puku on kantajallaan upea jos kampaus tätä pukee. Ja päinvastoin.
Tiesithän että esim hääkenkiä saa alkaen 10€ ja jos pitkähelmainen puku, ne eivät edes näy. Toki mukavuus, kenkä ei saa puristaa! Esimerkiksi Halonen ainakin Espalla/Hki, myy jatkuvasti uudempien hääkenkämallien tilalta vanhat pois ihan pilkkahinnalla...
Tällaiset vinkit. Rauhaa ja rakkautta!
Miksei koskaan puhuta sulhasen prinssipäivästä? Aina vaan se morsiamen ikuinen oikeus vaatia, mitä mieleen vaan juolahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksei koskaan puhuta sulhasen prinssipäivästä? Aina vaan se morsiamen ikuinen oikeus vaatia, mitä mieleen vaan juolahtaa.
No varmaan siksi, että moni pieni tyttö haaveilee häistä ja upeasta puvusta. Minäkin lapsena rakastin kaunotar ja hirviö leffan Bellen keltaista mekkoa ja piirsin kuvia missä mekko on ylläni kun menen naimisiin. Varmaan moni poika ei ole vastaavaa tehnyt..
En muuten mennyt naimisiin Bellen keltaisessa mekossa, vaikka se lapsuuden haaveeni olikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No varmaan siksi, että moni pieni tyttö haaveilee häistä ja upeasta puvusta. Minäkin lapsena rakastin kaunotar ja hirviö leffan Bellen keltaista mekkoa ja piirsin kuvia missä mekko on ylläni kun menen naimisiin. Varmaan moni poika ei ole vastaavaa tehnyt..
En muuten mennyt naimisiin Bellen keltaisessa mekossa, vaikka se lapsuuden haaveeni olikin.
Niimpä, ja mieheäni tuskin kiinnostaakaan häät juurikaan.
Aika kehno provo, mutta onpahan saanut keskustelua aikaiseksi.
Voi kuinka olet taas niin hauska!