Tuleva mieheni sanoi
Että haluamani hääpuku on liian kallis, eikä näköjään aijo muuttaa mieltään. Mitä teen? Muut puvut eivät houkuta juurikaan.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
^ Toivottavasti eivät ehdi edes naimisiin, niin säästyvät ruljanssilta.
Aina te ootte niin negatiivisiä! Menkää te vaan satasen-parin häämeikoissa naimisiin jos haluatte, siitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin monet häät on tähän ikään tullut vieraana käytyä läpi ja kuinkas sitten kävikään? Pahimpia ovat olleet nämä hinnasta riitelevät kolttumorsiamet. Yksikään niistä ei ole viimeistään kymmenen vuoden jälkeen siippansa kanssa enää yhdessä. Oli vaatimustaso vähän eri luokkaa ja haaveet kalliissa puvussa, eivätkä ajatukset tulevassa arjessa. Mikä vääjäämättä koittaa aina.
No se, että sun tuttavapiirissä tapahtuu tälläistä, ei välttämättä tarkota, että meillekkin käivisi näin. :D Ja edelleen mies lupasi maksaa mekkoni, joten ei silläkään paljoa valittamista pitäisi tähän asiaan olla.
Ilmeisesti mies on tässä pariskunnassa se, jolla on järki päässä ja luojan kiitos kukkaronnyörit käsissään.
Naimisiin pääsee pienemmälläkin tohinalla, ei mitään järkeä pistää älytöntä summaa vaatteeseen jolle ei ole mitään käyttöä myöhemmin
Jos haluat ehdottomasti tämän puvun niin miksi ihmeessä et maksa sitä itse? Itse en kehtaisi ostaa toisen rahoilla tuollaista, saati kerjätä sitä toiselta.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti mies on tässä pariskunnassa se, jolla on järki päässä ja luojan kiitos kukkaronnyörit käsissään.
Naimisiin pääsee pienemmälläkin tohinalla, ei mitään järkeä pistää älytöntä summaa vaatteeseen jolle ei ole mitään käyttöä myöhemmin
No ei tää nyt niin järkyttävän hintanen mekko ole, ettei silläkö ois varaa siihen. Ja saahan sen myytyä häiden jälkeen, jos tarve vaatii...
Vierailija kirjoitti:
Jos itse sen maksat niin ei kai sinun häneltä tarvitse kysyä onko liian kallis.
Jos et, niin se on sitten ihan eri asia.
Hauska ajatus, nainen maksaisi jotain kallista itse. Taidat olla melko herkkäuskoinen.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat ehdottomasti tämän puvun niin miksi ihmeessä et maksa sitä itse? Itse en kehtaisi ostaa toisen rahoilla tuollaista, saati kerjätä sitä toiselta.
No miks maksaisin kun hän on itse luvannut tulevan mekkoni mulle maksaa. :)
Harva mies tajuaa, miten kallis joku juhlamekko on eli eikö mies maksa 400 - 1000 euron pukua vai 1000 -10000 euron pukua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tää nyt niin järkyttävän hintanen mekko ole, ettei silläkö ois varaa siihen. Ja saahan sen myytyä häiden jälkeen, jos tarve vaatii...
Mikä on ei niin järkyttävä hinta rievusta, jota käytät kerran yhden päivän ajan?
Näytä ukolle tämä ketju, niin ei tule häitä ollenkaan, seuraavalta ukolta tivaat sitten valmiiksi sen lupauksen hinnan kera (+20% pelivaraa, jos muutat mieltä tai koltun hinta nousee).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miks maksaisin kun hän on itse luvannut tulevan mekkoni mulle maksaa. :)
No siksi jos hän ei suostu ostamaan sitä pukua, minkä haluat! Siis sun vaihtoehdot on ostaa haluamasi puku itse tai mennä naimisiin miehen maksamassa puvussa josta et pidä. Itse valitsisin tuon edellisen, etenkin jos puku olisi minulle niin tärkeä kuin sinulle vaikuttaa olevan. Vai onko tärkeämpää, että mies maksaa sen?
Vierailija kirjoitti:
Harva mies tajuaa, miten kallis joku juhlamekko on eli eikö mies maksa 400 - 1000 euron pukua vai 1000 -10000 euron pukua?
Toinen noista. Mutta silti alle 2t
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin monet häät on tähän ikään tullut vieraana käytyä läpi ja kuinkas sitten kävikään? Pahimpia ovat olleet nämä hinnasta riitelevät kolttumorsiamet. Yksikään niistä ei ole viimeistään kymmenen vuoden jälkeen siippansa kanssa enää yhdessä. Oli vaatimustaso vähän eri luokkaa ja haaveet kalliissa puvussa, eivätkä ajatukset tulevassa arjessa. Mikä vääjäämättä koittaa aina.
No se, että sun tuttavapiirissä tapahtuu tälläistä, ei välttämättä tarkota, että meillekkin käivisi näin. :D Ja edelleen mies lupasi maksaa mekkoni, joten ei silläkään paljoa valittamista pitäisi tähän asiaan olla.
Teillä vain ilmeisestikin unohtui määritellä hinta, kun asiasta puhuitte. Eivät miehet tajua, mitä nuo voivat maksaa.
Vierailija kirjoitti:
En menis ap:n kanssa naimisiin.
En minäkään sinun. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä vain ilmeisestikin unohtui määritellä hinta, kun asiasta puhuitte. Eivät miehet tajua, mitä nuo voivat maksaa.
Joo oot oikeessa.
Minä sain haluamani hääpuvun. Ja maksoin sen ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Jos hän ei osta haluaamasi pukua niin ei hän osta haluamaasi taloa, sisustuslehden aukeamaan, autoa, koiraa, jne. Kannatta miettiä uudestaan sitä naimisiin menoa.
Miehen tehtäväkö on ostaa nuo kaikki???? Huh huh...